English Version
English

رسیدن به حال خوب با اجرای حرمت ها

رسیدن به حال خوب با اجرای حرمت ها

یازدهمین جلسه از دوره پنجاه و چهارم کارگاه‌هاي آموزشي خصوصی کنگره ۶۰، نمايندگي پروين اعتصامي اراک، با استادي مرزبان مسافر اسماعیل، نگهباني مسافر سعید و دبيري مسافر علی با دستور جلسه « حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز يكشنبه، ۴ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اسماعیل هستم مسافر، خدا را شاکرم که دوباره این جایگاه را تجربه می‌کنم، از راهنمای درمان موادم آقا حبیب و درمان سیگارم آقا محسن تشکر می‌کنم. در مورد دستور جلسه باید بگویم که حرمت‌ها جزو قوانین کنگره هستند، زمانیکه وارد جمعی یا شهری شویم باید حرمت آنجا را رعایت کنیم. در غیر اینصورت نمی‌توانیم با آنها سازگار شویم. در کنگره هم باید قوانین و حرمت‌ها را محترم بشماریم. وقتی می‌گویند راس ساعت حضور داشته باشیم، قبل از ساعت ۱۷ حاضر باشیم. وقتی می‌گویند بکسی پول قرض ندهیم حتما دلیل دارد!چرا که وقتی به یک سفر اولی پولی را قرض بدهیم، ممکن است نتواند بازگرداند و بهمین دلیل سفرش را خراب کند و دیگر به کنگره نیاید.

من قبل از ورود به کنگره حالم خراب بود و حرف ناشایست می‌زدم، ولی در حال حاضر با آموزشهایی که گرفتم در جمع دوستان اصلا کلمه زشتی بیان نمی‌کنم. وقتی داخل محیط کنگره حرف زشتی نمی‌زنم یاد می‌گیرم در بیرون هم حرف بدی نزنم.چون به همه احترام می‌گذارم آنها هم متقابلا بمن احترام می‌گذارند. قبلا کسی حرف مرا گوش نمی‌کرد و در زمان مصرف کسی برای حرف من ارزشی قائل نبود. کنگره به من شخصیت داد، درست حرف زدن را من آموخت، که همه ی اینها بخاطر رعایت حرمت‌ها است.

حرمت با قانون فرق می‌کند، به عنوان مثال وقتی کمربند ایمنی ماشین را نبندیم جریمه می‌شویم و اگر در حریم رودخانه، خانه بسازیم وقتی سیل بیاید هم خانه و هم صاحبخانه را باهم میبرد. باید دانست زیر پا گذاشتن حرمت‌ها ریشه انسان را میزند.چه در سفر اول یا چه در سفر دوم با زیر پا گذاشتن حرمت‌ها نابود شده و دوام نمی‌آوریم.باید یاد بگیریم رعایت حرمت‌ها در بیرون از کنگره خیلی به ما کمک می‌کند.. ممنونم که توجه نمودید.
تایپ و عکس: مسافر حمیدرضا
تنظیم و ویراستاری: مسافر اصغر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .