English Version
English

آموزش‌ها و قوانین کنگره 60 جهت رشد ضلع جهان‌بینی ما است

آموزش‌ها و قوانین کنگره 60 جهت رشد ضلع جهان‌بینی ما است

دوازدهمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روزهای یکشنبه 3 تیر ۱۴۰۳ با استادی مسافر علی؛ نگهبانی مسافر علی‌اکبر و دبیری مسافر علی‌اصغر با دستور جلسه «حرمت کنگره 60؛ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است» ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ ممنون هستم از نگهبان جلسه و دبیر محترم از اینکه فرصت در اختیار من گذاشتند تا آموزش بگیرم و خدمت بکنم. دستور جلسه این هفته حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است. از قسمت حرمت می‌خواهم عنوان کنم وقتی به کنگره وارد می‌شویم بایستی حرمت‌های کنگره را رعایت کنیم وقتی‌که ابتدای سفرمان است و میزان شربت اوتی تجویزشده بالا است همه قوانین را می‌پذیریم ولی وقتی مدتی می‌گذرد و مثلاً 6 ماه سفر می‌شویم سینه خود را سپر می‌کنیم و تصور می‌کنیم که همه‌چیز را میدانیم و آگاهی کامل داریم بنابراین به بعضی از حرمت‌ها بی‌اعتنا می‌شویم و خیلی از آن‌ها را رعایت نمی‌کنیم. من اینجا می‌خواهم عنوان کنم که همه خدمتگزاران کنگره 60 قابل‌احترام هستند و به قوانینی که در کنگره 60 گذاشته شده است بایستی احترام بگذاریم و آن‌ها را اجرا کنیم چراکه این قوانین توسط تجربه جناب مهندس و اتفاقات شعب مختلف سراسر کشور بنیان‌گذاری شده است. همان‌طور که میدانید نوشتار حرمت کنگره 60 در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود به خاطر اینکه از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی در ابتدای جلسه و یکی در انتهای جلسه خوانده می‌شود و ما باید به این حرمت‌ها که پایه‌های اصلی دستور جلسه هست احترام بگذاریم.
به‌عنوان‌مثال وقتی من پیراهن سفید نپوشم اولین بی‌حرمتی را انجام داده‌ام و مثال دیگر اینکه وقتی در جلسه عمومی حرمت‌ها توسط نگهبان جلسه خوانده می‌شود بایستی کاملاً سکوت کنیم و در سالن راه نرویم چنانچه حرمت‌ها را رعایت نکنیم ضلع جهان‌بینی ما صفر می‌شود چراکه همه آموزش‌ها و قوانین کنگره 60 جهت رشد ضلع جهان‌بینی ما تعیین شده است و طی 25 سال تجربه جناب مهندس و دیده‌بانان محترم تهیه و بنیان‌گذاری شده است. مثال دیگر اینکه وقتی نگهبان نظم برای جای پارک ماشین به ما تذکر می‌دهد ما ملزم به رعایت هستیم شاید خدمتگزاران کنگره چیزی می‌دانند که ما نمی‌دانیم بنابراین فقط با احترام بایستی بپذیریم. حرمت کنگره 60 یکی از شاهکارهای طراحی بنیان و نگهبان کنگره 60 هست که توانسته ما یعنی مصرف‌کنندگان مواد مخدر را در کنار هم جای دهد و آن فضای مطلوب و امن موردنیاز را فراهم نماید تا بتوانیم در کمال آرامش در کنار یکدیگر به مسئله خودمان یعنی درمان اعتیاد بپردازیم.
تشکر می‌کنم از شما که به صحبت‌های من گوش دادید.
اعلام سفر رهایی از بند مواد:

مسافران: رضا؛ احمد؛ هادی؛ مهدی با راهنمایی مسافر مهدی؛ لژیون دهم

عکاس: مسافر محمود لژیون چهارم
تایپ: مسافر حسن لژیون هشتم
تنظیم: سایت بیهقی سبزوار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .