English Version
English

حرمت به معنای حریم می‌باشد

حرمت به معنای حریم می‌باشد

اولین جلسه از دور هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی رضا مشهد به استادی  مسافر امید، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر جابر با دستور جلسه " حرمت کنگره 60، چرا روابط مالی و کاری و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است؟" یکشنبه03 تیرماه 1403 در ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد
سلام دوستان امید هستم یک مسافر، خداوند را شاکر و سپاس‌گزارم که فرصت خدمت در این جایگاه را به داد، از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و راهنمای عزیزم مسافر حسن سپاسگزارم که اجازه خدمت در این جایگاه را به دادند تا آموزش بگیرم
دستور جلسه: حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟
در سی دی حرمت جناب مهندس به زیبایی بیان می‌کنند که حرمت به معنای حریم می‌باشد، به عقیده من و آموزشی که گرفته‌ام من مسافر برای جایی که هدف اصلی آن درمان اعتیاد می‌باشد باید به حرمت و قوانین آنجا کاملاً پایبند باشم چون اگر غیرازاین باشد من مسافر قطعاً از راه اصلی منحرف خواهم شد و از این گردباد سبز کنگره به بیرون پرت خواهم شد، هر مسافر در بدو ورود از همان ابتدا باید باصداقت کامل در مورد مصرف خود باراهنمای درمانش در میان بگذارد و اگر بخواهد دروغ بگوید و وعده مصرفی خود را برای گرفتن شربت بیشتر عنوان نماید این امر که در حرمت هم آمده است غیر از قوانین می‌باشد و به درمان نمی‌رسد.
در حرمت ما می‌خوانیم علیه شخصی سرزنش کردن به این منظور می‌باشد که اگر من باکسی مشکلی دارم باید مستقیم به خود او یا به راهنما بیان نمایم چون به‌قول‌معروف همان یک‌کلام چهل کلام می شود.
در قسمت دیگر حرمت می‌خوانیم که حرف یکدیگر را نباید قطع نماییم چون کسی که دارد صحبت می‌کند ممکن است دچار پرش افکار شود و این خودش یک نوع بی‌احترامی می‌باشد، در قسمت دیگر می‌خوانیم که نباید از الفاظ ناشایست استفاده نماییم چون من در کنگره باید تغییر نمایم، در زمان مصرف من همیشه با دوستان مصرفم از الفاظ خیلی ناپسند و زشت استفاده می‌کردم و با آن افکار تاریکی فکر می‌کردم که اگر هر چه بیشتر به همدیگر از این الفاظ استفاده کنیم باعث دوستی بیشتر می‌شود.


از لباس و پوشش نامناسب استفاده نکردن هم یکی دیگر از حرمت‌های کنگره می‌باشد چون من در زمان تاریکی براثر مصرف مواد اصلاً به‌ظاهر خود اهمیت نمی‌دادم و بیشتر اوقات با سر وضع نامناسب و کثیف به همه‌جا می‌رفتم، ولی در کنگره با آموزش جهان‌بینی به این درک رسیدم که انسان باید ابتدا ازنظر ظاهر و بیرونی تغییر نماید تا بتواند از درون هم‌تغییر کند.
در کنگره ما اصلاً وارد بحث‌های سیاسی نمی‌شویم چون اصلاً هدف کنگره احیای انسان می‌باشد اگر ما وارد بحث‌های سیاسی شویم مطمئن باشید که در بین ما دودستگی به وجود می‌آید و من وارد معرکه‌گیری می‌شوم و به هدف اصلی که همان درمان است نخواهم رسید.
یکی دیگر از قوانین کنگره این است که ما نباید رابطه مالی با یکدیگر داشته باشیم چون جناب مهندس که بنیان کنگره می‌باشند به همه اعضا فرمودند که نباید به یکدیگر پول قرض بدهیم چه به‌صورت قرض یا وام، چون این امر باعث تفرقه بین اعضاء می‌شود و آن پیوند عشق و محبت دیگر در بین ما برقرار نمی‌باشد.
در پایان خداوند را بابت موهبت کنگره و بودن جناب مهندس سپاس‌گزارم و با آموزش‌هایی که از این مکان مقدس فرامی‌گیرم توانستم تغییر نمایم و بتوانم زندگی بهتری داشته باشم و به تعادل نزدیک‌تر شوم.
از اینکه با سکوت زیبایتان به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما عزیزان متشکرم

جلسه خدمتگزاران واحد سایت و صوت نمایندگی با مرزبان خبری

 

تایپ: مسافر امیر لژیون ششم
ویرایش: مسافر مهدی لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر اسماعیل لژیون هفدهم
تائید خبر: مسافر صادق
مرزبان خبری: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .