English Version
English

اهمیت توجه به حرمت برای داشتن درمان با کیفیت

اهمیت توجه به حرمت برای داشتن درمان با کیفیت

دهمین جلسه از دور دوازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی بیرجند ویژه مسافران با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر محمدحسن با دستور جلسه "حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز یکشنبه مورخ سوم تیر ماه سال 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد.

سلام دوستان مهدی هستم مسافر. حرمت کنگره ۶۰ از جمله قوانین کنگره ۶۰ بوده که پایه های کنگره رو مستحکم می کند و به همین دلیل ضروری است که ما از قوانین پیروی کنیم. با توجه به اهمیت حرمت در کنگره در کلیه کارگاه های آموزشی در ابتدا و انتهای کلیه جلسات حرمت قرائت می شود بنابراین لازم است کلیه افراد به آن توجه نموده و آن را رعایت نمایند.

کنگره مکان مقدس و امنی است. مقدس این است ک من مسافر وقتی سفر می کنم و از یک عمل شیطانی رها می شوم در واقع به سمت پاکی حرکت می کنم از این رو کنگره مکان مقدسی است. در مورد دروغ گفتن یا علیه شخصی سرزنش کردن نیز باید دانست که کنگره این گونه اعمال را ضد ارزشی می داند. این گونه اعمال در کنگره ناپسند بوده و در این مورد به مسافر آگاهی می دهد که باید از اینگونه رفتارها پرهیز نماید.

در قسمتی دیگر از حرمت کنگره می گوید حرف یکدیگر را نباید قطع بکنیم وقتی استاد یا راهنما در حال صحبت کردن است  اگر بخواهم حرف بزنم باید در وهله اول اجازه بگیرم فرقی نمی کند چه دیده بانان و چه  مرزبانان هر کسی بخواهد حرف بزند باید اجازه بگیرد. در مورد عدم استفاده از الفاظ ناشایست نیز در کنگره بسیار تاکید شده و ضروری است با آگاهی نسبت به اصلاح اینگونه رفتارها اقدام نمود.

اگر در حرمت کنگره می گوید بدون اطلاع و هماهنگی هرگونه پولی را دریافت و پرداخت کردن، هر گونه وجهی را در قالب قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت کردن، از لباس و پوشش نا مناسب استفاده کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن یا تلفن گرفتن جزو موارد ضد ارزشی و یا ضد اخلاقی است برای این بوده که رهجو باید بداند برای یک سفر درست باید به این موارد توجه کند در جهت اصلاح آن حرکت کند که اگر به آن توجه نکند نمی تواند از سفر خوبی برخوردار باشد. ولی توجه به آن به شخص در یک سفر با کیفیت و ایجاد حال خوب بسیار کمک می کند.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.


تایپ متن: مسافر مصطفی لژیون ششم
ارسال خبر: مسافر علی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .