English Version
English

گروه مرزبانی اگر مواقعی حرفی می‌زنند به من مسافر، صرفاً به دلیل حفظ حرمت‌ها است

گروه مرزبانی اگر مواقعی حرفی می‌زنند به من مسافر، صرفاً به دلیل حفظ حرمت‌ها است

جلسه چهاردهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی محمدی‌پور قم، با استادی مرزبان مسافر صادق، نگهبانی مسافر رسول و دبیری مسافر علی با دستور جلسه (حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره۶۰ ممنوع است) روز یک‌شنبه مورخ ۳ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز بکار کرد.

سخنان استاد:

خداقوت می‌گویم به ایجنت محترم و گروه مرزبانی بابت تمام زحماتی که می‌کشند، چون هر شخص در هر جایگاهی که است تمام تلاش خود را می‌کند تا مسافران به درمان برسند، از جمله گروه مرزبانی و اگر مواقعی حرفی می‌زنند به من مسافر صرفاً به دلیل حفظ حرمت‌ها است یا به‌اصطلاح برجکی که می‌زنند فقط به دلیل حفظ حرمت است. هر خانه و خانواده و اداره یک‌سری قوانین و حرمت دارد و حرمت از حریم می‌آید که به نظرم یکی از بهترین کارهای آقای مهندس همین حرمت‌ها و حفظ‌کردن حرمت‌ها است که در این سال‌ها کنگره را حفظ کرده است. صحبت‌های چهارشنبه را که گوش کردم جناب مهندس درباره مقدس بودن و امن بودن صحبت می‌کردند و مقدس بودن یعنی همین که یک نفر می‌آید و به درمان می‌رسد و از راه ضدارزش به ارزش‌ها می‌رسد، این یک امر مقدس است که در کنگره 60 اتفاق می‌افتد.
یک‌سری قوانین در کنگره داریم که من صادق روز اول به عنوان یک تازه‌وارد به کنگره وارد می‌شوم امضایی را می‌کنم که قوانین این‌جا را قبول کرده‌ام، درست است که این امضا خیلی ثبت شده نیست اما برداشت خودم این است که من قوانین کنگره 60 را قبول کرده‌ام تا به درمان برسم، همه این قوانین برای این می‌باشد که من به آن حال خوبی که باید برسم، برسم.
روز اولی که در سال 97 وارد کنگره 60، شعبه امین  شدم در گوشه‌ای ایستاده بودم که آقا آرش آمدند و از من پرسیدند صادق چه خبر؟، من هم از درون آشفته و عصبانی، شروع به فحش دادن کردم و فلان،فلان...  آقا آرش هیچ چیزی به من نگفت تا زمانی که سر لژیون نشستم،و به محض اینکه نشستن به من گفتند CD  آداب معاشرت را بنویس. من متوجه اهمیت ادب شدم وقتی فهمیدم یکی از دلایلی که باعث پیشرفت من و قوی شدن من می‌شود ادب است، من با یاد گرفتن ادب می‌توانم به خیلی جاها برسم و  خیلی از مشکلاتی که ممکن است در اداره‌ها برایم پیش بیاید، دور بمانم، برایم زیاد اتفاق افتاده که من به جایی رفته‌ام و عصبانی شده‌ام و ادب را رعایت نکرده‌ام و حرفی زده‌ام که باعث خراب شدن کارم شده است، جناب مهندس در این مورد فرموده اند: من یک شخص با ادب مصرف کننده را ترجیح می‌دهم به شخص بی‌ادب سفر دومی، راهنمایم آقا آرش نیز همیشه همین جمله را سر لژیون می‌گفتند و امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند.

در کنگره ۶۰ بحث سیاسی ممنوع است و ما باید رعایت کنیم و بحث دیگر از لباس مناسب استفاده کردن است، که ما در کنگره ۶۰ یک لباس فرم داریم (پیراهن آستین بلند سفید)، دیگر اجازه نداریم رنگ دیگر یا آستین کوتاه و یا تیشرت بپوشیم، خیلی از مجموعه‌ها لباس فرم دارند کنگره ۶۰ هم همین‌طور و ما باید رعایت کنیم.
یک‌سری حرمت‌ها نانوشته‌اند و در صورت تذکر رهجو ناراحت می‌شود، مثل سیگار کشیدن در اتومبیل که ممکن است با توجه به اینکه یک برچسب مصرف کننده به ما خورده است، همسایه‌ها را دچار تصور اشتباه کند و فکر کند شخص دارد مواد مخدر استعمال می‌کند و با مامورین تماس بگیرد و در انتها برای کنگره ۶۰ گران تمام شود، یکی هم در زمان برگزاری جلسه بیرون رفتن و سیگار کشیدن، یکی از دلایلش این است که ممکن است همان زمان که ما بیرون هستیم یک نفر در مشارکت نکته‌ای بگوید که گره کارمان را باز کند و دلیل دوم صبوری ما تقویت می‌شود و ما بخاطر عدم تعادل در کوچکترین مسائل بی‌صبری می‌کردیم و این‌که ما در جلسه با حضور مستمر صبوری را تمرین می‌کنیم و با رعایت حرمتها هم به خودمان احترام می‌گذاریم و در کنارش آموزش می‌گیریم و روز‌به‌روز حالمان خوب می‌شود.
 

برگزاری انتخابات نگهبانی روز‌های یک‌شنبه

تهیه و تنظیم: گروه وبلاگ‌نویسان مسافران محمدی‌پور قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .