English Version
English

اولین ضدارزشی که باعث می‌شود فرد از مسیر خارج شود، دروغ گفتن است.

اولین ضدارزشی که باعث می‌شود فرد از مسیر خارج شود، دروغ گفتن است.

جلسه  دوازدهم از دوره سی‌و‌دوم کارگاه‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره‌ ۶۰ نمایندگی‌ خواجو با استادی مرزبان مسافر مهدی، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافرکریم با دستور جلسه  « حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ » در روز یکشنبه 03 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر.
خداوند را بابت حضورم در کنگر‌ه 60 سپاسگزارم که در حال آموزش گرفتن و خدمت به خودم هستم. از آقای مهندس، خانواده محترمشان و راهنمایان گرانقدرم کمال تشکر را دارم.
دستور جلسه « حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ »
ریشه کلمه حرمت از حریم گرفته شده‌ است. هرشخصی در هر مکانی که قرار می‌گیرد باید سعی کند حرمت آن‌جا را حفظ کند. قوانین اولین مزیتی که دارد باعث ایجاد حال خوب، حفظ و بقای فردی می‌شود. رعایت این موضوع باعث می‌شود که در کنگره ماندگار باشیم.
در متن حرمت  آمده است: کنگره، مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ کند. چرا از کلمه‌ مقدس استفاده می‌شود؟ زیرا نجات و احیای انسان‌ها از خدمات بنیادی کنگره است. رهایی از دست بزرگترین دشمن بشریت که جهل و ناآگاهی خودش می‌باشد. مصرف مواد مخدر از ناآگاهی می‌آید زیرا بدن انسان به صورت طبیعی مواد شبه‌افیونی مثل اندورفین که دویست برابر مورفین قوی‌تر می‌باشد را تولید می‌کند ولی ما اصرار داریم مواد بی‌کیفیت از بیرون وارد کنیم.
در ادامه  به دروغ اشاره می‌کند که آقای مهندس می‌فرمایند: اولین ضدارزشی که باعث می‌شود فرد از مسیر خارج شود، دروغ گفتن است. مثلا شخص تازه وارد به دروغ، مواد مصرفی خود را بالاتر می‌گوید تا دارو بیشتری دریافت کند و در سفر خود به مشکل بر می‌خورد.
علیه شخصی سرزنش کردن: به معنی پشت سر دیگران غیبت کردن می‌باشد، کسی که به غیبت دیگران گوش می‌دهد، از شخصی که آن عمل ناشایست را انجام می‌دهد بیشتر گناه می‌برد.
حرف یکدیگر را قطع نمودن: آقای مهندس فرمودند: حتی در جلسه دیده‌بان‌ها، با کسب اجازه از نگهبان هر شخص می‌تواند صحبت کند.
الفاظ ناشایست بیان کردن: اگرفردی این عمل را انجام دهد درواقع شخصیت خودش را زیر سوال می‌برد و باعث دورشدن از جمع و طردشدن از کنگره می‌شود.
در جلسات بدون اجازه سخن گفتن: هنگامی که در جلسه به شخصی مشارکت داده می‌شود، فرد دیگری نمی‌تواند صحبت کند.

بحث سیاسی نمودن: در کنگره فقط درمان اعتیاد صورت می‌گیرد و در مورد مسائل خارج از این زمینه هیچ دخالتی ندارد.
هرگونه وجهی را تحت عنوان قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی یا حقوقی پرداخت کردن: نباید در کنگره مراودات مالی با یکدیگر داشته باشیم زیرا اگر به هر دلیلی شخص نتواند پول را برگرداند؛ به هردو طرف ضربه می‌خورد و از سفر دور می‌شوند.
از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن: آقای مهندس فرمودند: رعایت پوشش مناسب فقط مخصوص همسفرها نیست، مسافرها هم باید با پیراهن آستین بلند سفید و یقه‌ دار حضور پیدا کنند.
بدون مجوز راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن: در صحبت‌های چهارشنبه فرمودند: خدمات کنگره به صورت حضوری ارائه می‌شود و رهجو نمی‌تواند برای هر موضوعی به راهنمایش زنگ بزند.
هرگونه ارتباطی بیرون از کنگره برقرار نمودن از موارد ضدارزشی و ضداخلاقی می‌باشد، به خصوص سفراولی ها نباید با هم در بیرون رفت و آمد داشته باشند چون القاء افکار صورت می‌گیرد و طولی نمی‎‌انجامد که هردو سر از مسلخ درمی‌آورند.
برتمام اعضا فرض است که حریم فوق‌الذکر را محترم شمارند و بر مسئولین واجب است از وقوع این اعمال جلوگیری نمایند؛ وظیفه مرزبان این است که اگر کسی از این خطوط تخطی کرد با او برخورد نمایند.
در ضمن خواهشمند است با سهل‌انگاری و عدم مراقبت از لوازم شخصی خود، فضای امن کنگره را ناامن و مسموم نفرمائید: ما باید نسبت به اعمال خود هوشیار باشیم و در هنگام حضور در کنگره تمام مسئولیت‎ها را بر دوش مرزبان و خدمتگزاران نگذاریم.
از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

آزمون داخلی

معرفی مسئول جدید سایت

تایپ: مسافر حجت لژیون نهم و مسافر حسین لژیون پنجم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن پورشیوایی لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .