English Version
English

پذیرش قوانین کنگره ۶۰

پذیرش قوانین کنگره ۶۰

لژیون مجازی ویلیام وایت همسفران کنگره ۶۰ با دستورجلسه «حرمت کنگره 60؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» به استادی راهنمای ویلیام وایت همسفر اعظم روز یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

یکی از مولفه‌هایی که باعث مستدام شدن کنگره ۶۰ می‌شود؛ رعایت قوانین و حرمت‌ها است. بنیان کنگره ۶۰ برای سلامتی و حرکت، روش درمان DST را بنا کرده‌اند. آن قوانین را به صورت نوشتار ارائه دادند و حرمت در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود. از نظر من آرامش، ادب و انضباطی که حاکم بر سیستم درمانی کنگره ۶۰ است؛ برگرفته از حرمت‌ها و قوانین حاکم در سیستم درونی کنگره ۶۰ است؛ در واقع حکم یک‌سری خطوط قرمز برای کسانی را دارد که به عنوان مسافر و همسفر به کنگره ۶۰ مراجعه می‌کنند؛ طبق تجربه‌ای که حاصل شده؛ زمانی‌که وارد پروسه درمان می‌شوند؛ اگر از این خطوط عبور کنند باعث تخریب بسیاری می‌شوند. به فرموده آقای مهندس: «کنگره ۶۰ مانند گردباد است؛ اگر در مرکز آن قرار بگیری ماندگار خواهی شد و اگر بخواهی در دایره دوم و سوم قرار بگیری؛ قطعا به بیرون پرتاب خواهی شد».

یکی از مواردی که چرا نمی‌توانیم از لحاظ مالی و کاری با هم ارتباط داشته باشیم این است که اگر بین راهنما و رهجو فاصله، حد و مرز رعایت نشود؛ همه‌چیز به هم می‌ریزد؛ این موضوع در بین بقیه افراد کنگره ۶۰، افرادی که در یک لژیون باشند و با یکدیگر رابطه مالی و کاری برقرار کرده‌ باشند؛ باعث آسیب برای راهنما و تاثیر مخرب بر زندگی خود می‌شوند؛ به طور کلی دل‌زده و از کنگره ۶۰ بدون نتیجه می‌روند. در واقع حرمت و قوانین در کنگره ۶۰ به من یادآوری می‌کند تا زمانی‌که به کنگره ۶۰ می‌آیم، تمرکز کنم و اولویت اول خود را پیدا کنم. اولویت اول همسفر و مسافر باید درمان باشد؛ برای پیدا کردن کار، دوست و موارد دیگر به این مکان نمی‌آییم؛ پس باید توجه به درمان باشد. در سال‌های نخستین کنگره ۶۰ مواردی بود که این روابط باعث تخریب به خانواده‌ها شد؛ از این رو هر چه از عمر حرمت کنگره ۶۰ می‌گذرد این موارد بسیار نادر شده است؛ چرا که اعتیاد، تخریب در زندگی فرد و خانواده وارد می‌کند و نتیجه آن بیکاری، بداخلاقی و خیلی موارد از این قبیل است؛ بنابراین باید الویت ما درمان باشد.

کنگره ۶۰ از لژیون‌ها، نمایندگی‌ها و افراد مختلف تشکیل شده است؛ اکنون یک نمایندگی و یک لژیون را در نظر بگیریم؛ به فرمایش آقای مهندس: «یک نفر برای همه و همه برای یک نفر» در کنگره ۶۰ همه تلاش می‌کنند تا یک نفر به رهایی برسد؛ ولی یک نفر هم می‌تواند به تمام اعضا لژیون با رفتار و عدم رعایت حرمت‌، مانند نوع پوشش و غیره آسیب بزند و روی همه چیز اثرگذار باشد. مجوز فعالیت کنگره ۶۰ از وزارت کشور است و آقای مهندس همیشه گفتند: «ما تابع قوانین و مقررات کشور حرکت می‌کنیم». همه ارگان‌ها کنگره ۶۰ را قبول دارند؛ پس ما هر کدام مسئول هستیم با رفتار و کردار خود به گونه‌ای عمل کنیم که کوچک‌ترین خدشه‌ای به راه و تفکر کنگره ۶۰ وارد نشود. کنگره ۶۰ از جانب تک‌تک ما نباید آسیب ببیند.

سلام دوستان الهام هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی زنجان

حرمت از کلمه حریم می‌آید؛ یعنی اندازه نگه‌داشتن. یکی از اصلی‌ترین نکات در تمام سیستم‌ها و زندگی این است که حریم‌ها شکسته، احترام‌ها زیر پا گذاشته و اندازه نگه داشته نمی‌شود؛ باعث ایجاد کدورت و ناراحتی در افراد می‌شود. تعادلی که ما در کنگره ۶۰ آموزش می‌بینیم؛ یعنی جسم، روان و جهان‌بینی در تعادل قرار می‌گیرد؛ ولی گاهی اوقات با تعریف نادرستی که از مسائل دارم با دانایی کم و خواسته‌های نفسانی خود وارد قضیه می‌شوم؛ به خود اجازه می‌دهم تا حرمت‌ها را زیر پا بگذارم و آن حریم‌ها را بشکنم؛ در نهایت منجر می‌شود هم سلامت روان خود، خانواده، جامعه و هر مکانی که در آن هستم را به خطر بیندازم. ما می‌گوییم در سیستم، تلاش برای رشد، توسعه و بقا است؛ وقتی حرمت‌ها را زیر پا می‌گذارم؛ یعنی بقای سیستم را تهدید می‌کنم؛ مانع از رشد سیستم می‌شوم. بر ما واجب است که هرچه در کنگره ۶۰ و حتی  بیرون، حریم‌ها و حرمت‌ها را بشناسیم؛ برای خود بنویسیم؛ در موردش فکر کنیم تا به فرمان عقل برسیم و بتوانیم تصمیمات درست بگیریم.

سلام دوستان پرنیان هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی چالوس

یکی از قسمت‌های حرمت کنگره ۶۰ ندادن شماره تلفن و شماره گرفتن است که روی این قسمت بسیار تفکر شده؛ زمانی که دو همسفر با هم رابطه تلفنی دارند، از آموزش‌ها دور و وارد حاشیه می‌شوند. هر قانون و حرمت موجود در کنگره ۶۰ برای من کارساز بوده و هست؛ همین حرمت‌ها باعث رشد و تفاوت ما با NGO دیگر است.

سلام دوستان مینا هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی دانیال اهواز

حریم‌ و حرمت‌ را کنگره ۶۰ و آقای مهندس به زیباترین و واضح‌ترین صورت ممکن برای ما تفسیر کردند، پیروی از آن‌ها تنها یک مساله به همراه دارد که آن در جهت درست حرکت کردن، درمان جسم، روان و جهان‌بینی من و مسافرم است. ان‌شاالله کنگره ۶۰ طبق خواسته آقای مهندس جهانی شود و همه دنیا از علم و دانش کنگره ۶۰ استفاده کنند. کنگره ۶۰ حفظ حرمت‌ها را یاد می‌دهد و با پیروی کردن از فرامین الهی و دوری از ضدارزش‌ها دنیا قشنگ‌تر می‌شود. احترام به خود و دیگران، من را به یک جهت سوق می‌دهد و آن صراط مستقیم است.

سلام دوستان مهناز هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی وکیلی یزد

در کنگره ۶۰ حرمت باعث نظم و انضباط می‌شود؛ اگر حرمت‌ها را به خوبی عملی کنم؛ باعث آرامش می‌شود که از کنگره ۶۰ تا در خانه همراه من است؛ این آرامش از طرف من به تک‌تک اعضا خانواده و تمام نزدیکان انتقال پیدا می‌کند. می‌توانیم از این حرمت‌ها درس بگیریم و از زندگی لذت ببریم.

سلام دوستان فاطمه هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی خلیج فارس

بزرگترین درسی که گرفته‌ام؛ نظم‌، انضباط و رعایت حرمت‌ها است. اگر قوانین و حرمت‌ها را در کنگره ۶۰ پیروی کنم؛ قطعا در زندگی شخصی می‌توانم از آن استفاده کنم. زمانی‌که ساعت مشخص شده در جلسات شرکت کنم؛ از روسری سفید و پوشش مناسب استفاده کنم می‌توانم به یک درمان واقعی برسم؛ اما در صورت عدول از هر کدام قوانين و حرمت‌ها به درمان قطعی نمی‌رسم. حرمت‌ها در کنگره ۶۰ برای اعضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سلام دوستان راضیه هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی دامغان

نخستین روزهایی که وارد کنگره ۶۰ شدم؛ پذيرش حرمت و قوانين کنگره ۶۰ کمی سخت بود. سوال‌های بسیاری درون من ایجاد شد که چرا همسفر با راهنمای مسافر نباید ارتباطی داشته باشد؛ یا چرا نباید اعضا نمایندگی خارج از کنگره ۶۰ ارتباط داشته باشند؟ چرا در قوانين سخت‌گیری شده است؟ با مرور زمان و اتفاقاتی که برای افرادی که در خفا از این قوانين سرپیچی کردند، متوجه شدم کنگره ۶۰ حافظ امنیت ما است؛ فقط در این مکان احساس امنیت می‌کنم؛ یعنی اینجا بهترین مکان برای درمان و پیشرفت در خودشناسی و جهان‌بینی است.

سلام دوستان مرضیه هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی هاتف

ابتدا حرمت خوانده می‌شود: «کنگره ۶۰ مکان امن و مقدسی است که هر شخص با حضور در این مکان باید حرمت آن را حفظ کند». کلمه باید می‌گوید به عنوان یک شخص عادی زمانی‌که به کنگره ۶۰ وارد می‌شوم؛ هیچ سوال شخصی از من پرسیده نمی‌شود؛ فقط رعایت قوانین کنگره ۶۰ را گوشزد می‌کند. اگر حرمت‌ها را رعایت نکنم، این مکان دیگر امن نیست؛ پس وظیفه دارم با عدول نکردن از قوانین و حرمت کنگره ۶۰ در پیشبرد اهداف کنگره ۶۰  کمک کنم.

سلام دوستان مژگان هستم مسافر نیکوتین از نمایندگی خلیج فارس بوشهر

در بدو ورود به کنگره ۶۰ جلسه تازه‌واردین، فردی در لژیون سؤال‌های شخصی از افراد و یا حتی از راهنما تازه‌واردین می‌پرسید؛ این خانم سعی در شناختن و آدرس گرفتن داشت و من معذب و ناراحت بودم؛ چون برای هدف دیگری به کنگره ۶۰ آمده بودم؛ حرمت کنگره ۶۰ به همین مسئله اشاره کرده است. راهنما تازه‌واردین به ایشان تذکر داد و مسئله حل شد. یکی از جذابيت‌های کنگره ۶۰ حرمت‌ها است. هر بند حرمت‌ها و قوانین را سعی می‌کنم رعایت کنم؛ چرا‌ که اگر قوانین نبود سنگ روی سنگ بند نمی‌شد.

تایپ: اعضای لژیون ویلیام وایت
ویراستاری: مسافر نیکوتین آرزو رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر اعظم، نمایندگی امین قم
رابط خبری لژیون: راهنمای ویلیام وایت همسفر مریم، نمایندگی فردوسی مشهد
تصویرگر و ارسال: مسافر نیکوتین پریسا رهجوی راهنمای ویلیام‌ وایت همسفر فریبا، نمایندگی سهروردی
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶٠

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .