English Version
English

خلاصه سی‌دی آهن

خلاصه سی‌دی آهن

در سی‌دی آهن مطلب درباره راز پنهان است. جناب آقای مهندس در مورد فرمان الهی می‌فرمایند: کسانی که خدا را قبول ندارند در این زمانه به آن‌ها تجدد می‌گویند و کسانی که خدا را قبول دارند انسان‌های امل هستند. ما درباره ذات خداوند نمی‌توانیم مطلبی بیان کنیم؛ ولی صفات خداوند را می‌دانیم. مثل این است که بچه‌ای در آفریقا در مورد رئیس‌جمهور کشور آمریکا صحبت کند.
سیستم الهی تشکیلات منظمی است و سیستمی که بالای سر ما قرار دارد یک سیستم بالاتر از آن نیز وجود دارد. این سیستم طوری طراحی‌شده که انسان اعمال خودش را خراب می‌کند. ما هیچ نظارتی روی خودمان نداریم. یک شهر وجودی به ما داده‌شده و ما در حال استفاده از آن هستیم؛ اما در کارکرد اجزای بدن هیچ دخل و تصرفی نداریم. از طرفی یک‌سری نیروهای منفی نیز در این سیستم قرارگرفته‌اند‌ که اگر آن‌ها نباشند زندگی ادامه‌دار نخواهد بود.
در مطلب بعدی صحبت از این است که مدام در حال تأسف و تآثر از گذشته هستیم؛ اگر فلان کار را انجام نمی‌دادم این اتفاق نمی‌افتاد و اگرهای دیگر. ما باید از این اتفاقات درس بگیریم هر موضوعی در جایگاه خودش هم فرمان و هم تقدیر است. زندگی ما بر مبنای سه چیز استوار شده که خواست، تقدیر و فرمان الهی است که تقدیر همان نامه پیشین است. اعمالی است که ما درگذشته انجام داد‌ه‌ایم و الان بازخورد آن را می‌بینیم.
اگر فصل کشت، کشت کردیم در فصل درو می‌توانیم آن را درو کنیم. کلیه اعمال ما از تولد تا الان و بعضی از روز الست جزء تقدیر ماست.
ما نباید از هیچ موضوعی بترسیم؛ چون فرمان الهی و یا تقدیر است که در پشت پرده آن رازهای نهانی وجود دارد. ما آینه یکدیگر هستیم پس باید امید داشته باشیم و در زندگی تلاش کنیم تا با خواست و فرمان الهی به آنچه می‌خواهیم برسیم.
در سوره حدید در مورد آهن صحبت شده است. آهن در زمین ساخته نشده و برای ساخته‌شدن آهن باید دمای بالایی به کار برده شود و این آهن را شهاب‌سنگ‌ها به وجود آورده‌اند.
هر چیزی که درباره فرمان الهی صحبت می‌کنیم یک قانون است. ما در کنگره ۶۰ کسانی را داریم که مغازه‌دار هستند و کسانی که جهان‌بینی قوی‌ پیدا کردند از لحاظ مالی نیز روزبه‌روز به توان مالی آن‌ها افزوده می‌شود؛ برای اینکه با مردم خوب رفتار کردند، فهمیدند که وعده خداوند دروغ نیست و به همین دلیل تقلب و حقه‌بازی نمی‌کنند. اگر کج برویم ضررش به خودمان برمی‌گردد.
در مطلب بعدی در مورد این سخن گفته شد که باید جایگاه سخن گفتن را بدانیم. بدانیم که در کجا چه مطلبی را بیان کنیم و اگر بگوییم که چون چیزی که حقیقت است حتماً باید بیان شود درست نیست.
در مورد حقایق نباید تعصب داشت حتی اگر در مورد کنگره ۶۰ هم‌صحبت بدی شنیده شد نباید تعصب داشته باشیم؛ چون من آن چیز که حقیقت است به تو می‌گویم حال خواه پند گیر و یا بگذر.
در مورد قطب‌های منفی اصلاً فکر نکنید، مثل سایه‌هایی هستند که ما با فکر کردن آن‌ها را تقویت می‌کنیم. باید درصراط‌ مستقیم پیش برویم به مسائل مثبت فکر کنیم و امیدوار باشیم بدترین و مهلک‌ترین سم ناامیدی است و همیشه راهی برای امیدواری وجود دارد .
کلمات منفی بر روی افکار و زندگی ما تأثیر زیادی دارند. به یاد چیزهایی باشیم که به ما انرژی مثبت می‌رسانند و از آن‌ها درس بگیریم؛ ولی بر روی آن‌ها متمرکز نشویم.

خلاصه سی‌دی: آهن
به قلم: مرزبان همسفر آرزو از لژیون مرزبانی
ویرایش: همسفر زهره (خدمتگزار سایت)
ارسال: همسفر مرضیه (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی کاسپین قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .