English Version
English

حرمت کنگره 60 فراتر از همه قوانین است

حرمت کنگره 60 فراتر از همه قوانین است

پنجمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر مهدی، نگهبان موقت مسافر احمد و دبیر موقت مسافر مجید با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز یک شنبه 3 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر.
از نگهبان جلسه احمد آقا ممنون و سپاسگزارم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. خدایا به داده و نداده ات شکر که داده ات نعمت و نداده ات حکمت است.
شیخ بهایی را گفتند خدا را کجا یافته ای، گفت در قلب کسانی که بی دلیل مهربان هستند.
در ابتدا باید از جناب مهندس تشکر کنم همه می گویند جناب مهندس دایره المعارف است ولی من می گویم مجمع العلوم، چون در هر زمینه ای که شما بگوید صاحب نظرند و علم آن را دارند.
موضوع جلسه (حرمت کنگره 60، رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع می باشد) است. همیشه با فهم سوال نصف جواب را به دست می آورید.
حرمت یعنی رعایت کردن خط قرمز ها. اگر با دقت نگاه کنید هر چیزی حرمتی دارد شهر، خانواده و حتی یک راه یا رودخانه که باید این خط قرمز و حریم حفظ شود.
مطالبی که در کنگره 60 آموزش داده می شود در هیچ جای دیگری تدریس نمی شود. در شهریورماه 76 توسط آقای مهندس دژاکام تاسیس شد. اکنون ما معتقدیم که در کنگره 60 درمان اعتیاد آسان است ولی این روش در اوایل خیلی کار دشواری بوده و این ها از زحمات آقای مهندس بوده است.
شما هر کاری را بخواهید انجام دهید باید یک سری حرمت و قانون را رعایت کنید. آقای مهندس قوانین داخلی کنگره 60 را در 14 بند وضع نمودند و در ادامه منشوری تحت عنوان حرمت کنگره 60 که فراتر از همه قوانین است را به نگارش در آوردند. این نوشتار در اول و آخر جلسات خوانده می شود و علت این تکرار علاوه بر اهمیت آن، این است که انسان فراموش کار است.

کسانی که برای درمان به کنگره 60 می آیند کلکسیونی از هنجارشکنی می باشند و این ها باید در کنار هم به درمان برسند ولی این افراد تا به حال با یکدیگر هیچ بحثی نداشتند و این نتیجه همین حفظ حرمت ها و آموزش های ناب است و حفظ و رعایت این حرمت ها ما را با بقیه NGO متفاوت کرده است.
رعایت قانون اهمیتش از خود قانون بیشتر است. در حرمت کنگره 60 می خوانیم که کنگره مکان مقدس و امنی می باشد چرا؟ چون ما در کنگره 60، احیای انسانی داریم و در کلام الله می خوانیم که احیای یک فرد یعنی احیای کل انسان ها است.
دروغ گفتن، رهجو نباید به راهنما دروغ بگویید چون صداقت بزرگترین زرنگی است. اگر ما به کسی دروغ بگوییم صد درصد فرد دیگری دروغ بزرگتری به ما می گوید چون قانون دنیا قانون کارما است هرکاری بکنیم به ما باز می گردد.
سرزنش، نباید دیگران را سرزنش کنیم یا حرف یکدیگر را قطع کنیم و این یکی دیگر از آداب معاشرت است. نباید الفاظ ناشایست استفاده کنیم قبل از کنگره از الفاظ خوبی استفاده نمی کردیم و این را باید در کنگره اصلاح کنیم.
از پوشش مناسب استفاده کنیم، پوشش و حجاب هم برای زنان و هم برای مردان است و مختص بانوان نیست.
رفت و آمد خانوادگی در کنگره ممنوع است. ما با رعایت قوانین کنگره 60 می توانیم کنگره را به یک بهشت حقیقی تبدیل کنیم.
و کلام آخر:
"زندگی به بندی بند است به نام حرمت که اگر آن باز شود کار زندگی تمام است."
از این که به صحبت های من گوش دادید ممنون و سپاسگزارم.
عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن
تایپ: مسافر اسماعیل لژیون هشتم راهنما مسافر امید
ویراستار: مسافر جلال لژیون هشتم راهنما مسافر امید
ارسال خبر: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
مرزبان کشیک: مسافر محمدرضا  

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .