English Version
English

پوشش مناسب نشانه شخصیت فرد است.

پوشش مناسب نشانه شخصیت فرد است.

امروز، جلسه چهاردهم، از دوره نهم سری گارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، در نمایندگی شهباز، با استادی دیده‌بان مسافر احمد حکیمی ، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر ابوذر، با دستور جلسه؛(حرمت کنگره‌‌۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟) در روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳، ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر.
از خداوند بزرگ سپاسگزارم، که توفیق پیدا کردم در جمع شما قرار بگیرم و در این جایگاه خدمت‌گذار باشم.
تشکر می‌کنم، از آقای مهندس و خانواده محترمشان، که این بستر را برای ما مهیا نمودند .
از همه خدمتگزاران، در این نمایندگی هم تشکر می‌کنم. امیدوارم که جلسه پرباری داشته باشیم.
دستور جلسه‌های که در طول سال در کنگره۶۰، عنوان می‌شوند، بسیار مهم هستند و این دستور جلسه‌ها در جای‌جای زندگی ما کاربرد دارند.
دستور جلسه امروز؛ برای بهتر حرکت کردن ما و وضعیت مناسب داشتن ما مطرح شده است، تا بهتر حرکت کنیم و وضعیت مناسبی داشته باشیم و با این احوالات به هدفی که داریم برسیم.
این دستور جلسه، یکی از دستور جلسه‌های مهمی است که یک سری قوانین را مطرح می‌کند که ما بتوانیم با انجام این قوانین، خودمان را متعادل کنیم.
حرمت کنگره۶۰،  وقتی می‌گویید؛ حرمت و حریم را حفظ کنید و وقتی عنوان می‌کند که به این حریم نزدیک نشویم بیشترین آسیب را خود شخص می‌بیند که این حریم و حرمت را نگه نداشته است.
اگر، چهارچوبی بین افرادی که یک هدف مشخصی دارند و یک هدف را دنبال می‌کنند، نباشد، باعث می‌شود که هدف افراد گم شود و راه را به درستی پیدا نکنند و به بیراهه بروند.
اگر در کنگره‌۶۰، گفته می‌شود، که ما دروغ نگوییم، برای این می‌باشد، که با دروغ، خود شخص متضرر خواهد شد و زندگی شخص از پایداری لازم برخوردار نخواهد بود.
یا اگر می‌گویید؛ پوشش مناسب داشته باشیم  برای این می‌باشد که، پوشش مناسب نشانه شخصیت فرد است.

اگر شخصی، در این‌جا پوشش نامناسب دارد و به طور مثال پیراهن مشکی می‌پوشد، این پوشش مشکی، باعث می‌شود که، شخص، ناخالصی‌ها را در پیراهن نبیند و رفته رفته به این ناخالصی‌ها اضافه شود و این نماد سیاهی و ناخالصی در تفکر و اندیشه فرد اثر خواهد گذاشت. پس شخص باید به این موارد که شاید برایش پیش پا‌افتاده است توجه نمایند.
پیراهن سفید، در این‌جا یک نشانه است از پاکی و تمیزی، که شخص تفکر کند،که آیا توانایی این را دارد که از اندیشه پاک و اندیشه‌ای که از آلودگی‌ها دور است، حفاظت کند یا این توانایی را ندارد. کسی که پیراهن سفید می‌پوشد و این پوشش را تمیز نگه می‌دارد، قطعا درونش را هم از آلودگی‌ها محفوظ خواهد کرد. 
کسی که پوشش مناسب دارد، مثبت اندیشی در تفکر و اندیشه خود دارد.
اگر گفته شده سرزنش کردن دیگران کار بدی است، من فکر می‌کنم که  سرزنش کردن، خیلی اثر مخربی در صور پنهان انسان دارد.
با رعایت کردن حریم‌ها و حرمت‌ها در کنگره۶۰  و در زندگی، شخص می‌تواند از تعادل لازم و خوبی برخوردار باشد و با این تعادل، بهتر به اهداف زندگی خواهد رسید.
انسان، خیلی موجود مهم و شگفت انگیزی است و اگر حرمت‌ها را نگه ندارد، به صلح با خود و دیگران نخواهد رسید.
موجودات بیشماری در کنار ما وجود دارند که ما آن‌ها را نمی‌بینم، ولی به نوعی دارند یک کاری را برای ما انجام می‌دهند. به طور مثال؛  دارند یک سیب، یک گلابی یا یک هندوانه را برای ما آماده می‌کنند تا ما مصرف کنیم.
حال باید، من، تفکر کنم که، چه کاری انجام می‌دهم؟ آیا یک مصرف کننده بی مصرف هستم، یا یک، تولیدی از خود دارم؟
کم کردن مواد و کم کردن پله، در این‌جا، تنها ساختار فیزیولوژی شخص مصرف کننده را درست می‌کند.
ولی خواست، در نفس و در اندیشه فرد شکل می‌گیرد. یک سری نیروها در من وجود دارند که این نیروها را من، با عمل کردن نادرست حذف کرده‌ام یا با عمل کرد نادرست از دسترس من خارج شده‌اند.
نیروهای مثبتی که قبلا در من وجود داشت، ولی الان این نیروها و انرژی‌ها در من نیست، چون من نقص فرمان کرده‌ام و درست قوانین و مقررات را رعایت نکرده‌ام.
برای بدست آوردن دوباره این نیروها، باید  خیلی تلاش و کوشش نمود. همچنین باید، قوانین را رعایت نمود و به آن‌ها احترام بگذاریم، تا دوباره انرژی و نیروی از دست رفته را بدست بیاوریم.
این چهارچوب و حرمت‌ها هستند که، مشخص می‌کنند، شخص به هدفش برسد و اگر نباشند شخص به هدف خود نخواهد رسید.
چرا می‌گوییم، پدر با فرزند در یک لژیون نباشند؟ بخاطر این‌که، مشارکت درستی در لژیون داشته باشند و به رهایی و درمان برسند و این جزئی از حرمت کنگره۶۰، می‌باشد.ممنونم از این‌که به صحبت‌های من گوش دادید.
تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون ششم
ویراستاری: علیرضا لژیون یکم
تهیه و تنظیم: مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .