English Version
English

هر کسی به شما ظلم کند، معلم شماست

هر کسی به شما ظلم کند، معلم شماست

به نام قدرت مطلق الله

مبحث سی‌دی آهن، تحت عنوان رازهای نهان است که مربوط به تاریخ 75/3/3 می‌باشد. در حالی که در تاریخ 75/11/15 آقای مهندس، درمان خود را آغاز نمودند. زمانی که راجع به خداوند صحبت می‌کنیم، ما در مورد خداوند چیزی نمی‌دانیم و درکی از این موضوع نداریم‌. سیستم الهی، یک سیستم طبقه‌بندی شده است و تشکیلات منظمی در آن واقع‌شده و از ذات الهی خبر نداریم. در بالای سر ما یک طبقه و آسمان وجود دارد و یکسری اطلاعات از آنجا به زمین، القا یا مخابره می‌شود، باز هم بالای این آسمان، آسمان دیگری قرار دارد یعنی بالای سر سیستم ما، یک سیستمی هم وجود دارد که بر آن نظارت می‌کند و این همین‌طور ادامه‌دار است. اعمال هر شخص، او را مجازات می‌کند، مثلاً اگر سرقتی مرتکب می‌شوید، آگاهی شما را تنبیه می‌کند. یکسری قوانین و اطلاعات از طبقات بالا، توسط پیامبران الهی به ما منتقل می‌شود که در کتاب آسمانی گنجانده شده است.

در کتاب زرتشت هم این قوانین وجود دارد. در کلام‌الله خودمان، سوره آهن وجود دارد که می‌گوید؛ ما آهن را بر شما فرود آوردیم یا نازل کردیم که در آن آسیب‌های سختی قرار دارد. مثلاً در قدیم از شمشیر، چاقو یا خنجر استفاده می‌شد که با آسیب همراه است ولی سود زیادی هم برای مردم دارد. آهن از کجا آمده؟ آیا از آسمان آمده؟ زمین یا حتی خورشید هم قادر به درست کردن آهن نیست. خورشید، هیدروژن می‌سوزاند و تبدیل به هلیوم می‌کند، گرمای خورشید ۴ یا ۵ هزار درجه سانتی‌گراد است ولی مرکز خورشید ۱۵ میلیون درجه سانتی‌گراد حرارت دارد، پس خورشید قادر به تولید آهن نیست. برای تولید آهن، ما در مرکز به ۵۰۰ میلیون درجه سانتی‌گراد حرارت نیاز داریم که آهن تولید شود. اندازه خورشیدی که این خورشید  در آن آهن تولید می‌شود گاهی اوقات به یک‌میلیون برابر خورشید ما وسعت دارد.

خورشید دارای یک‌عمر می‌باشد چون در حال مصرف سوخت است زمانی فرا می‌رسد که سوخت خورشید تمام خواهد شد و تبدیل به چیز دیگری می‌شود، سپس منفجر و متلاشی خواهد شد. آهن توسط شهاب‌سنگ‌ها به زمین آمده، متعلق به زمین نیست، از جای دیگری به زمین نازل شده است. پس قرآن چگونه فهمیده این کسی که عرب بدوی بوده و خودش آن را نوشته، از کجا  فهمیده که آهن چگونه تولیدشده  و این‌ها را نوشته است؟ چون قرآن همیشه در مورد کهکشان‌ها و راجع به آینده و زمین و خلقت صحبت می‌کند. هر قوانینی که در قرآن ذکر می‌شود در مورد آینده جهان آفرینش، کروات، کهکشان‌ها، فیزیک و خلق است. ما بعد از نگاه کردن به اعمال خود، شروع به تصفیه و پالایش  خود می‌پردازیم. ما تمام جنگل و ساحل را لجن‌زار تبدیل کرده‌ایم، چون رعایت نمی‌کنیم.

بچه‌های کنگره 60 خصوصاً اشخاصی که کسبه هستند، به‌واسطه آموزش جهان‌بینی از لحاظ مالی رشد خوبی کرده‌اند، چون با مردم خوش‌رفتاری کرده‌اند و درک نموده‌اند که وعده خداوند دروغ نیست. به دلیل فهم و آگاهی به مردم دروغ نمی‌گویند حقه‌بازی نمی‌کنند گران‌فروشی نمی‌کنند. ما همه آیینه همدیگر هستیم، راهنمای شما آیینه شماست، هرگونه با راهنمای خودتان برخورد نمایید راهنما هم همان‌گونه با شما رفتار خواهد کرد. هر حقیقتی قابل‌بیان نیست و نباید گفته شود چون ایجاد بحران، مشکل و ناراحتی می‌کند. بیان بعضی حقایق، مانند میوه کال و نرسیده است و ایجاد تشدد و دلخوری می‌کند. تعصب داشتن به شخصی یا چیزی کار درستی نیست چون باعث می‌شود، انسان تصمیمات غلطی بگیرد و باید بر مبنای ایمان، عشق و آگاهی باشد. راجع به مسائل منفی نباید فکر نمود، مثلاً در خواب کابوس می‌بینید و شب تا صبح به این موضوع فکر می‌کنید چون تشدید می‌شوند. مسائل منفی وجود دارند و مانند سایه‌ها هستند، ما با فکر کردن به آن‌ها، تقویتشان می‌کنیم و آن‌ها را قوی‌تر می‌کنیم. باید در صراط مستقیم باشیم و به چیزهای مثبت فکر کنیم و مسائل منفی را بزرگ نکنیم.

بدترین و مهلک‌ترین سم،  نا امیدی است، باید همیشه امیدوار بود و همیشه برای امیدواری راهی پیدا می‌شود. اگر غمگین یا افسرده هستید، نگویید که من افسرده یا غمگین هستم چون بیشتر و بیشتر در این موضوعات فرو خواهید رفت چون ناامیدی مثل باتلاق است. همیشه به یاد خداوند و نیروهایی که از آن‌ها انرژی دریافت می‌کنید، باشید. حتی در خلأ که هیچ‌چیزی وجود ندارد، خداوند می‌تواند دستگیره تو باشد پس برای خود یکجا باید نگه‌داریم. هرگز به یاد کسی که انرژی شما را می‌گیرد، نباشید و به او اصلاً فکر نکنید، به چیزی فکر کنید که به شما قدرت می‌بخشد، مثلاً هنگام خواب که بدخواب می‌شوید به مسائل منفی فکر نکنید و مثبت اندیش باشید. در سوره واقعه عنوان می‌شود وقتی‌که واقع شود واقعه، در واقع‌شدن آن، دروغی نیست و اتفاق خواهد افتاد یعنی واقعه‌ای که قرار است رخ بدهد همه‌چیز ریزریز، پراکنده و پودر خواهد شد. چه کسی تصور می‌کند که زمین، روزی پودر و تکه‌تکه شود. پس وقتی صحبت از سیستم الهی می‌شود یعنی یک سیستمی بسیار حساب‌شده و دقیق وجود دارد که بر همه چیز نظارت می‌کند.

بارها گفته‌شده که ما هیچ‌گونه نظارتی، حتی روی خودمان هم نداریم، آمدن و رفتن ما دست خودمان نیست، ما بر چیزی تسلط نداریم. ما تنها بر شهر وجودی و جسم خودمان وارد شده‌ایم، مثلاً کار کردن کلیه و تپش قلب، دست ما نیست. رشد موی سر یا تصفیه کبد، دست ما نیست. هنوز ما در مقابل بسیاری از بیماری‌ها عاجز هستیم. راجع به گذشته نباید تأسف بخوریم ما فقط از گذشته درس می‌گیریم، زیرا هر موضوعی در جایگاه خودش، هم تقدیر است هم فرمان الهی. چون زندگی ما بر مبنای خواست، تقدیر و فرمان الهی است. وقتی تقدیر اتفاق می‌افتد، ما با بد یا خوب بودنش کاری نداریم، چون ممکن است بد بودنش، پرده از روی بعضی رازها برداشته شود. سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی اتفاق می‌افتد به ما آموزش می‌دهد. بارها گفته‌شده، کسی که به شما بدی یا ظلم می‌کند، به شما آموزش می‌دهد و معلم شماست و خودش، ضربه‌اش را خواهد خورد. اعمال ما، حریم و حرمت‌ها  باعث احترام گذاشتن دیگران به ما می‌شود. با نادان، نباید سخن بگوییم و از نادان‌ها فاصله بگیریم.

به‌قلم: مسافر میلاد لژیون دوم
ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .