English Version
English

حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

دومین جلسه از دوره چهاردهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی هاتف با نگهبانی مسافر جواد و استادی مسافر حسین و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ " روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار کرد.

مسافر حسین در مورد دستور جلسه چنین گفت:

در ابتدا تشکر می‌کنم از خداوند که مسیر کنگره را به من نشان داد، همچنین از جناب مهندس و آقا محمد راهنمای خوبم که به من آموزش داد، همچنین از نگهبان، دبیر جلسه، ایجنت و مرزبانان گرامی تشکر میکنم.
در رابطه با دستور جلسه حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ به نظر من جناب مهندس می‌خواهد که انسان از گنج درون خودش استفاده کند و در وادی چهاردهم که می‌گوید بشکافید آنچه شکافتنی است در دل سنگ بروید وترکیب‌ها را جدا کنید، که منظورش درون انسان است، گنجی درون انسان وجود دارد که اگر به آن دست پیدا کند از همه چیز بی‌نیاز می‌شود، خداوند هم در کلام الله فرمود که من یک گنج پنهانی هستم که می‌خواهم توسط انسان پیدا شوم.
جناب مهندس برای هر دستور جلسه‌ای که می‌گذارد از قبل روی آن تفکر کرده و با بررسی آن را گذاشته است، جناب مهندس نیز در سی دی آهن می‌فرماید: هر شخصی که مشکل مالی یا مشکلات دیگر برایش پیش می‌آید حاصل همان اعمال خودش می باشد که از قبل انجام داده است، مثل گندمی می‌ماند که الان می‌کاریم و ۹ ماه دیگر آن را برداشت می‌کنیم ولی بعضی جاها استثنا پیش می‌آید که اعمالم خوب بوده است ولی برایم مشکلاتی پیش می‌آید، این برای این است که من ساخته شوم و از مشکلات عبور کنم و راه خود را پیدا کنم.


هر صوتی در هستی ضبط می‌شود، مثل همین صدای من که ضبط می‌شود، اگر کسی از ما احوالی می‌پرسد باید بگوییم که حالمان خوب و عالی است، مثل اینکه انسان در مقابل کوه هر صدایی بکند همان صدا تکرار می‌شود، منظور همین است جناب مهندس نیز در اکثر صحبت هایشان تکرار می‌کنند که شما هر عملی انجام بدهید به شما برگشت داده می‌شود و ما باید حواسمان به رفتار، افکار و بیانمان باشد و همین افکار ما اگر منفی باشد به خودمان بازگشت داده می‌شود که همان کلام اهدنا الصراط المستقیم منظورش همین است یعنی در صراط مستقیم حرکت کنیم که مصداق کنگره است.

رهایی مسافر محمود راهنما مسافر محمد لژیون ششم

  

تایپ، ویرایش و ارسال: مسافر سجاد لژیون هشتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .