English Version
English

حرمت‌ها و قوانین کنگره مرز بین افراد را مشخص می‌کند

حرمت‌ها و قوانین کنگره مرز بین افراد را مشخص می‌کند

تعدادی از همسفران لژیون پنجم با راهنمایی همسفر فاطمه در مورد دستور جلسه هفتگی «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» بیان کردند:
سلام دوستان عالیه هستم همسفر جعفر
 جلسات اولی که وارد کنگره شده بودم وقتی حرمت خوانده می‌شد گوش می‌کردم؛ اما متوجه اصل و ضرورت آن نبودم؛ اما هرچه جلوتر می‌رفتم متوجه آن شدم. متن حرمت کنگره یک‌بار اول جلسه و بار دیگر آخر جلسه خوانده می‌شود. متن حرمت کنگره می‌گوید: کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد، مقدس است؛ چون من را به آرامش واقعی می‌رساند. در کنگره نباید حرف یکدیگر را قطع کنیم، در کنگره دو دوست، خواهر و یا فامیل نمی‌توانند در یک لژیون باشند. گرفتن دفتر سی دی یکدیگر، شماره دادن و شماره گرفتن، دروغ گرفتن، علیه شخصی سرزنش‌کردن و از پوشش نامناسب استفاده‌کردن ممنوع می‌باشد. در آخر نتیجه می‌گیریم که در هر مکان و هر روابطی باید حرمت‌هایی وضع و رعایت شود تا باعث تداوم و ادامه آن روابط باشد و حالمان را روزبه‌روز بهتر کند.
سلام دوستان سکینه هستم همسفر محمد حسن
همان ابتدای ورودمان حرمت کنگره ۶۰ قرائت می‌شود و بارها در طول دوره آموزشی تکرار می‌شود که این حرمت‌ها در تمام وجود ما نهادینه شود: پس ابتدای آموزش حرمت است و پایان آموزش هر جلسه باز هم حرمت کنگره ۶۰ است. طبق این قوانین من موظف هستم تمام این بندها را رعایت کنم و هر آنچه جناب مهندس صلاح دیده‌اند که ارتباط خانوادگی و بیرون از کنگره نداشته باشیم را اجرا نمایم؛ چون جناب مهندس با این تدابیر جلوی خیلی از آسیب‌هایی که امکان دارد از این زاویه به رهجویان وارد شود را می‌گیرند و از این موارد پیشگیری می‌کنند و من با تمام وجود در مقابل دستورات و قوانین و حرمت کنگره ۶۰ سر تعظیم فرود می‌آورم.
سلام دوستان سمیرا هستم همسفر هادی
 هر قوانینی که در کنگره وجود دارد حساب شده است. آقای مهندس کلی روی آنها تحقیق و بررسی کرده‌اند و تفکرات بزرگی پشت آنها نهفته است. ریشه حرمت از کلمه حریم است به همین خاطر از قانون هم مهم‌تر است پس هر قانون که در کنگره وجود دارد باید اجرا شود. این قانون‌ها برای حال خوب ما است. ما در کنگره مسیر حال خوب را تجربه کرده‌ایم و آرامش را ذره‌ذره حس کرده‌ایم همهٔ ما با هزاران مشکل وارد کنگره شده‌ایم پس باید با چه‌کارهایی در این مکان به تعادل و آرامش برسیم؟ اگر با کسی رابطه مالی برقرار کنیم برای خود تنش خریداری می‌کنیم و این امر مانع حضور ما در کنگره خواهد شد. پس ما با استفاده از این علم و آگاهی باید بسیار تلاش کنیم و به حرمت‌ها احترام بگذاریم تا بتوانیم با آرامش به آموزش‌های خود در این مکان مقدس ادامه دهیم.
ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .