English Version
English

هر یک از ما باید پرچمی باشیم برای معرفی کنگره 60

هر یک از ما باید پرچمی باشیم برای معرفی کنگره 60

جلسه دوازدهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی نائین، به استادی  راهنمای محترم مسافر پژمان، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر علی بادستور جلسه: «حرمت کنگره شصت، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره شصت ممنوع است» روزیکشنبه 03تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته حرمت کنگره شصت، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره شصت ممنوع است. زمانی که وارد کنگره شدم با خودم فکر کردم که جمعی از فرشتگان روی زمین گرد هم جمع شده‌اند و چقدر خوب است که بتوانیم کارهای شراکتی و رفت‌وآمد خانوادگی باهم داشته باشیم و با آموزش‌هایی که می‌گیریم هیچ‌وقت به مشکلی برخورد نکنیم، ولی رفته‌رفته به این موضوع رسیدم که این یکدلی و دوستی زیر سقف کنگره است و بیرون از این مکان اتفاقات دیگری پیش می‌آید و موضوع شکل دیگری پیدا می‌کند. در کنگره همه ما برای آموزش ودرمان آمده‌ایم و قرار نیست بیرون از کنگره همه سفید مطلق باشیم و با آموزش‌هایی که می‌گیریم حداقل این چندساعتی که در کنگره هستیم حالمان خوب باشد و برای یکدیگر الگو باشیم و بتوانیم آموزش‌ها را کاربردی کنیم و بیرون از کنگره هم لذت حال خوش داشتن را خودمان ببریم. آقای مهندس می‌فرمایند اگر تحمل دارید قرضی که دادید برنگردد، یا در رابطه که دارید به مشکل برخورد کنید و صدایتان درنیاید.

ایرادی ندارد بیرون از جلسه هم باهم باشید ولی این را بدانید که اوضاع همیشه اوضاع یکسان نیست. از دید افراد بیرون از کنگره ما یکسری انسان‌های حال خراب هستیم که دورهم جمع شده‌ایم. زیرا آن‌ها شناختی از برنامه‌های کنگره ندارند ولی با توجه به اینکه شعبه به داخل شهر آمده، کم‌کم بیرون از کنگره این را خواهند فهمید که چیزی نیست که آن‌ها فکر می‌کردند و این بستگی به رفتار و کردار ما در مسیر رفت‌وبرگشت و رعایت حرمت‌ها دارد که بتوانیم آموزش‌های کنگره را کاربردی کنیم. حرمت کنگره شصت دومرتبه در هر جلسه خوانده می‌شود و اول آن کلمه باید آمده است و رعایت آن الزامی است، ما باید پیام کنگره شصت را به بیرون برسانیم و هر یک از ما باید پرچمی باشیم برای معرفی کنگره 60 و کمک به کسانی که دستشان را به سمت ما دراز کرده‌اند.
تایپ و عکس: مسافر خسرو لژیون دوّم
ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین
نمایندگی مسافران نایین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .