English Version
English

پوششِ مناسب؛ زییایی خاص

پوششِ مناسب؛ زییایی خاص

جلسه چهاردهم از دوره‌ سی‌ام کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره۶۰، ویژه همسفران نمایندگی شفا مشهد، با استادی همسفر مریم، نگهبان موقت همسفر محبوبه و دبیری موقت راهنمای تازه‌واردین همسفر آسیه، با دستور جلسه «حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» چهارم تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به‌کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مریم هستم همسفر حسن
از نگهبان جلسه، ایجنت محترم، مرزبانان عزیز و راهنمای با عشق خودم خانم زهرا سپاسگزارم، اجازه خدمت به من دادند تا در جمع شما، حضور داشته باشم و آموزش بگیرم.
دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی، کاری، خانوادگی در کنگره ممنوع است؟»

معنای حریم: یعنی حد و اندازه نگه داشتن
در جهان هستی، انسان، رودخانه، جنگل، حیوانات و ...همه دارای حد، اندازه و حریم هستند؛ فرض کنید یک رودخانه برای خودش حریم دارد، اگر بیایم به مسیر رودخانه تجاوز کنم، مطمئناً  آسیب به خودم و بعد به اطرافیان من می‌رسد؛ پس بایستی در زندگی همیشه توجه داشته باشم، حد و مرز را در ارتباط با اطرافیان خود بدانم  که تا چه اندازه باشد؛ به دیگران هم اجازه ندهم به حریم من وارد نشوند؛ اگر همه به آن توجه کنند، مطمئناً به نتایج خیلی مطلوبی دست پیدا می‌کنیم و  از بروز لطمات جبران ناپذی، جلوگیری می‌شود.

اهمیت حرمت در این است که همه نوشتارها یک‌بار خوانده؛ ولی حرمت دو بار خوانده می‌شود؛ یک‌بار اول جلسه و یک‌بار انتهای جلسه، قرائت می‌شود به این علت که یک موضوع تاکیدی هست.
آقای مهندس ۱۰ تا ۱۱ مورد از مسائل ارزشی را داخل این نوشتار گنجاندند و دائماً تاکید می‌کنند از این مسائل یپرهیزیم؛ شما در جلسات حضور دارید و حرمت کنگره را همیشه شنوا هستید؛ من نیز چند مورد را ذکر می‌کنم:
دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بدون اجازه صحبت کردن و... باید این نکته را در نظر داشته باشیم اگر تمام این نکات را یا حداقل یک یا دو مورد را کاربردی کنیم، خیلی در زندگی خود پیشرفت خواهیم داشت و به نتایج عالی خواهیم رسید.

حرمت به ما می‌گوید: بدون اطلاع و هماهنگی پولی را دریافت یا پرداخت نکنید؛ یعنی قرض دادن و قرض گرفتن در داخل کنگره مطلقاً ممنوع می‌باشد؛ به این دلیل  که اگر من پولی را داوطلبانه به کسی بدهم یا شخصی از من درخواست پول داشته باشد و در اختیار او بگذارم، شاید شخص مقابل نتواند پول را به موقع به من برگرداند؛ همان‌طور که می‌دانیم هدف اصلی کنگره ۶۰، رسیدن به درمان و رهایی است، جناب مهندس می‌فرمایند: ما حساب و کتاب مالی با کسی نباید داشته باشیم،

یکی دیگر از موضوعات: تلفن دادن و تلفن گرفتن در کنگره مجاز نیست، زیرا ممکن است از هم لژیونی خودم، بدون اجازه راهنما، تلفن بگیرم و بیرون از فضای کنگره، ارتباط برقرار کنم؛ این  باعث می‌شود که من اگر حس‌های منفی یا مشکلی داشته باشم، به او بگویم و راهکاری را ارائه بدهم که زندگی او را بیشتر به مرز آشوب و فروپاشی برساند و باعث شود سفر ما، خراب شود!

مورد دیگر در ارتباط با پوشش است  که همه بایستی با پوشش مناسب، وارد کنگره شویم؛ یادم هست که سال گذشته، اولین بار روز دوشنبه بود که وارد کنگره  شدم، وقتی این همه زیبایی را دیدم، حس خوبی گرفتم؛ پوشش، نظم، انضباط، آراستگی، وقتی حرمت کنگره خوانده شد با خود فکر کردم: کسی پشت این موضوعات است که نشان از یک فکر خلاق دارد و تمام موضوعات را به صورت ریز، مورد توجه قرار داده است.
نتیجه صحبت‌ها این است، اگر در کنگره می‌آییم و می‌رویم و  حرمت‌ها را رعایت کرده و پایبند باشیم، همه در امنیت هستیم؛ از همه مهمتر سیستم کنگره ۶۰، نباید صدمه ببیند.

ان‌شالله همه بتوانیم با کاربردی کردن این مسائل در زندگی مراقب و نگهبان خودمان باشیم تا بتوانیم به آرامش و  آسایش و خمر،  دست پیدا کنیم.
ممنون از این‌که با سکوت زیبا به صحبت‌های من گوش کردید.

----------------

رهایی نیکوتین

برترین‌های آزمون خرداد

برگزاری جلسه لژیون سردار

برگزاری انتخابات نگهبانی دوره سی‌ویکم

با تشکر از لژیون خدمتگزار، لژیون‌ چهاردهم

مرزبان کشیک، همسفر زینب عزیز

با سپاس از لژیون مرزبانی

------------------

ضبط، تایپ: همسفر مینا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون ششم)

ویراستار: همسفر عاطفه، رهجوی راهنما همسفر شفیعه (لژیون چهارم)

صوت: همسفر وجیهه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون نهم)

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .