English Version
English

حرمت بایدها و نبایدها را مشخص می کند

حرمت بایدها و نبایدها را مشخص می کند

حرمت کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در ابتدا و انتهای جلسه خوانده می‌شود و هر یک از اعضا موظف می‌باشند به حرمت و قوانین وضع‌ شده احترام بگذارند. هر شخص بایستی برای خود ارزش قائل شود و از حریم و چهارچوب کنگره خارج نشود. با احترام گذاشتن به حرمت‌ و قوانین کنگره، اعضای این سیستم می‌توانند با آرامش و امنیت هر چه بیشتر کنار هم قرار بگیرند و از آموزش‌های نابی که کنگره ارائه می‌دهد بهره لازم و کافی را ببرند تا فرصتی برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف‌شان به‌دست آورند.

افرادی که به کنگره می‌آیند هر کدام با تخریب زیاد و تفکرات مختلف وارد می‌شوند، این افراد برای رسیدن به درمان نباید ارتباطی خارج از کنگره با هم برقرار نمایند حتی به‌صورت تلفنی، می‌توانند از تجربیات هم استفاده کنند اما با برقرار کردن ارتباط از تخریب هم مطلع می‌شوند و باعث می‌شود که به هم آسیب بزنند و از پروسه درمان خارج بشوند. می‌دانیم یکی از چیزهایی که می‌تواند روابط انسان‌ها را به‌هم بزند روابط مالی و ارتباطات غیر کاری است که می‌تواند در روند درمان و یا خیلی کارهای دیگر خلل ایجاد کند. اگر رهجو دروغ بگوید و مقدار مصرفش را به راهنما نگوید، راهنما چطور می‌تواند رهجو را درمان کند؟

نوشتارحرمت، بایدها و نبایدهای لازم برای فردی که در جلسات شرکت می‌کند را مطرح کرده و گفته می‌شود: کنگره مکان مقدس و امنی است که هر شخص با ورود به این مکان، باید حرمت آن را حفظ نماید. اینکه شخصی به کنگره آمده و می‌خواهد از شرایط و امکانات موجود در این مکان استفاده کند و خواستارِ درمان است باید این قوانین را رعایت کند. درنهایت بین تمام افراد کنگره ۶۰ بایستی پرده‌ای باشد از جنس حرمت تا هیچ‌یک از مسیر اصلی خود منحرف نشوند؛ حتی اگر دلیل این قانون و حرمت را ندانیم، بایستی چشم‌بسته آن را بپذیریم چراکه علمی که تجربه‌شده باشد، سندی است بدون نقص.

تمام قوانینی که بر کنگره ۶۰ حاکم است بر مبنای حساب‌وکتاب و تفکر بزرگی است که در پشت آن نهفته است.  اگر من در حریم رودخانه خانه بسازم درواقع با وارد شدن به حریم رودخانه ابتدا به خودم آسیب می‌رسانم چون جای امنی را برای این کار انتخاب نکرده‌ام و هرلحظه امکان طغیان رودخانه است  .آقای مهندس می‌گویند؛ به تجربه یکسری چیزها در کنگره اتفاق اُفتاده است که متوجه شدیم آن‌ها آفت هستند و برای همین حرمت کنگره ۶۰ را بیان کردند که بسیار اهمیت دارد.  کنگره  سفری از دنیای درون و از سمت تاریکی به سمت نور و روشنایی است، رعایت تمامی حرمت‌های کنگره ۶۰ و احترام گذاشتن به آن‌ها فقط برای رسیدن خودمان به حال خوش و آرامش است.


تهیه وتنظیم: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .