English Version
English

حرمت ها برای ما محدود کننده نیستند بلکه نگه دارنده و محافظت کننده از ما است

حرمت ها برای ما محدود کننده نیستند بلکه نگه دارنده و محافظت کننده از ما است

جلسه دهم از دور نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی امام قلی خان به استادی مسافر مجید  و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه * حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع می باشد  * در روز یکشنبه 1403/04/03 راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجید هستم یک مسافر
از خداوند تشکر می کنم که در این جایگاه قرارگرفتم. از جناب مهندس که چنین بستری را برای ما فراهم کردند و ما را در بهترین جای ممکن قرار دادند تشکر می کنم. از استاد عزیزم جناب آقای توکلی که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم، سپاسگزارم. در ابتدا که وارد کنگره شدم به علت مشکلات و بیماری حتی نمی توانستم یک لیوان چایی را دستم بگیرم. بیشتر این مشکل در طول سفر اولم به لطف خدا و روش دی اس تی حل شد. زیرا سلول های بنیادین در من ترمیم شدند. من هم مانند خیلی از دوستان دیگر درابتدای سفر اعتقادی به شفا بخش بودن این دارو نداشتم. حدود 3 سال در انجیو دیگری بودم و با اینکه محدودیت های زیادی برای خود می گذاشتم،  چون درمان واقعی اتفاق نیفتاده بود دوباره برگشت خوردم .اکنون که در کنگره به درمان رسیدم تفاوت این دو روش  را می فهمم.
اما دستور جلسه امروز که حرمت می باشد. حرمت از حریم می آید، اینجا صحبت از قوانینی می شود که اهمیت آن از قانون هم بالاتر است، به همین دلیل از واژه حرمت استفاده می شود. به این دلیل کنگره 60 مکان مقدس و امنی می باشد که انسانها را احیاء کرده و به زندگی بر می گرداند و اینکه من بدون هیچ دغدغه ای و با امنیت خاطر سر جلسه بنشینم و آموزش بگیرم. مورد دیگر دروغ گفتن است که شاید ریشه همه فسادها بوده و اولین دروغ پایه واساس دروغ های دیگراست. به عنوان مثال یک سفر اولی هیچ دلیلی ندارد در مورد مصرف خود به راهنمای خود دروغ بگوید. اما سر زنش کردن علیه شخص دیگر، برای تمام اعضاء کنگره 60قوانین وحریم هایی گذاشته شده، که همگی موظف به رعایت آن می باشند. حرمت ها بقدری مهم هستند که در جلسات دو بار خوانده می شود. این تکرار، یک اصل می باشد بخاطر این که ملکه ذهن ما شود. این حرمت ها برای ما محدود کننده نیستند بلکه نگه دارنده و محافظت کننده از ما است. در آخر از تفکر عظیم جناب مهندس تشکر می کنم. خودتان و جناب مهندس را تشویق کنید .

اهدای لوح سپاس و تجلیل از راهنمای محترم مسافر میثم

توسط ایجنت محترم نمایندگی امام قلی خان مسافر مجید

مرزبان کشیک: مسافر علی

با تشکر از خدمت گزاران سایت

موفق پیروز باشید 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .