English Version
English

کنگره مکانی است مقدس و امن

کنگره مکانی است مقدس و امن

جلسه چهارم از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی زاگرس، با استادی ایجنت محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافر‌‌اصغر و دبیری مسافر‌حسن، با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است ؟» روز یکشنبه‌ سوم خرداد‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
شکر‌گزار خداوند هستم که لیاقت داد یک‌بار دیگر در کنگره در خدمت شما عزیزان باشم و آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز، حرمت کنگره ۶۰ هست. در ابتدای حرمت‌ها می‌خوانیم: کنگره مکان مقدس و امنی است که هرشخص با ورود به آن باید حرمت آن را حفظ کند.
وقتی در مکانی نفسی احیاء می‌شود، قطعاً آن مکان مقدس است. در ادامه حرمت، برای افراد مسئولیت‌هایی ذکر شده که با رعایت آنها حتما کنگره بهترین و امن‌ترین مکان خواهد بود، اما اگر این موارد رعایت نشود، امنیت کم‌کم از بین می‌رود‌‌. وقتی شروع کنیم به دروغ گفتن، همدیگر را سرزنش کردن و حرف یکدیگر را قطع کردن، وقتی باهم رابطه مالی و کاری برقرار می‌کنیم و کلاً از حریم‌ها عبور می‌کنیم، این امنیت از بین می‌رود. ما نباید اینجا با‌هم رابطه خانوادگی، مالی و کاری برقرار کنیم، برای این‌که در ادامه آسیب می‌بینیم و از مدار درمان خارج می‌شویم.

اگر حرمت‌ها را بخوانیم و درست متوجه بشویم و رعایت کنیم، در همان بهشتی خواهیم بود که جز سلام و صلوات چیز دیگری وجود ندارد. شخصی که بار اول با در اختیار داشتن امکانات و خدمات، از موقعیت به‌دست‌آمده استفاده نکرده و به مصرف برگشته و بعداً دوباره مراجعه کرده است، باید بداند که قوانین برای او متفاوت خواهد بود و مبلغی را به عنوان انضباطی باید بپردازد. هدف از گرفتن این مبلغ این است که رهجو حواس خود را جمع کند و دچاره اشتباه نشود.
به دلیل اهمیت، حرمت دو بار در ابتدا و انتهای جلسه خوانده می‌شود و در آن از کلمه باید استفاده شده که لازم‌الاجرا بودن آن را مشخص می‌کند. اگر واقعاً هدف من درمان است، باید درست حرکت کنم و مواردی که در کنگره هست را رعایت کنم. دراینصورت هیچ مانع و مشکلی برای من وجود نخواهد داشت. در هفته جاری که درباره حرمت‌ها حرف زده می‌شود به خودم نگاهی بکنم و اگر مواردی را رعایت نمی‌کنم اصلاح کنم. چون اگر این رویه ادامه پیدا کند، در ادامه آسیب خواهم دید. امیدوارم با رعایت حرمت‌ها بتوانیم سفر خوب و بدون حاشیه‌ای داشته باشیم و به درمان و رهایی برسیم.

تایپ گزارش: مسافررضا لژیون 8
عکس: مسافر حسن لژیون 7
بارگزاری و ارسال: مسافر محمد لژیون 8
مسافران نمایندگی زاگرس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .