English Version
English

ایجاد مشکلات با عدم رعایت حرمت‌ها

ایجاد مشکلات با عدم رعایت حرمت‌ها

سیزدهمین جلسه از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی قائم‌شهر، با استادی مسافر فرهاد، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر عادل با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» یکشنبه 03 خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فرهاد هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که این جایگاه را در اختیار من قراردادند تا خدمت کنم و آموزش ببینم.
من در اوایل سفرم حرمت‌ها را گوش می‌دادم اما به آنها عمل نمی‌کردم.
اما استادم همیشه حرمت‌ها را به من گوشزد می‌کرد و پیگیر کارهای من بود. متأسفانه در درونم به حرمت‌ها باور چندانی نداشتم و همچنان من فقط به آن‌ها گوش می‌کردم و به آن‌ها عمل نمی‌کردم و تصور می‌کردم بدون رعایت کردن حرمت‌ها هم می‌توانم به‌راحتی سفرم را به اتمام برسانم تا جایی که در اواخر سفرم رعایت نکردن بعضی از قوانین باعث ایجاد یکسری مشکلات و سختی‌ها در سفرم شد، اما خدا را شکر آن مشکلات بلخره به اتمام رسید والان در کنار شما هستم.

من همیشه فکر می‌کردم زمانی که سفرم به اتمام برسد دیگر با کنگره کاری نخواهم داشت و به شعبه نخواهم آمد، اما بعد از مدتی متوجه شدم که باید به کنگره وصل باشم و خدمت کنم تا همیشه انرژی لازم را داشته باشم و بدون حضور در آن واقعاً حالم خراب است. به‌طوری‌که هر وقت که به کنگره می‌آیم حالم خوب است، اما زمانی که تعطیل باشد کمی فکرم مشغول می‌شود ولی به امید اینکه جلسه بعد بازهم به کنگره می‌آیم حالم را خوب می‌کند.
موضوع دیگر معجزه‌ای بود که کنگره در من به وجود آورد. من در زمان قبل از ورودم به کنگره دوستانی داشتم که با آن‌ها از زمان ورودم به کنگره تا اواخر سفرم ارتباطی نداشتم اما اخیراً دوباره آن‌ها را دیدم. بااینکه دوستان خیلی عزیزی برای من بودند، اما من دیگر صحبت مشترکی با آن‌ها نداشتم و در آنجا متوجه شدم که کنگره چه تأثیرات مثبتی در من به وجود آورد تا بتوانم زندگی درست‌تری را داشته باشم.
درنهایت می‌خواهم درباره اهمیت ورزش در کنگره صحبت کنم. من تا زمانی که به پارک برای ورزش کردن نمی‌آمدم وعده‌های من نامرتب بود و معمولاً خواب می‌ماندم و مشکلات زیادی داشتم، اما زمانی که ورزش پارک را شروع کردم سفرم کاملاً مرتب شد و نظم خیلی خوبی گرفت که به نظرم قسمتی از آن برای تنظیم شدن سیستم شبه افیونی و قسمت دیگرش برای انرژی دوستانی است که در پارک حضور دارند. بنابراین من معجزه‌ی درمان خودم را اول به خاطر حضورم در کنگره و دوم حضورم در ورزش پارک می‌دانم و امیدوارم که همه‌ی دوستان به پارک بیایند، حتی کسانی که به‌صورت مرتب ورزش می‌کنند، چراکه ورزش کردن در جمع دوستان کنگره‌ای یک انرژی متفاوتی دارد. ممنونم که با سکوتتان به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ و ارسال: مسافر احسان لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .