English Version
English

در زمان مصرف، بیشترین کار ضد ارزشی ما، دروغ گفتن بو د

در زمان مصرف، بیشترین کار ضد ارزشی ما، دروغ گفتن بو د

چهارمین جلسه از دور سی‌و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی میرداماد، با استادی مسافرمهرداد ، نگهبانی مسافراحمدو دبیری مسافرمهدی با دستور جلسه "حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز یکشنبه 3 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان مهردادهستم یک مسافر
درابتدا سپاسگزار خداوند هستم که در این جایگاه قرار گرفتم که آموزش بگیرم و خدمت کنم ،از ایجنت محترم و گروه مرزبانی ، نگهبان و راهنمای خودم  تشکر می کنم .
دستور جلسه در مورد حرمت کنگره (چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟) می باشد.
این دستور جلسه، خیلی مهم است ، چرا که دو بار در جلسات عمومی تکرار می شود و این حرمت ها در جامعه هم مطرح است و باید جایگاه های افراد و حرمت مکان ها حفظ شود مانند : ادارات، مکان های دولتی ،رانندگی و .... و حتی برای کارهای اداری هم باید حرمت افراد و نحوی وارد شدن به این مکان ها را مد نظر قرار بدهیم .
من یادم هست زمانی که یک مصرف کننده بودم،مثلاً برای خوردن مشروب هم، یک سری قوانین را در نظر می گرفتیم.البته این مطلب را نباید بگویم، ولی منظور من این هست که در هر کاری باید قوانین و حرمت آن را رعایت کنیم.
در زمان مصرف، بیشترین کار ضد ارزشی ما، دروغ گفتن بو د و یا حرف یکدیگر را قطع می کردیم.در مورد دروغ گفتن، یاد اور می شوم که هر موقع با من تماس می گرفتند کجا هستی؟می گفتم در راه هستم، یا ماشین خراب دشده است.

کسی که خواستار درمان باشد، باید از ضد ارزشها فاصله گرفته و حرمتهای کنگره را رعایت کند.یکی از سلاح هایی که کنگره به من داده است ،ادب،حرمت و محبت است که این سه مولفه را من همیشه سعی کرده ام رعایت کنم.
یکی دیگر از حرمتهای کنگره که آقای مهندس خیلی به آن تاکید کرده است،نداشتن رابطه ی کاری و خانوادگی می باشد.سفر اولی ها نباید به یکدیگر شماره تلفن بدهند و راهنمایان هم نباید با رهجویان،رابطه مالی داشته باشند واینها باعث ایجاد مشکلات می شود که به تجربه دیده شده است.
و امّا رابطه ی کاری ،نباید هیچگونه رابطه کاری و مالی وجود داشته باشد و پولی رد و بدل شود که ایجاد مشکل نماید.
در پایان ،ما وقتی که وارد کنگره می شویم، باید محرم یکدیگر باشیم، قوانین را کاملاً رعایت کنیم ،بفهمیم ودر زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بگیریم.
***
خداوندا؛ کسانی تو را با جستن یافتن،ما تو را با گریختن یافتیم.
کسانی تو را با ذکر کردن یافتن ،ما تو را با خود فراموش کردن یافتیم.
کسانی تو را به غلط یافتن،ما خود را در طلب تو یافتیم.

مرزبان کشیک

رهایی

نگارش:مسافر اکبر

عکس:مسافر مهدی

ارسال:مسافر امیرحسین

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .