English Version
English

رعایت حرمت کنگره باعث آسان شدن سفر می‌شود

رعایت حرمت کنگره باعث آسان شدن سفر می‌شود

سلام دوستان اسماعیل هستم یک مسافر
خداوند را شاکرم به‌خاطر حال خوبی که دارم در مورد دستور جلسه حرمت کنگره 60 باید بگویم وقتی ما وارد یک جمع می‌شویم، مثلا یک خانواده باید با قوانین آن کنار بیاییم مگرنه نمی‌توانیم آنجا زندگی کنیم و باید آنجا را ترک کنیم در کنگره هم این‌طور است، وقتی وارد کنگره می‌شویم تا ۲ ماه وقت داریم که با قوانین و حرمت‌های کنگره ۶۰ خود را سازگار کنیم وگرنه بدون شک از کنگره خواهیم رفت و هیچ معلوم نیست که دوباره چه زمان به ما اجازه ورود به کنگره داده بشود و تا زمانی که ما حرمت‌ها را رعایت کنیم در امان هستیم و این را بدانیم که با حرمت‌ها نمی‌شود شوخی کرد؛ چون باعث خروج از کنگره می‌شود ممنون که توجه کردید

سلام دوستان پوریا هستم یک مسافر
برداشت من از حرمت‌های کنگره ۶۰ این است که برای رسیدن به هدف اصلی و پایه‌ای کنگره ۶۰ که همان درمان اعتیاد به مواد مخدر، الکل و سیگار است می‌بایست در ارتباطات اعضاء با یکدیگر محدودیت‌هایی قائل شد. این محدودیت‌ها باعث می‌شود تمامی تمرکز کنگره ۶۰ و اعضای آن صرفاً در خصوص درمان اعتیاد و مسائل مربوط به آن جهت یابد و صرف مسائل حاشیه‌ای نگردد.

اولویت ما در کنگره ارتباطات خانوادگی و مالی با یکدیگر نیست. تجربه ثابت کرده که چه‌بسا  این‌گونه ارتباطات باعث به‌هم‌ریختگی اشخاص می‌گردد و آنها را از هدف اصلی که همان درمان است دور می‌کند؛ لذا شایسته است افراد با این قوانین و مقررات خو گرفته و با اجرای صحیح آنها هر چه بیشتر در جهت اهداف عالیه کنگره ۶۰ که همان کمک به همه انسان‌هاست کوشا باشند. با تشکر

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
حرمت کنگره ۶۰ به دلیل اهمیتی که دارد، دو بار در کارگاه آموزشی قرائت می‌شود. یک‌مرتبه در ابتدای جلسه و یک‌مرتبه انتهای جلسه خوانده می‌شود که این امر مهم بودن حرمت و رعایت‌کردن آن را به منِ مسافر خاطرنشان می‌کند. زمانی که حرمت کنگره ۶۰ خوانده می‌شود نباید تردد کرد به دلیل این‌که من شش‌دانگ حواسم به حرمت باشد که چه می‌گوید و چرا من بایستی حرمت کنگره ۶۰ را رعایت کنم.

جناب مهندس در صحبت‌های خود راجع به حرمت کنگره ۶۰ فرمودند: حرمت آن‌قدر مهم است که گاهی از قوانین نیز پیشی می‌گیرد. رعایت حرمت‌ها در کنگره ما را از مشکلات زیادی جدا می‌کنند. به دلیل رعایت همین حرمت‌ها در کنگره است که مصرف‌کننده‌های زیادی را تبدیل به انسان‌هایی کرده است که در کنار یکدیگر به‌عنوان دوست و همکار حضور دارند و کوچک‌ترین تنش، درگیری، بی‌احترامی یا بی‌انضباطی در بین آن‌ها مشاهده نمی‌شود. حرمت کنگره ۶۰ برای ما محدودکننده نیست؛ بلکه نگهدارنده و محافظت‌کننده  ما در برابر آسیب‌ها است.

سلام دوستان غلامرضا هستم مسافر
درباره دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری ‌و مالی ‌و خانوادگی‌ در کنگره ممنوع است؟
حرمت بر اساس قوانینی است که در آن سیستم باید به آنها عمل کنیم و خارج‌شدن از آن‌ها باعث آسیب‌زدن به خود و دیگران و آن سیستم می‌شود.

به این موضوع در کنگره ۶۰ بسیار اهمیت داده می‌شود؛ چون موضوع حیاتی است و باعث بقای کنگره می‌شود به همین دلیل یک‌بار در ابتدای جلسه خوانده می‌شود و یک‌بار هم در آخر جلسه قرائت می‌شود. در هر خانواده، جامعه و هر محیطی که در آن وارد می‌شویم حریم‌هایی در آن تعیین شده است و من باید به آنها اهمیت بدهم و آنها را اجرا کنم مگر نه در آن سیستم جایی نخواهم داشت.

اجرای قوانین و احترام به حرمت کنگره ۶۰ باعث می‌شود آسان‌تر به درمان برسیم و در خدمت‌کردن و روش زندگی و برخوردمان در جامعه و با اطرافیان به ما کمک می‌کند.

در نوشتار کنگره ۶۰ به ما می‌گوید که وارد مکان مقدس و امنی شده‌ایم که باید حرمت آن را نگه‌داریم و رعایت هرکدام از بندهای آن به نفع خودمان است و باعث می‌شود از هر لحظه در کنگره بودن لذت ببریم و حال خوب داشته باشیم و کنگره ۶۰ همیشه برای ما تازگی داشته باشد. ممنون 

سلام دوستان علی هستم یک مسافر
درباره دستور جلسه این هفته که حرمت کنگره ۶۰ و چرا رابطه کاری مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟

هر مکانی دارای یک سری قوانین و مقررات است که به استحکام و تداوم آن کمک می‌کند و حرمت کنگره ۶۰ هم دارای یک سری بند است که قوانین کنگره ۶۰ هستند و رعایت آنها باعث رشد و تداوم کنگره ۶۰ می‌شود که بخشی از این قوانین نداشتن رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ است و بسیار مهم است.

اگر این قوانین را رعایت نمی‌کردند کنگره ۶۰ به این وسعت نمی‌رسید و اگر از این به بعد هم رعایت نکنیم قطعاً برای ما مشکل‌ساز می‌شود، هم در درمان ما وهم در زندگی ما، و آقای مهندس این قوانین را مطرح کردند که با تفکر بسیار انجام شد و بند، بند آن باید رعایت شود تا ما بتوانیم در آرامش به درمان برسیم در ادامه حال خوب داشته باشیم و بتوانیم آموزش‌های بی‌شمار کنگره ۶۰ را فرابگیریم و در زندگی شخصی به کار ببریم. ممنون از شما

تایپ: اعضا لژیون مرزبانی
تنظیم و ویراستاری: مسافر امیرحسین 
کنگره 60، نمایندگی پروین اعتصامی اراک 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .