English Version
English

عمل به قوانین کنگره واجب است

عمل به قوانین کنگره واجب است

سیزدهمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی نیما یوشیج بهشهر، به استادی مسافر رحمت، نگهبانی مسافر محمدعلی و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز  یکشنبه 3 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان رحمت هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که یکبار دیگر در این مکان مقدس حضور پیدا کردم و امروز در این جایگاه می توانم آموزش ببینم.
از بنیان‌گذار کنگره شصت و همه خدمتگزاران و راهنمایم تشکر و قدردانی می کنم که مرا در مسیر درمان یاری کردند.
در کنگره یاد گرفتم دوربین را بر روی خودم زوم کنم و بدنبال عیب خودم و بر طرف کردن آن باشم؛ واقعا انتخاب از سر دل راهنمایم درست بود و آنچه امروز از درمانم بدست آوردم، نتیجه سعی و تلاشم و هدایت و راهنمایی ایشان بود.
در مورد دستور جلسه حرمت، همه ما می دانیم که کلمه حرمت از کلمه حریم می آید، هر جایگاه و مکانی را بخواهند احداث کنند، باید یک نظم و قوانینی را برای آن ایجاد کنند، زمانی‌که کنگره ۶۰ تاسیس شد برای آن یک حد و حدودی را تعیین کردند، تا محیطی بدون تنش ایجاد کنند، بیرون از چهار چوب کنگره در جاده، جنگل، زمین های کشاورزی هم حریمی وجود دارد، که به‌ما اجازه، ساخت و ساز یا تصرف، در آن را نمی دهد و هم آن مکان را از شکل و کارایی می اندازد، قانون و حریم کنگره ۶۰ حرمت کنگره می باشد، این حرمت دوبار در جلسه کارگاه خوانده می شود، که دلیل بر مهم بودن اجرای آن می باشد، ما نمی توانیم خودسرانه در کنگره عمل کنیم، کنگره نظم و قوانینی دارد که عمل به آن ضروری و واجب است.
کسی که به کنگره ۶۰ پا می‌گذارد بایستی احترام این مکان و قوانین آن را حفظ کند چون یکی از کلید های رسیدن به درمان، آرامش واحترام است و اگر بخواهیم خودسرانه و با میل خود قوانین وضع کنیم، باعث هرج و مرج  می شود و درمان دیگر ممکن نیست.
رهجو‌یان کنگره، برای اینکه به درمان برسند باید تابع قوانین و حرمت کنگره باشند، طبق حرمت دروغ گفتن ممنوع می باشد، چون  برای انجام سفر باید با راهنمای خودم صادق باشم، رو‌راست نبودن با راهنما  باعث  تخریب  می شود.
مسأله بعدی، وضع ظاهر و لباس است ، زمانی که مصرف کننده بودیم، برای ما وضع ظاهر مهم نبود، با بیشتر شدن تخریب، وضع  ظاهر هم برای من، مصرف کننده بی اهمیت شد، ولی در کنگره پوشیدن لباس سفید و وضع ظاهر مرتب، خود یکی از حرمت های کنگره و امر واجب است، در مسیر درمان و تغییر و تبدیل در باطن و جسم، در ظاهر هم باید به سرو وضع خودمان برسیم تا همگان هم تغییرات را در ما مشاهده کنند، حتی صحبت کردن من که درمان شدم در جامعه باید بحدی تغییر کند که دیگران تحت تاثیر قرار بگیرند و متوجه ارزش آموزش های کنگره بشوند.
کلید درمان من، آموزش های ناب کنگره است. کنگره ضمن درمان جسم و روان من، به‌من می آموزد که چگونه زندگی کنم بادیگران و بالاخص خانواده ام تعامل کنم.
مسأله بعدی ممنوعیت داد و ستد و معامله با دیگران است که در کنگره ممنوع است و علت آن این است که با هر گونه ایجاد مشکل در معامله، کدورت و ناراحتی پیش می آید و ممکن است یک طرف یا هردو طرف معامله از ادامه مسیر و حضور در کنگره باز بمانند، در کنگره دادن شماره تلفن، ارتباط بیرون کنگره و رفت و آمد خانواده ممنوع می باشد.

تایپ و عکس:مسافر محمد باقر

بارگذاری: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .