English Version
English

حرمت‌های کنگره برگرفته از قوانین الهی است

حرمت‌های کنگره برگرفته از قوانین الهی است

دهمین جلسه از دور نهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی وکیلی یزد با دستور جلسه "حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری،مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است" با نگهبانی مسافر مرتضی، استادی راهنمای محترم مسافر حمزه و دبیری مسافر جابر در روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در محل نمایندگی آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سپاسگذار خداوندم که توفیق شد در خدمت شما دوستان باشم؛ در مورد دستور جلسه، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره مجاز نمی باشد؟ باید ببینیم اصلا حرمت برای چه چیز صادر می شود؟ ما در هر سیستم یا مجموعه که هستیم یک سری قوانین وجود دارد که چهارچوب و حرمت روابط و ارتباطات را گوشزد می‌کند. کلمه حرمت از حرم می آید و از فعل حرام است یعنی کارهایی که ما نباید انجام بدهیم.
در کنگره از دروغ و سرزنش کردن و تجسس در کار یکدیگر و ..... باید پرهیز کرد. در لژیون راجع به سفر بقیه رهجوها تجسس نکنیم.
در جهان بینی می گوییم انسان برای خودشناسی باید تصفیه و پالایش شود؛ دوری از ضدارزش ها و حرکت به سمت ارزش ها. حرمت های کنگره برگرفته از قوانین الهی است. برای درست زندگی کردن باید قوانین را یاد بگیریم. پول قرض دادن در کنگره به ظاهر عمل سالمی است، موقع پول قرض گرفتن بنا به فرموده مهندس مانند زمان نامزدی است که هردوشخص راضی و خوشنودند اما زمان بازپس گرفتن پول مانند زمان جدایی و طلاق است. همین قرض دادن پول ممکن است مسیر شخصی را از کنگره عوض کند.
رفت و آمد و تلفن دادن به یکدیگر نیز در کنگره ممنوع است، این ها باعث همان معرکه گیری می شود.
باید بدانیم زمانی انسان ضربه می خورد که حرمت ها را رعایت نمی کند.

ما حرمت مواد مخدر را رعایت نکردیم و سراغ آن رفتیم و دچار اعتیاد گردیدیم و الان هم چون حرمت ot را حفظ کرده ایم و آن را سر وقت و به اندازه می‌خوریم به درمان می‌رسیم.
اگر حرمت‌ها را رعایت کردیم؛ آنگاه کنگره همان مکان مقدس و امنی است که انسان ها را احیا می گرداند.
ان شا الله همه ما به اون معرفت و دانایی برسیم که عمل سالم را در کنگره انجام بدهیم.

خلاصه نویسی مساقر جلال لژیون اول
غکاس خبری مسافر مرتضی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .