English Version
English

در پناه حرمت کنگره به آرامش و آسایش می‌رسیم

در پناه حرمت کنگره به آرامش و آسایش می‌رسیم

راهنمای لژیون اول همسفر صفیه در برداشت از دستور جلسه هفتگی: «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» نوشت:
دررابطه‌با این دستور جلسه اول اینکه سپاس از قدرت مطلق که عضو این سیستم عظیم هستم و خدا را شکر با کاربری کردن آموزش‌ها و رعایت این دستور جلسه توانستم در کنگره بمانم و خدمت کنم. برداشت من از این دستور جلسه این است که به‌راستی ما همسفرانی که در کنگره هستیم اولین حرمتی که رعایت کرده‌ایم همین رعایت حریم مسافرانمان با فرزندان است که اجازه نداده‌ایم با وجود تخریب‌های فراوان زندگی این حریم از بین برود و حرمت مسافران خدشه‌دار شود. در واقع با رعایت این دستور جلسه که بسیار مهم و باارزش است اول‌ازهمه من همسفر به خودم احترام گذاشته‌ام و بعد هم می‌توانم با دیگران در هر مکان و هر زمانی این حرمت را حفظ کنم. حفظ حرمت‌ها است که عزت و احترام را بین اعضا کنگره پایدار و منسجم نگه داشته است .
 من آموزش گرفته‌ام انجام‌دادن هر کاری هم سهل و هم سخت است اگر راه آن را بلد باشم آسان است وگرنه سخت می‌گذرد. در پیام حرمت می‌خوانیم که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد واقعاً درست است و من در این یک سالی که بنا به شرایطم یکی دو ساعت زودتر به شعبه می‌آیم در کمال امنیت و آرامش بوده‌ام، به‌دوراز نگرانی و استرس اینکه در این شعبه ساعاتی تنها هستم و کمال تشکر را دارم از مرزبانان آقایان که در این مدت وقت‌شناس خوبی بودند و همین حفظ حرمت‌ها است که این سیستم در کمال امنیت اداره می‌شود. کنگره مکان مقدسی است و با رهایی یک مسافر، یک خانواده به صلح و آرامش می‌رسند به همین خاطر برایمان مقدس است. در ادامه این دستور جلسه دروغ‌نگفتن، علیه شخصی سرزنش‌نکردن و در واقع با رعایت‌کردن این حرمت‌ها به دوری از ضد ارزش‌ها و رسیدن به ارزش‌ها می‌رسیم .
 خانم آنی کمان‌دار عزیز توصیه‌ای برای ما همسفران دارند که می‌فرمایند: شما همسفران باید زندگی‌کردن را بیاموزید و مستقل باشید و برای همین است که به کنگره می‌آیید. رعایت‌کردن این دستور جلسه که رابطه مالی، کاری و خانوادگی نداشته باشیم و می‌گوید بر تمام اعضا فرض است که این حریم فوق‌الذکر را محترم شمارند همین است که درس درست زندگی‌کردن در کنار اطرافیانمان را بیاموزیم وگرنه با رعایت‌نکردن این موضوعات هم گرفتار مشکلات مالی و هم مشکلات احساسی بین اعضا خواهیم شد که باعث دوری از این سیستم و عقب ماندن از آموزش‌ها می‌شود. امیدوارم که همه ما در این هفته به این دستور جلسه اهمیت بیشتری دهیم چرا که رعایت این حرمت‌ها برای داشتن محیطی آرام چه در سیستم و چه در خانواده‌مان است تا بتوانیم برای ادامه حیات و زندگی‌مان از آموزش‌ها بیشتر بهره ببریم .

 

ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .