English Version
English

گزارش تصویری از ورزش مسافران کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک ملت شهرکرد

گزارش تصویری از ورزش مسافران کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک ملت شهرکرد

لژیون تغذیه سالم

سلام دوستان محمد هستم مسافر جونز

شاکر خداوند متعال هستم بابت جایگاهی که در آن قرار گرفته ام.
برای تغذیه سالم( Healthy diet) باید انواع مواد غذایی از گروه‌های غذایی عمده را در برنامه خود قرار دهید. گروه میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، محصولات لبنی اورگانیک، پروتئین و چربی، حبوبات، آجیل و دانه‌ها و چربی‌های سالم همگی غذاهای سالم بوده و باید در رژیم غذایی شما گنجانده شوند.
خوردن غذاهای سالم از بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند، بهتر است مصرف نان سفید، شیرینی‌ها، نشاسته و شکر را در برنامه غذایی خود کاهش دهید، سرعت خوردن غذا روی میزان مصرف و افزایش وزن بسیار تاثیر دارد، افرادی که سریع غذا می‌خورند، غذای بیشتری خورده و شاخص توده بدنی آن‌ها بالاتر از افرادی است که به‌ آرامی غذا می‌خورند. دلیل این موضوع سیگنال‌هایی است که به مغز ارسال می‌شوند.
احساس سیری و گرسنگی و به‌طورکلی اشتهای ما توسط هورمون‌ها کنترل می‌شود. حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا مغز این پیام را دریافت کند.
آهسته غذا خوردن چه مزیت هایی دارد؟
به مغز این فرصت را می‌دهد که احساس سیری را ایجاد کند، باعث کاهش مصرف، جویدن کامل غذا و پایین آمدن کالری مصرفی می‌شود. این موضوع می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
می توانیم با جایگزین‌ کردن نان سبوس‌ دار رژیم غذایی را بهبود بخشیم.
آب به مقدار کافی بنوشید
نوشیدن آب کافی برای سلامتی بسیار مهم است، کالری ندارد و به کاهش وزن کمک می‌کند.
مسلئه خواب را بسیار جدی بگیرید،بهترین ساعت خواب از ساعت ١٠ شب تا ساعت پنج صبح می باشد، بی خوابی ام لامراض است(یعنی تمام مریضی ها مربوط به بی خوابی می باشد) باید شخص حتماً خوابش را مرتب کند، برای اینکه خوابش را مرتب کند باید صبح زود شود.
یکی از اهداف کنگره ۶۰ درمان اضافه وزن می باشد، بنابراین ما در کنگره ۶٠ چاقی نداریم.
میوه ها را بطور کامل میل نمایید و فقط به خوردن آب میوه ها اکتفا نکنید، برای مثال ما آب سیب را می گیریم و می خوریم، فیبری که در سیب هست را به همراه تفاله ها بیرون می ریزیم.
در روز نیم ساعت پیاده روی کنید(چهار هزار الی پنج هزار قدم)
در سفر جونز هستید و اضافه وزن دارید لذا به این قسمت کاملاً توجه کنید و ورزش های سنگین انجام ندهید.
آقای مهندس خیلی محرز می گویند: در سوپرمارکت ها یکسری آشغال موجود است، تهیه می کنیم و می خوریم، هر ماده غذایی که تاریخ مصرف دارد، داخلش ماده ای به نام نیتریت یا نیترات وجود دارد که عامل اصلی سرطان می باشد.
از خوراک عدس و لوبیا هفته ای یکبار استفاده کنید، محتوای آهن عدس و پروتئین با کیفیت بالای آن به پیشگیری از هر گونه عوارض جانبی منفی کم‌خونی کمک می‌کنند و مصرف آن  گردش خون را بهبود می‌بخشد و به این ترتیب اکسیژن و مواد مغذی کافی در اختیار سلول‌های بدن انسان قرار می‌گیرند.
نیم ساعت قبل از غذا، بین غذا و دو ساعت بعد از غذا از مایعات استفاده نکنید.
از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.
مشارکت مسافر سجاد
سلام دوستان سجاد هستم مسافر، جونز
شاکر وسپاسگزار خداوند هستم که کنگره را در مسیر زندگی من قرار داد تا بتوانم با استفاده از آموزش های ناب کنگره از بندهای گوناگونی که در اثر کج فهمی ها و خروج از راه مستقیم وجود من را فرا گرفته است رهایی یابم .
مصرف سیگار را از دوران کودکی خود شروع کرده بودم به صورتی که در دوران نوجوانی به مصرف سیگار اعتیاد داشتم. هر بار که اقدام به قطع مصرف سیگار میکردم با شکست روبرو میشدم. به واسطه یکی از دوستان با یک انجیو آشنا شدم و توانستم مصرف سیگار را ترک کنم اما به دلیل اینکه نمیدانستم در اثر مصرف چه تخریب‌های را به سیستمهای شبه افیونی جسم وارد کرده ام هر روز حالم بدوبدتر میشد، اما به هیچ عنوان حاظر به مصرف سیگار نبودم. و شروع به کشیدن تریاک کردم ،یعنی از چاله در آمدم وبه چاه افتادم طولی نکشید که به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و زندگی خود را در بدترین شرایط می‌دیدم راهی را نمی‌دیدم جز این که وارد انجیوی شدم وبه صورت سقوط آزاد اقدام به قطع مواد کردم. اما شرایط جسمی و روانی خوبی را تجربه نمی‌کردم، بعد از دوسال شروع به مصرف کردن الکل کردم یعنی از چاه بیرون آمده و به داخل دره‌ای عمیق سقوط کردم.که دراثر مصر ۸ سال مشروبات الکلی وضعیت جسمی روحی و روانی بسیار بدی پیدا کرده بودم. لطف خداوند شامل حال من شد و کنگره 60 را در مسیر راه من قرار داد تا بتوانم این بار ترک نکنم بلکه درمان شوم.  بعد از رهایی  از بند سیگار و الکل مشکل دیگری در مسیر زندگی نمایان شد. در اثر کمر درد نمی‌توانستم سر کار بروم و زندگی ام با مشکلات زیادی روبرو شد. بعد از مراجعه به چند پزشک متخصص متوجه این موضوع شدم که در اثر بالا رفتن وزن و جلو آمدن شکم دچار گودی کمر و بیرون زدگی دیسک کمر شده ام.
در اثر مصرف الکل با بیماری کبد چرب روبرو شده بودم و کم کم نشانه‌های از بیماری را در معده خودم احساس میکردم، با مشورت گرفتن از راهنما وارد لژیون جونز شدم والان بعد از گذشت دو ماه از سفر جونز به وضوح معجزات این روش را در جسم خود میبنم با۱۳ کیلو اضافه وزن وارد لژیون شدم و اکنون ۹کیلو اضافه وزن دارم خبری از  مشکلاتی که در معده خودم احساس می کردم دیگر نیست ،جوشهای که در اثر کبد چرب در سر و صورت و روی شانه‌ها وجود داشت بسیار کمتر شده است. به راستی که بهترین راه کوتاه ترین راه نیست .کمال تشکر را دارم از آقای مهندس و راهنماها ی عزیز که آدرس بهترین راهها را به من دادند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .