English Version
English

برداشت از سی دی آهن

برداشت از سی دی آهن

بنام قدرت مطلق الله

مسافر سینا در مورد برداشت ازسی دی آهن چنین گفت:

هر کس خداناباور است خیال می‌کند خیلی شعور و فهم بالایی دارد و متجدد است ما تا وقتی که خداوند را شخصی در نظر بگیریم که آن بالا نشسته و پیامبرانی هم فرستاده و منتظر است بندگانش را مجازات کند همین می‌شود که امروزه می‌بینیم.
اما در واقع نمی‌توانیم از ذات خداوند سر در بیاوریم درست مثل اینکه تعدادی مورچه که در جنگل‌های آفریقا زندگی می‌کنند بخواهند راجع به آقای پوتین صحبت کنند. ما واقعا در مسائل جهان و جهان بینی همین قدر کوچک هستیم. فقط عرض کهکشان راه شیری ۱۰۰ هزار سال نوری است و صدها کهکشان و منظومه در جهان آفرینش وجود دارند پس مطلب اصلا سطحی نیست.
سیستم الهی بسیار منظم و دقیق طراحی شده و ما ذات الله که بالای آن است را نمی‌توانیم تصور کنیم فقط می‌دانیم او در آسمانی بالای آسمان‌هاست که از آنجا مطالبی به این طرف القا می‌شود.
این سیستم مثل یک آپارتمان هفت طبقه است که بالای هر جهان جهانی دیگر است و هرچه به طبقات بالاتر می‌رسیم، علم و دانش بیشتر و محکم تری وجود دارد. پس این سیستم جوری طراحی شده که آدم با اعمال خودش حساب خودش را می‌رسد و کسی نمی‌آید شما را به جهنم ببرد، خود اعمال شما را مجازات یا تشویق می‌کنند. حالا این سیستمی که بالای ماست، دستورات و قوانینی را برای زندگی بهتر ما توسط پیامبران و کتب الهی ارسال کرده است.
در سوره حدید خداوند می‌فرماید:
آهن را بر شما نازل کردیم و در آن آسیب‌های سخت و سودهای بسیاری برای مردم است که اشاره به ساختن شمشیر و خنجر از آهن دارد ولی سودهای زیادی هم دارد. آهن برای تولید شدن نیاز به ستاره‌ای با
هسته ای ۵۰۰ میلیون درجه سانتیگراد دارد،
پس آهن در کره زمین یا خورشید تولید نشده است در نتیجه توسط شهاب سنگ‌ها از مکان دیگری به زمین ارسال یا نازل شده است.
این دانش را یک عرب بدوی از کجا می‌دانسته؟
قرآن کتابی است که نه از مسائل پیش پا افتاده بلکه از مسائل عظیم مثل کهکشان‌ها، فیزیک، قوانین، آینده  آفرینش و...  صحبت میکند. قبل از سوره حدید، سوره واقعه آمده که می‌گوید؛
در واقعه یا اتفاق هیچ دروغی نیست. بعضی چیزها را خراب و بعضی را آباد می‌کند و همه چیز در زمین تکه تکه پراکنده می‌شود.
در کدام یک از کتب آسمانی از متلاشی شدن کره زمین صحبت شده است؟
از تمام این‌ها نتیجه می‌گیریم که سیستم الهی بسیار حساب شده و دقیق است بر تمام آن نظارت می‌شود در حالی که ما حتی هیچ نظارتی روی خودمان هم نداریم. همین بدن که به ما داده شده روی خیلی از اعضای آن مثل قلب و کلیه‌ها تسلطی نداریم. وجود نیروی منفی نشان دهنده نظم این سیستم است زیرا اگر آن را حذف کنیم زندگی ادامه‌ای ندارد و دو قطب مثبت و منفی با هم کار می‌کنند.
نباید روی مطالب گذشته تاسف خورد چون هر موضوعی در جایگاه خود هم فرمان است هم تقدیر.
زندگی ما بر مبنای سه مولفه ی خواست، فرمان الهی و تقدیر به پیش میرود. تقدیر همان نامه پیشین است، بذری که در گذشته کاشته‌ام و الان برداشت می‌کنم. از روز الست که با پروردگارمان پیمان بستیم که تو پروردگار ما هستی .
یعنی حتی قبل از تولدمان با اعمال خود، تقدیرمان را کاشته و رقم زده‌ایم. پس اتفاقات بد یا خوب الان تقدیری است که قبلاً خود بذر آن را کاشته‌ایم. در بعد زمان ما با کوشش نباید از چیزی خوف داشته باشیم زیرا هرچه هست، خوب یا بد، تقدیر و فرمان الهی است و بد بودن آن می تواند پرده‌ای از رازهای نهان بردارد برای همین می‌گوییم وجود نیروهای منفی نیاز است. برای مثال همین تاریکی اعتیادی که در آن غوطه ور بودیم باعث شد که امروز به عظمت و ارزش حقیقی روشنایی برسیم. باید به اعمال خود نظری بیندازیم، این ما هستیم که حریم و حرمت خودمان را نگه می‌داریم. اگر با مردم تندی کنی با تندی مواجه می‌شوی و اگر خوبی کنی با مهربانی و این حس پنهان شدنی نیست(از ماست که بر ماست)
حقیقت همیشه خود را نشان می‌دهد حتی اگر روی آن پوشش بگذاریم پس بهتر است به اعمالمان توجه کنیم و درصدد تصفیه و پاکسازی زشتی‌های خود باشیم.
این مطالب عین قانون و حقیقت هستند. بچه‌های کنگره که آموزش‌ها را درک کردند در زندگی خود اجرا می‌کنند رفته رفته وضع زندگی و کاسبی‌شان پیشرفت خوبی داشته است، با کج رفتن و حقه بازی فقط به خودت ضرر خواهی رساند.
یک بار جستی ملخا،  دوبار جستی ملخا، بار سوم توی دستی ملخا.
نکته دیگر اینکه هر حقیقتی را نباید بیان کرد مگر در جایگاه خودش، زیرا ممکن است  بحران و مشکل  ایجاد کند. نمی‌شود همه چیز را به صراحت بیان کرد و یک مرتبه اعتقادات مردم را تغییر داد (هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد) پس تصمیمات خود را بر مبنای عقل ، عشق و ایمان می‌گیریم نه از روی تعصب خشک.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .