English Version
English

گروه خانواده - حافظ حرمت و قوانین این مکان آموزشی باشیم

گروه خانواده - حافظ حرمت و قوانین این مکان آموزشی باشیم

جلسه دهم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰، نمایندگی قوچان با استادی راهنما همسفر زهره، نگهبانی همسفر زهره و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه  «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» ساعت ۱۷:۰۰ روز یک‌شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحالم در جمع شما عزیزان و در نمایندگی قوچان هستم. قدردان افرادی که باعث شروع به کار نمایندگی قوچان شده‌اند باشید و قدر این مکان آموزشی ارزشمند را بدانید و باید خودمان روی پای خودمان بایستیم تا شعبه رو به رشدی داشته باشیم؛ از عزیزانی که دعوت کردند تشکر می‌کنم. دستور جلسه امروز حرمت کنگره ۶۰ است، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟ حرمتی که می‌دانیم در کنگره دو بار خوانده می‌شود در واقع تنها نوشتاری است که جناب مهندس خودشان مستقیما نوشتند اگر قرار باشد تغییراتی در نوشتار حرمت اعمال شود توسط آقای مهندس انجام می‌گیرد پس بدانید نوشتار حرمت کنگره چقدر مهم است.

و آقای مهندس به عنوان بنیان‌گذار کنگره 60 که می‌خواهند کمترین آسیب به سیستم و اعضا وارد شود و همچنین اعضا در صلح و آرامش باشند و در کنار سفر خوب تزکیه و پالایش هم داشته باشند.

در یک ویدئو مشاهده کردم که افرادی به اتاق جناب مهندس می‌آیند و سوال می‌پرسند، جناب مهندس همیشه از یک کلید واژه یا رمز استفاده می‌کنند؛ از آقای مهندس پرسیدند راز موفقیت چیست؟ وآقای مهندس پاسخ می‌دهند: 《استقامت》

 از جناب مهندس سوال می‌کنند چگونه به آرامش و آسایش برسیم؟ و پاسخ می‌دهند: 《هیچ راهی به جز تزکیه و پالایش وجود ندارد.》

یکی از کارهایی که جناب مهندس می‌فرمایند تزکیه و پالایش انسان، رهایی از مواد مخدر، درمان چاقی و خصوصیات بد رفتاری است. یک فرد مصرف کننده که وارد کنگره می‌شود باید بداند که این مکان مقدس و امن است چون کاری که در اینجا انجام می‌شود مقدس است؛ پس این مکان را بت نکنیم، دیدگاه کنگره و کار و هدفی که اینجا انجام می‌گیرد مقدس است.

یکی از ارکانی که باعث می‌شود سفر خوبی داشته باشیم صداقت در شروع و ادامه سفر است اگر صداقت نداشته باشیم از همان ابتدا حالمان خراب است و زیر بنا و خشت اولیه کج گذاشته می‌شود.

در ادامه حرمت، سرزنش کردن و حرف دیگران را قطع نمودن مطرح می‌شود. هنگامی که شخصی مشارکت می‌کند نباید بین کلام ایشان صحبت و بی‌احترامی کنیم و با طعنه با ایشان صحبت کنیم در ادامه حرمت به روابط خارج از کنگره اشاره می‌شود که این روابط باعث می‌شود حس ما نسبت به راهنمای خودم، هم لژیونی‌های خودم خراب شود.

بر تمام اعضا و خصوصا مسئولین واجب است بر اجرای حرمت‌ها نظارت داشته باشند.

اهدای لوح تقدیر به شرکت‌کنندگان در جشن گلریزان

 

مرزبانان کشیک: همسفر ناهید و مسافر علی
تایپ: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر عادله (لژیون دوم)
عکس و ویراستاری و ارسال: همسفر گیتی رهجوی راهنما همسفر عادله، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی قوچان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .