English Version
English

با رعایت حرمت‌ها حال خودمان خوب می‌شود

با رعایت حرمت‌ها حال خودمان خوب می‌شود

جلسه اول از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، با استادی مسافر محترم ابولقاسم، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر رضی، با دستورجلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟"   یکشنبه 3 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان ابوالقاسم هستم یک مسافر
خداوند را شاکرم که اجازه داد یک‌بار دیگر در کنگره حضور پیدا کنم و در رأس از جناب مهندس برای فراهم کردن این بستر امن سپاس‌گزارم، از نگهبان جلسه، ایجنت و گروه مرزبانی و هم‌چنین راهنمای درمان اعتیادم مسافر محمد یاری ممنونم که به من اجازه خدمت کردن دادند.
در ابتدا باید بگویم که عضو کنگره 60 شدن، یک نعمت است و هرقدر که از زمان رهایی من می‌گذرد متوجه می‌شوم که در کجای کار قرار دارم. چراکه درگذشته تصور می‌کردم، زندگی بدون سیگار و مواد مخدر امکان‌پذیر نیست درصورتی‌که تصور من اشتباه بود و در کنگره به روش DST به زیبایی می‌شود اعتیاد را درمان کرد. به نظر من این مکان مقدس همانند بهشت است البته بهشت و جهنم تمثیلی از حال خوب و حال بد است.

اما دستور جلسه: "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است" می‌باشد. مسئله حرمت به حدی حائز اهمیت است که دومرتبه در جلسه قرائت می‌شود زیرا اگر حرمت وجود نداشته باشد کنگره 60 هم وجود نخواهد داشت، پس هرکس وارد کنگره می‌شود باید حرمت‌ها را حفظ کند. طبق فرمایشات راهنمای محترم مسافر اسماعیل رابطه با افرادی که از قبل با آن‌ها در ارتباط بودیم مانند خانواده، ایرادی ندارد اما رفت‌وآمد دو فرد سفر اولی باعث ایجاد تخریب می‌شود و ما را از ادامه سفر بازمی‌دارد. در سفر اولم یک نفر پول داروی من را حساب کرد و همین مسئله باعث شد من دو هفته از کنگره دور بمانم، بااینکه آن شخص راجع به پول با من حرفی نزده بود.
با رعایت حرمت‌ها حال خودمان خوب می‌شود، اولویت سفر اولی رفت و آمد نیست، بلکه الویت درمان است. با پایبندی به حرمت‌ها و دوری از استرس و دغدغه اضافه، می‌توان به‌درستی به درمان رسید. به نظر من نود درصد از درمان اعتیاد رعایت حرمت‌ها است؛ چراکه خود من زمانی که حرمت را رعایت نکردم به بیراهه کشیده شدم.
در آخر از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاس‌گذارم.

تایپ:مسافر محمدجواد لژیون دوم و مسافر احمد لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر صادق لژیون دوم
تهیه و تنظیم: گروه سایت مسافران امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .