English Version
English

حرمت‌ها پلی برای رسیدن به درمان هستند

حرمت‌ها پلی برای رسیدن به درمان هستند

سلام دوستان مهدیه هستم یک همسفر

حرمت کنگره ۶۰ خیلی زیبا و پر محتوا است. هنگام خواندن حرمت باید خوب گوش دهیم. اهمیت حرمت آن‌قدر زیاد است که هم در اول جلسه وهم پایان جلسه خوانده می‌شود. اگر بخواهیم تفکر کنیم، حرمت از حریم می‌آید و هر چیزی حرمت و حریم خودش را دارد، مثل خانه، خانواده یا یک شرکت، اداره‌ای که حرمت و حریم خودش را دارد و اما در کنگره رابطهٔ کاری و مالی و خانوادگی نباید انجام شود، چون اگر این روابط نباشد، درمان مسافران بهتر صورت می‌گیرد و برای همسفران هم بهتر است که رابطه‌ای بین آنها نباشد. همسفران و مسافران حرف‌ها و کارهایی که چه در لژیون و چه در داخل کنگره انجام می‌دهند نباید از کنگره بیرون ببرند.

سلام دوستان حدیثه هستم یک همسفر

کنگره مجموعه و سازمان مردم نهادی است که کار بسیار مقدسی در آن انجام می‌شود، به همین جهت باید از این مکان مراقبت بشود. چیزی که در وهله اول کمک می‌کند کنگره ساختارش حفظ بشود، حرمت کنگره است. اگر کسی وارد حریم کنگره شود و قانون‌شکنی کند چیزی جز تخریب برایش به همراه ندارد. تجربه نشان داده کسانی که حرمت‌ها را رعایت نکرده‌اند به طور خودکار از سیستم خارج می‌شوند؛ پس بهتر است ما در مسیر ارزش‌ها قرار بگیریم و این مسیر چیزی جز تزکیه نفس نیست. حتماً برای شما هم این موضوع پیش‌آمده که در حال رانندگی هستید ناگهان ماشینی فاصله ایمنی را حفظ نکرده و وارد حریم رانندگی شما می‌شود، وضعیت شما چگونه می‌شود؟ آشفتگی و استرس و ازدست‌رفتن تمرکز به‌جای اینکه حواسمان به جاده و مسیر حرکت باشد، به اینکه ماشین دیگر برایم مشکلی ایجاد نکند پرت می‌شود. پس حفظ حرمت در وهله اول برای حفظ آرامش و تعادل خود سیستم است. دلیل ورود من به کنگره آموزش گرفتن است. گاهی اوقات دوستی و محبت بیش از حد داخل نمایندگی، من را از هدفم اصلی دور می‌کند و باعث این تفکر می‌شود که کنگره جای تفریح و برقراری روابط کاری، مالی و فامیلی است! مسافر سفر اولی اگر به برادر لژیونی خود پولی در حد کرایه ماشین و یا خرید سیگار پرداخت کند، ظلم بزرگی انجام داده است، چون جلسه بعدی اگر شخص توان پس‌دادن پول را نداشته باشد، شاید دیگر به کنگره نیاید و این بهایش خیلی سنگین است.

سلام دوستان نرگس هستم یک همسفر

هر چیزی که در جهان هستی وجود دارد دارای حرمت و حریمی است و با هر اداره و سازمان و یا هر اداره کوچک خانواده‌ها دارای قوانین هستند و کنگره ۶۰ هم دارای قوانین خاص خودش هست. با رعایت‌نکردن این قوانین بیشترین صدمه را به خودمان خواهیم زد. نوشتار کنگره ۶۰ در جلسات دو بار خوانده می‌شود. به نظر من به دلیل مهم بودن آن است. در حرمت کنگره ۶۰ یکی از قوانین غیبت‌نکردن است که غیبت با خودش تهمت و قضاوت و سرزنش‌کردن را به دنبال دارد، واقعاً فقط حال خود غیبت‌کننده خراب می‌شود. در آخر من به‌عنوان یک همسفر اگر حرمت‌ها را رعایت نکنم آرام‌آرام از کنگره جدا خواهم شد و در مسیر دیگری قرار می‌گیرم و به قسمت حاشیه‌های کنار رودخانه خواهم رفت. خدا را شکر می‌کنم که در این مسیر آموزش می‌گیرم و در صراط مستقیم قدم بر می‌دارم.

سلام دوستان خدیجه هستم یک همسفر

کنگره ۶۰ یک راه برای نجات انسان‌های ناامید و کسانی که به آخر خط رسیده‌اند و تاریک‌ها را تجربه کرده‌اند و کشتی نجات درماندگان است. من و مسافرم وقتی تمام راه‌ها را تجربه کرده بودیم، با شکست بیشتری برگشتیم. هر جا می‌رفتیم می‌گفتند درمان قطعی اینجاست و ما امیدوار می‌شدیم. بعد از مدتی می‌دیدیم نه! این راه هم یک اشتباه دیگر هست و باید بر می‌گشتیم! دیگر ناامید از همه‌جا، گفتیم راهی ندارد، دیگر چاره‌ای نیست باید همین وضع را تحمل کنیم. تا اینکه من یک روز به دکتر رفتم، گفت چرا آن‌قدر پریشان و نگران هستید؟ من برای دکتر تعریف کردم که همسرم مصرف‌کننده هست و ما خیلی از این بابت رنج می‌کشیم دکتر گفتند؛ چرا نمی‌روید کنگره ۶۰؟ گفتم کجاست؟ آدرس کنگره را به من دادند . وقتی کنگره آمدیم به نظر جای امن و با ارزشی بود. همه خانم‌ها بامحبت و گرم بودند. شروع کردیم به سفر و خدا را شکر خیلی چیزها از زمان ورود به کنگره تغییر کرد. در کنگره هر قانونی گذاشته می‌شود دقیق و درست و حساب شده است. باید به آن عملکرد. اول ورود به کنگره ما تجربه نداشتیم. شخصی از مسافر من پول خواسته بودند و مسافرم به ایشان داده بودند. مسافرم به من گفت: من پول به کسی دادم. گفتم چرا؟ مگر خلاف قانون نیست؟ مسافرم گفت قرض گرفته است، پس می‌دهد! ولی سال‌ها از آن موضوع می‌گذرد و هنوز پول ما را نداده‌اند. این تجربه من از این قانون کنگره است که به نظر من در درست بودنش هیچ حرفی نیست. باید عملکرد و اجرایی کنیم؛ زیرا اگر قوانین را زیر پا بگذاریم خودمان ضرر می‌کنیم. خدا شکر می‌کنم که در کنگره این مکان امن و مقدس هستم. با تمام کسانی که دوستشان دارم و خانواده دوم من شده‌اند.

رابط خبری: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون دهم)
ویراستاری: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان (لژیون پنجم)
ارسال: همسفر آذر رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .