English Version
English

اجرای حرمت ما را در تمام مراحل کمک می‌کند

اجرای حرمت ما را در تمام مراحل کمک می‌کند

سلام دوستان الناز هستم راهنما یک همسفر:

دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است. حرمت کنگره ۶۰ در واقع مسیر را برای ما روشن و نمایان می‌کند و اگر حرمت را نادیده بگیریم از مسیر دور و یا خارج می‌شویم. این مطلب بیانگر تفکر عمیقی است که در این مسیر برای رسیدن به هدف صورت گرفته است، وجود قوانین و محدودیت‌ها باعث می‌شود که فرد در امنیت کامل به سفر خود برای رسیدن به درمان ادامه دهد. در حرمت کنگره ۶۰ مؤلفه‌های اصلی به کار برده شده که انجام دادن برخی از آنها و انجام ندادن برخی دیگر از کارها در نهایت به نفع مسافر و همسفر می‌باشد. در وادی هم گفته شده که قوانین را نمی‌شود تغییر داد اما می‌شود تحریف کرد، یک پیشکسوت و یا فردی که دارای جایگاه است خود را جدا از این چارچوب بداند و یا فکر کند از این مرحله عبور کرده و برای خود استثنا قائل شود به همین دلیل آورده شده که بر تمام اعضا فرض است یعنی برای همه ما تکلیف است که انجام بدهیم، چه کسی که یک روز آمده و چه شخصی که ۱۰ سال است در کنگره حضور دارد.

اجرای حرمت می‌تواند به ما در تمام مراحل زندگی کمک کند و در به وجود آمدن مشکلات و مسائل بازدارنده باشد، مشکلاتی که ممکن است مانع از رسیدن به درمان و تعادل شود. در کل موظف هستیم حرمت‌ها و قوانین کنگره ۶۰ را انجام و آموزش دهیم تا نسل‌های جدید هم برای موفقیت در درمان سرلوحه کار قرار بدهند تا با بالا بردن دانایی و آگاهی ما سفری ایمن داشته باشیم و تمامی نکاتی که در حرمت به کار برده شده است برگرفته از تجربه و آگاهی آقای مهندس در مسیر درمان و تغییر جهان‌بینی و بالا بردن تزکیه و پالایش می‌باشد.

سلام دوستان مبینا هستم همسفر:

حرمت کنگره ۶۰ همانند قوانین یک بازی است اگر ما در بازی تمامی قوانین را به درستی اجرا نمایم یک بازی لذت بخش برای ما خواهد بود؛ اما اگر قوانین را به درستی به اجرا در نیاوریم بین دو حریف بازیکن قهر و کینه به وجود خواهد آمد. حرمت کنگره ۶۰ نیز به این ترتیب است اگر آنها را به بهترین شکل رعایت کنیم به حال خوش و آرامش می‌رسیم در واقع ورود من به کنگره نشانه پذیرفتن حرمت این مکان است. حرمت در کنگره دو بار خوانده می‌شود و این نشان از مهم و ارزشمند بودن و احترام گذاشتن به آن است. آقای مهندس در حرمت کنگره ۶۰ فرمودند: که هرگونه ارتباط مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع می‌باشد و من موظف هستم که به خوبی اجرا کنم زیرا در غیر این صورت از هدف کنگره ۶۰ که درمان است دور می‌شوم.

سلام دوستان رویا هستم همسفر:

کنگره 60 یک مکان مقدس می‌باشد به همین جهت باید از این مکان مراقبت شود. کسانی که حرمت را رعایت نکنند به طور خودکار از سیستم خارج می‌شوند. گاهی اوقات دوستی و محبت بیش از حد در درون شعبه من را از اهدافم دور می‌کند. کنگره جای تفریح و برقراری روابط کاری، مالی و خانوادگی نیست، نباید از کنگره سوء استفاده کرد زیرا این خودش ضربه بزرگی به مسافران و همسفران وارد می‌کند و نمی‌توانند سفر خوبی داشته باشند و رهایی و آرامش از آنها دور می‌شود. ما با دریافت کردن آموزش‌ها می‌دانیم نباید در کار دیگران تجسس‌ کرد و باید به تمام اصول و قوانین احترام بگذاریم.

سلام دوستان پروین هستم همسفر:

لازم و ضروری است برای حفظ و پایداری در هر کاری اصول و قوانین را همیشه مد نظر  داشته باشیم در کنگره چون ما به دنبال هدف والایی هستیم؛ حتماً باید تابع قوانین خاصی باشیم و در انجام این امر مهم باید تعادل و اعتدال لازم را در هر کاری در نظر بگیریم تا دچار مشکل نشویم. در کنگره اگر رابطه کاری برقرار کنیم با کوچکترین اشتباهی ممکن است بزرگترین ضربه روحی را به خود و دیگران وارد کنیم و از هدف اصلی که آموزش، اطاعت و خدمت می‌باشد دور شویم؛ بنابراین حفظ احترام اعضای کنگره و ارتباط در محدوده این مکان ما را به آرامش می‌رساند.

تایپ و رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الناز (لژیون هفتم)
عکس و ارسال: همسفر زینب، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی حافظ

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .