English Version
English

من امروز خودم را موظف می‌دانم تا از حرمت کنگره محافظت کنم

من امروز خودم را موظف می‌دانم تا از حرمت کنگره محافظت کنم

جلسه سیزدهم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و فامیلی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ با استادی مسافر بهنام، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر اکبر روز یکشنبه 1403/04/03 ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

 


خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان بهنام هستم یک مسافر، خدا را شاکرم که توانستم این جایگاه را تجربه کنم، از آقای نگهبان و گروه مرزبانی و ایجنت و راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که این اجازه را به من دادند که اولین مشارکت را داشته باشم همچنین با تشکر از آقای مهندس و همه خدمتگزاران که بستری فراهم کرده‌اند که ما درمان بشویم و به رهایی دست پیدا کنیم.
در مورد دستور جلسه چندین بار سی دی حرمت را گوش کرده‌ام و در مورد هر کلمه آن می‌شود صحبت کرد در حرمت کنگره می‌گوید کنگره مکان مقدس و امنی است، منظور از این امنیت چیست و از کجا آمده؟ می‌شود گفت امنیتی که اینجا داریم مثال‌زدنی است و من این را با خیلی از جاهای دیگر مقایسه کرده‌ام، اینکه جایی باشد بتوانی باکمال آرامش و آسایش رفت‌وآمد کنی و سفر کنی.
خیلی از جاهای مهم و تأثیر گزار در جامعه داریم که اعضای آن هنوز نمی‌دانند که نباید وسط صحبت یکدیگر صحبت کنند ولی ما به‌راحتی با خیال راحت در امنیت رفت‌وآمد می‌کنیم، مشارکت می‌کنیم و خیالمان راحت است که حرفمان را کسی قطع نمی‌کند، اینجاست که بازهم از آقای مهندس می‌شود تشکر کرد که چقدر ریزبین و دقیق هستند ایشان و همه مسائل را پیش‌بینی کرده‌اند تا ما در امنیت کامل سفر کنیم.
من در بدترین و سیاه‌ترین حالت ممکن که یک انسان می‌تواند داشته باشد وارد کنگره شدم، دچار افسردگی، ورشکسته ازنظر مالی و روحی بودم و پنج نوع ماده مخدر و انواع و اقسام قرص مصرف می‌کردم، پا به اینجا گذاشتم. در ابتدا فکر می‌کردم که اینجا برای تریاکی‌ها است و فقط برای آن‌ها مناسب است و به من جواب نمی‌دهد اما بااین‌حال و همین فکر، هر طوری که بود آمدم و در انتهای سفر متوجه شدم که کنگره برای همه نوع مصرف‌کننده مناسب است و خدا را شکر می‌کنم که ماندگار شدم و خدمتگزار نیز هستم. در طی سفر اولم پیش می‌آمدم که هفته‌ای سه سی دی می‌نوشتم.
کسی که فکر می‌کند با بقیه فرق می‌کند باید تلاش بیشتری کند و سروقت در جلسه و شعبه حضور پیدا کند، قطعاً ما همه آن سیاهی را تجربه کرده‌ایم، من امروز خودم را موظف می‌دانم تا از حرمت کنگره محافظت کنم، خودم حرمت را رعایت کنم و با رفتارم این حرمت را به کسی که تازه‌وارد جلسه می‌شود بیاموزم.
ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .