English Version
English

دروغ گفتن مادر تمام امراض است

دروغ گفتن مادر تمام امراض است

هفتمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی مسافر اکبر، نگهبانی مسافر اسماعیل و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه « حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ »  در روز یکشنبه 3 تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اکبر هستم یک مسافر، خداوند را شکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها توانستم در این جایگاه آموزش بگیرم. دستور جلسه حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است می‌باشد. این دستور جلسه برای تمام اعضاء کنگره  خصوصاً تازه واردین از اهمیت بالایی برخوردار است. حرمت یعنی حریم یا قانون، هر سازمان، اداره یا سیستم برای حفظ، بقاء، رشد و توسعه احتیاج به قوانین خاص خودش را دارد.

کنگره زیر نظر وزارت کشور و وزارت بهداشت انجام وظیفه می‌کند و بایستی یک سری قوانین مخصوص خودش را داشته باشد. آقای مهندس می‌فرمایند: این حرمت ها برای ما پیشگیری است و پیشگیری بهتر از درمان است. کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد، چون در این مکان احیاء انسانی که رو به مرگ است شکل می‌گیرد. اگر کار ضد ارزشی انجام دهید در کنگره جلوی این کار گرفته می‌شود پس جای مقدس و امنی می‎باشد. درشعب کنگره کارهای بزرگ و مقدسی انجام می‌شود به خاطر همین مقدس است. امنیت کنگره به تک‌تک ما بستگی دارد.

درست است که می‌گوییم کنگره امن است ولی قرار نیست که من موبایل خود را روی صندلی بگذارم و بیرون بروم، این درست است که در کنگره بچه ها آموزش می‌گیرند که وسایل خود را حفظ کنند ولی قرار نیست وسایل شما را هم حفظ کنند پس امنیت دست خود ما است. آیتم بعدی در مورد دروغ گفتن است می‌فرماید دروغ گفتن علیه شخصی؛ آقای مهندس فرمودند دروغ گفتن مادر تمام امراض است.

وقتی وارد کنگره می‌شویم اولین شرط ما صداقت و دروغ نگفتن است. اینجا هیچ کسی را بازخواست نمی‌کنند و هیچ مشکلی برای کسی درست نمی‌کند ولی من نمی‌توانم با ۱۰ گرم تریاک خوراکی وارد کنگره شوم بعد بگویم که تفریحی مصرف می‌کنم مستقیماً ضرر آن به خود من بر می‌گردد. تمام این موارد فقط به خاطر این است که من مسافر سفر خوبی داشته باشم و قوانینی را یاد بگیرم که برای زندگی خودم خوب باشد. من از شما خواهشمندم که در بیرون از شعبه هویت اعضاء را حفظ کنید. تمام این قوانینی که گفته شده باید روی خودمان اجرا کنیم تا زندگی خوبی داشته باشیم.
تایپ: مسافر محمد
عکس: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .