English Version
English

حرمت کنگره60، چرا رابطه مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است

حرمت کنگره60، چرا رابطه مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است

جلسه ششم از دوره سی‌وششم سری کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با استادی راهنمای محترم مسافر منصور، نگهبانی مسافر هادی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه " حرمت کنگره60، چرا رابطه مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز یک‌شنبه سوم تیرماه1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان، منصور هستم یک مسافر
خداوند را بابت قرار گرفتن در این جایگاه، شاکر و سپاسگزارم.
دستور جلسه در مورد حرمت کنگره60 است که اگر آن را اجرائی کنیم به آرامش خواهیم رسید که با آسایش خیلی فرق می‌کند. آسایش را با پول نمی‌توان به دست آورد. وقتی می‌خواهم چیزی بگویم برای خودم می‌گویم و همان را برای خودم کاربردی می‌کنم. فکر می‌کردم چه موضوعاتی را در جلسه بیان کنم که هم برای خودم مفید باشد و هم برای سایرین و به این نتیجه رسیدم که من اگر از حال نامناسبی برخوردار هستم، قسمتی از آن مربوط به مواد مخدر است و قسمتی دیگر مربوط به حال درونی من است.
کسی که در کنگره60 وارد سفر می‌شود، در حال جنگ نرم است. درست است که این جنگ بدون خونریزی است، اما می‌تواند بسیاری از زندگی‌ها را به تباهی بکشاند. برای همین آقای مهندس مانند قوانین جامعه، قوانینی را تحت عنوان حرمت کنگره60 برای ما در نظر گرفته‌اند که اگر خوب توجه نمائیم تمامی این قوانین برگرفته از خرد جهانی و به قول آقای مهندس از دین‌دستور، است و به دلیل اهمیت این قوانین در تمامی جلسات کنگره به‌وسیله نگهبان، دوبار نوشتار حرمت، خوانده می‌شود. اجرای این قوانین برای مسافران و همسفران، باعث حال خوش و ماندن در کنگره می‌شود و عدم توجه و سرپیچی از حرمت‌ها، خروج از دایره درمان را سبب می‌گردد.
وقتی با راهنما پیمان می‌بندیم و خلاف آن عمل می‌کنیم؛ یعنی عدول از حرمت و برخلاف آنچه آموزش گرفته‌ایم حرمت‌ها به من یاد می‌دهند که بیشتر آسیب نبینم. من در کنگره60، جهان‌بینی، قوانین و راه درست زندگی کردن را فراگرفتم. بازی در آگاهی خیلی سخت است. در خصوص حفظ حرمت‌ها، بیشترین نیاز برای شخصِ من‌ است. من باید به مسافران گوشزد کنم، درمان در لژیون ویلیام و با رهائی از مصرف سیگار اتفاق می‌افتد، پس بهتر است تمامی اعضاء ضمن حفظ حرمت‌‌ها و درمان اعتیادشان در لژیون ایکس، نسبت به درمان سیگار نیز اقدام نمایند.

همه رهجوها باید حرمت‌های کنگره ۶۰ را بدانند و بندبند آن را اجرا کنند که این قوانین طبق تفکر واقع‌بینانه و با درایت خاص توسط جناب مهندس در کنگره60، وضع‌شده است. هدف همه ما رسیدن به آرامش و صلح است که در مکان کنگره می‌توانیم با رعایت قوانین به این آرامش و صلح برسیم و همچنین حد تعادل و فاصله خود را رعایت کنیم. اگر حرمت‌ها و قوانین را رعایت نکنیم، از حد تعادل خود خارج  و از هدف اصلی یعنی درمان اعتیاد منحرف می‌شویم.
راهنما دلسوز و مهربان است و مسیر را به رهجو نشان می‌دهد. راهنما حس رهجو را متوجه می‌شود. ما نباید عمل به‌ظاهر نیک، داشته باشیم. باید عمل ما سالم باشد. همه باید بدانند خانواده، هسته اصلی را تشکیل می‌دهد و همه‌چیز باید طبق قوانین و حرمت‌ها انجام گیرد.
"از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید، از همه شما تشکر می‌کنم."

تایپ و ویرایش متن: راهنمای تازه واردین مسافر کریم
عکس: مسافر یحیی
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .