English Version
English

رعایت نکردن حرمت‌ها دور شدن از هدف

رعایت نکردن حرمت‌ها دور شدن از هدف

اولین جلسه از دور هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگر ۶۰، نمایندگی باباطاهر همدان با استادی مسافر مرتضی، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه «حرمت‌ کنگره ۶٠، چرا رابطه مالی و کاری و فامیلی در کنگره ممنوع است» ٣ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ١٧:٠٠ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مرتضی هستم مسافر
دستور جلسه حرمت‌: حرمت از حریم می‌آید. هر ساختاری یک قوانین و حریم‌هایی دارد، بایدها و نبایدهایی دارد که این در کنگره ۶۰ به طور شفاف نوشته شده است و اجرایی می‌گردد. در هر جلسه به خاطر اهمیت آن دوبار خوانده می‌شود و برای خط به خط نوشتن این حرمت‌ها سال‌ها تلاش و تفکر آقای مهندس را به همراه دارد.

در اول می‌گوید: کنگره مکان امن و مقدسی می‌باشد. این بدان معنی است که مصرف مواد یک کار ضد ارزشی و اهریمنی می‌باشد که وجود این مکان ما را از این نیرو‌های ضد ارزشی دور می‌کند. در بند دیگر می‌گوید که دروغ نگویید.

همانطور که می‌دانید سیگار کشیدن راهی به دروازه شیطان است. دروغ گفتن هم همراه شدن با ضد ارزش‌هاست که جناب مهندس هم فرمودند که مادر همه فسادها  و ضد ارزش‌ها، همین دروغ گفتن است. چون دروغ گفتن باعث تکرار آن می‌شود و دروغ‌های دیگری را هم در بر دارد.

هر رهجویی که وارد کنگره می‌شود باید با راهنمای خود صادق باشد و دروغ نگوید چون این کار را کند خودش در آخر به مشکل می‌خورد. مخصوصاً میزان آنتیکس مصرفی خودش را باید دقیق به راهنما بگوید.

بحث بعدی اینکه ما در کنگره کسی را سرزنش یا از الفاظ ناشایست استفاده نمی‌کنیم. در کنگره همه با محبت و مهربانی و با احترام با همدیگر صحبت می‌کنند. در کنگره نشان داده شده که رابطه مالی و کاری و خانوادگی اگر انجام گیرد ضرر آن را خود رهجو خواهد دید و کنگره را از هدفی که دارد دور می‌کند. ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

 

تایپ: مسافر محمد ( لژیون هشتم )
عکس: مسافر مرتضی ( لژیون یکم )
مرزبان کشیک: مسافر مهدی
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .