English Version
English

مشارکت مکتوب لژیون ششم

مشارکت مکتوب لژیون ششم

به نام قدرت مطلق الله

همسفر ملک جهان
حرمت کنگره ۶۰ درواقع حریمی است که قوانین مربوط به خود را دارد. هر چیزی حریم مربوط به خود را دارد که اگر وارد این حریم شویم قانون شکسته می‌شود و موجب خسارت می‌شود؛ مثلاً رودخانه حریم خود را دارد و اگر خانه‌ای کنار آن ساخته شود وقتی سیل بیاید آن خانه‌خراب می‌شود. هر خانواده حریم مخصوص به خود را دارد که امنیت آن را موجب می‌شود و اگر حریم شکسته شود؛ یعنی قانون‌هایی که در آن خانواده است رعایت نشود موجب خسارت به آن خانواده خواهد شد. اجتماع حریم مخصوص به خود را دارد که اگر قوانین رعایت نشود موجب هرج‌ومرج خواهد شد. کنگره ۶۰ نیز حریم مخصوص به خود را دارد، دروغ گفتن، سرزنش کردن، شماره دادن یا شماره گرفتن بدون اجازه راهنما و غیره، اگر این قوانین رعایت نشود موجب به‌هم‌ریختگی کنگره 60 و متلاشی شدن آن می‌شود. من درکنگره ۶۰ یاد می‌گیرم که به قوانین احترام بگذارم تا مسافران و همسفران در امنیت کامل سفر کنند و به درمان برسند.

همسفر رها
در رابطه با رابطه کاری و مالی؛ مسئله ارتباط مالی یکی از مفاد مهم حرمت کنگره 60 می‌باشد. اعضاء کنگره 60 به‌خوبی دریافته‌اند ک حساب‌وکتاب مالی با اعضاء کنگره 60 داشتن؛ یعنی از دست دادن آرامش و حال خوش. حساب‌وکتاب مالی؛ یعنی این‌که دیگر نمی‌توانم با خیال راحت درکنگره حاضر شوم؛ زیرا بسیار محتمل و طبیعی است که تعهد مالی در زمان خود انجام نشود و این می‌تواند روابط ما را با طرف مقابل خدشه‌دار کند. درنهایت باعث می‌شود ک افرادی که وارد این داستان شده‌اند طبق تجربیات گذشته نتوانند به‌راحتی درکنگره حضورداشته باشند.
در رابطه با روابط خانوادگی و رفاقتی؛ در ابتدای سفر اول بدون اجازه راهنمای خود نمی‌توانند تلفن یکدیگر را داشته باشند، بیرون از کنگره ارتباطی با یکدیگر ندارند و هیچ‌گونه رفت‌وآمد خانوادگی نیز وجود ندارد؛ حتی اعضاء قدیمی کنگره آدرس محل سکونت یا کار یکدیگر را دقیقاً ندارند. رابطه کاری و شغلی نیز از مواردی است ک جزء حرمت می‌باشد و برقراری آن خصوصاً در سفر اول می‌تواند بسیار آسیب‌زننده باشد چرا؟ افرادی که برای درمان به کنگره 60 می‌آیند اکثراً و به‌جرئت تمامی آن‌ها مصرف‌کننده یک نوع مواد مخدر بوده‌اند، حال اگر در نظر داشته باشیم ک یک مسافر سفر اول مصرف‌کننده شیره تریاک بوده و دیگری مصرف‌کننده شیشه و این دو نفر چون در سفر اول هستند و آگاهی و دانش لازم را برای برقراری ارتباط ندارند صحبت آن‌ها در مورد مواد مصرفی یکدیگر و طرز تهیه آن گل می‌کند و مسافری مصرف‌کننده شیره بوده حالا مصرف شیشه می‌شود و طرز تهیه آن را هم یاد گرفته است تا امروز مواد مصرفی یک نوع بوده و حالا دو نوع شده است؛ البته این‌یک مورد کوچک بود. موارد زیادی وجود دارد ک می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

همسفر الهام
اگر بخواهم در مورد این دستور جلسه صحبت کنم این است که من برای چه هدفی به کنگره آمدم و خواسته من چه چیزی می‌باشد؟ اگر در مسیر درمان با رهجوهای دیگر روابطی غیر از خط قرمزی که حرمت کنگره تعیین کرده است و پای خود را از آن فراتر بگذارم آسیب می‌بینم. به فرض مثال به کسی پول قرض دهم؛ اما آن شخص نتواند آن مقدار را برحسب شرایط مالی خودش به من برگرداند بدون شک برای روبه نشدن با من مجبور خواهد شد که از کنگره برود؛ زیرا تجربیات زیادی در این موارد درکنگره مشاهده‌شده است و این باعث قطع شدن فرایند درمان یک مسافر و یا همسفر خواهد شد. همان‌طوری که می‌دانیم کنگره ۶۰ دارای قوانین و حرمت است، هنگامی‌که من رهجو درکنگره آموزش می‌گیرم باید حرمت‌ها را حفظ کنم و در ادامه احترام من هم قطعاً حفظ خواهد شد و با رعایت این قوانین به حال خوش و رهایی می‌رسم. من به کنگره آمدم تا با آموزش به آرامش و آسایش برسم؛ بنابراین نباید کاری به مسائل مالی، سیاسی و فامیلی داشته باشیم. درنهایت از این‌که در چنین مکانی آموزش می‌گیرم و راه درست را می‌آموزم هزاران بار خدا را شکر می‌کنم.

ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی قائم‌شهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .