English Version
English

مصاحبه با راهنمای محترم مسافر فرهاد

مصاحبه با راهنمای محترم مسافر فرهاد

 به نام قدرت مطلق الله

 

لطفا بفرمایید کار لژیون سردار در کنگره چیست؟

لژیون سردار به من بخشنده بودن را یاد می دهد که سال ها در دل تاریکی بودم و به واسطه مصرف مواد مخدر، هیچ کس نمی توانست حس و حال و گذشته مرا درک کند و در کنگره به عمق وجودش پی می برد.

این آموزش ها در کنگره به وجود می آید و تمام چرخ کنگره اول توسط اعضاء و دوم توسط لژیون سردار به گردش در می آید، تمامی این پول ها هزینه خود کنگره می شود صندلی ها ، میکروفون و ...

کنگره از هیچ جا کمک مالی دریافت نمی کند و توسط اعضاء گردانده می شود.

با توجه به اوضاع اقتصادی و مالی چگونه می شود عضو لژیون سردار یا دنور یا پهلوان شد؟

لژیون سردار کارش آموزش ، بخشندگی هست و با پس انداز در مدت زمان می شود به این هدف رسید.

پس اول باید بخشندگی را یاد گرفت و آینده نگر بود و آموزش های لژیون سردار را دریافت کرد و به اجرا در آورد.

من خودم برای ورود به لژیون سردار از پس انداز خودم استفاده کردم، اگر از الان برای سال بعد برای جایگاه دنوری یا عضو لژیون سردار هدف بگذارم ، با صبر و پس انداز مبالغ کم به این جایکاه می رسم و در وادی پنجم هم گفته شده که معجزه ای در پس انداز هست که هر کس باید تجربه اش کند.

حس وحال و معجزه لژیون سردار چیست که تمام افرادی که قدم به این راه می گذارند راجب آن صحبت می کنند؟

وقتی یک غواص در عمق یکصد متری غواصی می کند و آن چه دیده را وقتی برای دیگران بازگو می کند آنها درک نمی کنند و حتی اجازه این کار و به خودش نمی دهد و آن چیزهایی را دیده که قبلا ندیده و هر کسی نمی تواند ببیند.

وقتی وارد لژیون سردار می شوی و بخشندگی را یاد می گیری در زندگی روزمره چیزهایی را می بینی که قبلا نمی دید و حتی درکش نمی کرد ، اول باید ببخشی تا بخشیده شوی
وقتی بخشیدی از یک مرحله عبور کردی و ارتفاع پیدا می کنی و درب هایی برایت باز می شود که زبان از بیانش قاصر است و من هر موقع بخشیدم ، گره های مالی و معنوی در مدت زمان کوتاه باز شده و خوشحالم که در کنگره هستم و در خانواده کنگره جا دارم و عشق را دارم می شناسم.

گزارش: مسافر سبحان

عکاس: مسافر محمد رضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .