English Version
English

حرمت‌ها و مرزها

حرمت‌ها و مرزها

جلسه اول از دوره سی و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاسپین؛ با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر مصطفی با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» یکشنبه 3 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به‌ کار کرد.

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر ایشان تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم و همچنین یک تشکر ویژه از راهنمای عزیزم آقا جواد دارم که به من اعتماد کردند تا این جایگاه را تجربه کنم. به حمید آقا نگهبان جلسه تبریک می‌گویم و امیدوارم چهارده جلسه پربار را داشته باشند. یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما داده است، نعمت زندگی است؛ اما این نعمت باید قانون‌مند باشد. قانون در حرمت‌ها و مرزها شکل‌گرفته است. جامعه شناسان می‌گویند که اولین واحد یک جامعه، خانواده است. حقوق‌دانان در مورد قانون گفته‌اند که یک قانون بد، بهتر از بی‌قانونی است؛ شاید این قانون برای ما سخت باشد ولی رعایت آن در طولانی‌مدت، باعث قانون مداری می‌شود. قانون باعث به وجود آمدن احترام می‌شود. در حرمت کنگره می‌خوانیم که کنگره مکان مقدس و امنی است؛ زیرا دارای هدف مقدس است.

امنیت در قالب قانون به وجود می‌آید؛ رشد و توسعه یک سازمان با قانون آن سازمان به وجود می‌آید. ما اگر قوانین را اجرایی کنیم، قطعاً پیشرفت خواهیم کرد و به موفقیت خواهیم رسید. در کنگره کسی پشتیبانی مالی نمی‌شود بلکه این مکان فقط برای درمان اعتیاد است. آقای مهندس اگر قانونی را برای ما تعریف می‌کنند، قطعاً علمی پشت آن است. امیدوارم تک‌تک ما با قانون مداری و حفظ حرمت‌ها در پیشرفت کنگره نقش داشته باشیم و روزبه‌روز با یکدیگر صمیمی‌تر شویم و همان‌گونه که مشاهده می‌کنیم، افرادی که در حفظ حرمت‌های کنگره تلاش می‌کنند و خدمتگزار هستند در کنگره ماندگار می‌شوند.

مرزبان کشیک: مسافر عارف
تایپ: مسافر سعید
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .