English Version
English

جلسه هماهنگی ایجنت محترم با راهنمایان شعبه

جلسه هماهنگی ایجنت محترم با راهنمایان شعبه

چهارمین جلسه از دوره سی و سوم کارگاه و جلسات هماهنگی راهنمایان نمایندگی نیمایوشیج بهشهر به استادی راهنمای محترم مسافر عسگر و نگهبانی ایجنت محترم مسافر الله قلی و دبیری راهنمای محترم مسافر مسعود با دستور جلسه "راهنما و حرمت کنگره 60"روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403 ساعت 15:۳۰ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان عسگر هستم مسافر.
دستور جلسه راهنما و حرمت کنگره می‌باشد. ما در مورد حرمت صحبت می‌کنیم ولی از سفر اولی هیچ انتظاری نمی‌رود و انتظار ما از رهجویان سفر دوم است که حرمت کنگره را رعایت نمایند. در مورد تمامی مواردی که در حرمت کنگره ذکر شده، ابتدا باید خودم آن‌ها را رعایت کنم و ما وظیفه داریم به خدمتگزاران و پیشکسوتان احترام بگذاریم. اگر راهنما با خودش بگوید من وارد سفر دوم شدم و دیگر نیازی نیست به اجرای جزییات کنگره چون من به آگاهی رسیدم.
مهندس می‌فرماید که ما وقتی وارد سفر دوم می‌شویم، راه برای ما باز می‌شود و تا جایی کارهای ما به خوبی پیش می‌رود و به جایی می‌رسیم که به بن بست می‌خوریم و دلیلش رعایت نکردن حرمت است. زمانی که می‌گویند رابطه مالی نداشته باشید و اگر من این کار را انجام دهم دقیقا مثال گردباد است که اگر در مرکزش باشید به بالا می‌روید، در غیر این صورت به بیرون پرت می‌شوید، یعنی باعث حذف شما از کنگره می‌شود.
خیلی از مسائل در کنگره است که فقط باید مرزبان بداند و لزومی ندارد که من بدانم و اگر تجسس نمایم این همان رعایت نکردن کنگره است.
در سی دی موسی هم دقیقا موضوع فرعون وقتی مطرح می‌شود و اینکه دوباره به تاریکی برمی‌گردد، من هم قرار نیست با مصرف مواد بازگشت نمایم، با هر کار ضد ارزشی می‌شود بازگشت نمایم و با عدم رعایت حرمت به آرامی وارد تاریکی می‌شویم.

تهیه و تنظیم گزارش: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .