English Version
English

برای کارکرد بهتر سیستم باید روی یک هدف متمرکز باشیم

برای کارکرد بهتر سیستم باید روی یک هدف متمرکز باشیم

ششمین جلسه از دوره دوم لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی رضا مشهد با استادی راهنمای تازه‌واردین همسفر فریده  و نگهبانی دنور همسفر زهرا و دبیری همسفر الهام با دستورجلسه《حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟》در روز دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ رأس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان فریده هستم یک همسفر

دستورجلسات لژیون سردار طبق قانون جدید آقای مهندس از دستورجلسات تخصصی به دستورجلسات هفتگی تغییر پیدا کرده‌اند و قطعا این حرکت بار آموزشی برای تک‌تک ما خواهد داشت. من از آبان ماه که راهنما تازه‌‌واردین شدم در جلسه اول جهان‌بینی و صورت‌مسئله اعتیاد را شرح می‌دهم و دو جلسه بعد مختص توضیح حرمت و قوانین کنگره۶۰  می‌باشد.

در صحبت‌های چهارشنبه آقای مهندس فرمودند؛ چرا می‌گوییم کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد؟ زیرا یک مکانی است که ما از طرف تاریکی‌ها، اهریمن و موادمخدر به سمت روشنایی‌ها و نور حرکت می‌کنیم. 

واژه حرمت از حریم می‌آید، در واقع بایدها و نبایدهایی است که ما انسان‌ها باید آن‌ها را انجام بدهیم که در کنار هم بتوانیم در صلح و آرامش زندگی کنیم، ولی وقتی انسانی از یک‌سری خط و خطوطی که برای او تعیین شده است عبور کند، مسلماً برای او مشکلاتی به‌وجود می‌آید و به خود و دیگران آسیب می‌رساند. 

در کنگره‌۶۰ حرمت‌هایی داریم که توسط نگهبان جلسه در جلسات عمومی و خصوصی دو دفعه خوانده می‌شود. هدف از این تکرار چیست؟ زیرا افرادی که دیر به جلسه می‌آیند متوجه شوند و دلیل دوم به خاطر این است که تکرار و تمرین شود تا ملکه ذهن شود. حریم و حرمت‌ها گاردیل‌هایی می‌باشند که کنار جاده قرار دارند و در واقع نمایانگر جاده هستند که اعلام سقوط و خطر است، ما هم در کنار خانواده‌ای زندگی کرده‌ایم که به دلیل مصرف موادمخدر از تعادل درستی برخوردار نبوده‌ایم، بنابراین حرمت‌ها مثل همان گاردیل‌هایی هستند که انسان را در کنگره راهنمایی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که از مسیر خود خارج شوند. هدف کنگره ۶۰ درمان و کمک به فرد مصرف‌کننده و خانواده‌های آن‌ها است تا به تعادل، صلح و آرامش برسند. اگر روابط بیرون از کنگره و روابط کاری داشته باشیم و تک‌تک حرمت‌ها را رعایت نکنیم از هدفی که در کنگره داریم کم‌کم دور می‌شویم، اگر قرار باشد یک سیستم به خوبی کار خود را انجام دهد، بهتر است روی یک هدف متمرکز باشد.

مشارکت‌ها:

سلام دوستان اکرم هستم یک همسفر

حرمت‌ها قوانینی هستند که اگر رعایت نشوند ممکن است به مشکل برخورد کنیم، پشت هر قانونی که آقای مهندس بیان می‌کنند تفکری عظیم است و این جزء معجزه‌های کنگره است. بعضی از رهجو‌ها می‌گویند چه اتفاقی می‌افتد شماره فلانی را داشته باشیم یا رفت‌وآمد خانوادگی یا مالی داشته باشیم و معمولا تازه‌واردین این سوال‌ها را می‌پرسند که در ادامه راه متوجه پاسخ سوالات خود می‌شوند.

سلام دوستان الهه هستم یک همسفر

دستورجلسه امروز خیلی آموزنده بود و من بسیار آموزش گرفتم و از خیلی مطالب آگاه شدم، این‌که حرمت از رمز می‌آید و هر چیزی حرمت دارد و اینکه کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد. قبل از ورود به کنگره دارای حاشیه‌ها و تاریکی‌های زیادی بودیم، حالا که وارد این مکان شدیم باید آموزش بگیریم، حرمت‌ها را رعایت کنیم و خود را زیاد درگیر نکنیم، رابطه مالی نداشته باشیم و قضاوت نکنیم. 

سلام دوستان نازنین‌زهرا هستم یک همسفر

از کنگره باید به عنوان رشد فردی خود استفاده کنیم نه رشد مالی یا خوش‌گذرانی. این‌جا آمده‌ایم فکر خود را رشد دهیم، خود را بیشتر بشناسیم و به آگاهی برسیم، با گذشت زمان بهتر به درک این مسائل می‌رسیم و به نفع ما می‌باشد. من در بدو ورود متوجه نشدم‌ حرمت یعنی چه؟ اگر این مسائل برای تازه‌واردین‌ گفته شود بهتر است و خیلی خوب حرمت و کنگره را درک می‌کنند.

عکاس: مرزبان خبری همسفر زیبا 

تایپ: همسفر نازنین‌زهرا رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

ویراستاری: همسفر نرگس رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

ارسال مطلب: همسفر آرامش رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

همسفران نمایندگی رضا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .