English Version
English

دستور جلسه این هفته جز وادی های تفکراتی است

دستور جلسه این هفته جز وادی های تفکراتی است

دهمین جلسه از دوره پنجاه و یکم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی چالوس، با نگهبانی مسافر حامد، دبیری مسافر علی و استادی مسافر علی با دستور جلسه " وادی چهارم و تأثیر آن روی من " پنجشنبه  سی و یکم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم مسافر ممنونم که فرصت حضور در این جایگاه به من داده شد تا بتوانم آموزش بگیرم و خدمت کنم، دستور جلسه این هفته جز وادی های تفکراتی است، در این وادی به من گوشزد می کند که باید مسئولیت اعمال خودم را خود بپذیرم و آگاه باشم که این من هستم که باید دارو را سروقت بخورم و تکالیفم را انجام بدهم تا با رهنمود های راهنمایم به رهایی برسم.
باید حوصله کنم و برای سفر اول حداقل ده الی یازده ماه سفر کنم تا به تدریج بتوانم سه قسمت جسم، روان و جهان‌بینی را باهم به درمان برسانم.



در این وادی از نفس هم صحبت می‌شود، از سه مرحله نفس اماره، لوامه و مطمئنه و من نوعی تا کی باید در نفس اماره به سر ببرم، تا کی باید خطا کنم؟ پس این وادی هم گوشزد می کند که باید با پذیرفتن مسئولیت های امور زندگی و سفرت، به درمان برسی و بتوانی نفس خودت را با تزکیه و پالایش به فرمان عقل یا نفس مطمئنه نزدیک کنی و برای این راه از بهترین نقشه موجود در کنگره60،می توان از کتاب 60 درجه و کتاب عشق در کنار سفر، استفاده کرد.
در ادامه تجلیل از راهنمای محترم مسافر علی

 

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر سینا
تهیه و عکس: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .