English Version
English

رسیدن به حال خوش با رعایت قوانین و حرمت های کنگره۶۰

رسیدن به حال خوش با رعایت قوانین و حرمت های کنگره۶۰
چهاردهمین جلسه از دوره هفدهم سری کارگاههای اموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی یحیی زارع میبد با استادی مرزبان محترم مسافر حمید و نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰ ،چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
 

 

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز یکی از زیباترین دستوجلساتی هست که در نحوه درمان ما نقش بسزایی دارد همانطور که دبیر جلسه گفتند؛ دستور جلسه امروز در مورد (حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع می باشد؟) هر اجتماعی چه کشور باشد چه شرکت دارای حد و حدودی و قوانینی می باشد، چه آن اجتماع و مجموعه بزرگ باشد چه کوچک باشد، در کنگره نیز تفاوت و استثنایی وجود ندارد و قوانین خودش را دارد و این قوانین  برای این وضع شده که یک مصرف کننده بتواند به راحتی به درمان برسد، این گونه نمی‌باشد که بگوییم این قوانین فقط برای سفر اولی‌ها بوده و راهنماها، مرزبانان و یا دیگر خدمت‌گذاران می‌توانند سرپیچی کنند و یا از خط قرمزها عبور کنند.

در نوشتارها می گوید؛ کنگره مکان امن و مقدس می‌باشد، مقدس بودنش؛ برای این می باشد زمانی که یک شخص مصرف کننده وارد کنگره می شود به راحتی به درمان می رسد و این یک مسئله کوچکی نمی‌باشد چون کل دنیا برای به درمان رساندن یک شخص مصرف کننده عاجز و ناتوان می‌باشد ولی  در کنگره ۶۰ این موضوع حل شده چون خروجی‌ها و درمان کنگره ۶۰ نشان دهنده این موضوع می‌باشد.

چرا می‌گوییم کنگره یک مکان امن می‌باشد؟ زیرا راهکارها و آموزش‌هایی که کنگره ۶۰ در اختیار ما می گذارد باعث شده که ما به راحتی در این مسیر قدم برداریم و اگر قوانین و شاخصه‌هایی همچون حضور به موقع در شعبه، نوشتن سی‌دی‌ها، اعلام مشارکت، حمایت از قانون یازدهم و...را رعایت کنیم، به رهایی و درمان می رسیم و مسیر امن نیز برای ما هموار می گردد. 

استاد در ادامه فرمودند:

زمانی که در کنگره رابطه خانوادگی به وجود بیاید ممکن است یک سری صحبت‌ها بین خانواده‌ها اتفاق بیفتد که باعث مشکلات عدیده‌ای می‌گردد و همچنین اگر در کنگره بین دو عضو رابطه مالی شکل بگیرد اگر شخص بدهکار نتواند بازپرداختی داشته باشد خود دلیلی بر عدم حضور شخص در کنگره می‌باشد، در هر مجموعه‌ای اگر حرمت‌ها و قوانین رعایت نشود باعث ساختارشکنی، بی نظمی و از بین رفتن ساختار آن مجموعه می‌گردد.

انشالله با رعایت کردن قوانین ونوشتارها به آرامش و حال خوش و درمان ابدی برسیم، از اینکه به صحبت های من گوش کردید از همه شما ممنونم.

مرزبان کشیک: مسافر حسین

لژیون خدمتگزار: لژیون دوم

تایپ: مسافر جواد لژیون دوم-مسافر علیرضا لژیون چهارم

عکس: مسافر جواد لژیون دوم

ویرایش و ارسال: مسافر سعید لژیون دوم

 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .