English Version
English

گروه خانواده - حفظ آرامش و امنیت

گروه خانواده - حفظ آرامش و امنیت

همسفر مریم در مشارکت خود بیان کرد:

کنگره، مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. جمعیت احیایی انسانی ( کنگره ۶۰ ) در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۷۸ توسط مهندس حسین دژاکام، پایه‌گزاری و تأسیس گردید.
بنیان کنگره‌ ۶۰ از همان ابتدا می‌دانستند که ورود به حوزه اعتیاد، مواد مخدر و مصرف‌کنندگان آن، امری سهل و آسان نیست و مشکلات خاص خود را دارد و ایشان منشوری تحت عنوان حرمت کنگره‌ ۶۰ را تنظیم و تدوین نمودند. از زاویه‌ای دیگر مرکزی که هزاران مصرف‌کننده مواد مخدر (درمان شده و یا تحت درمان ) را بتواند، پوشش دهد و در خود جای دهد و به درمان و رهایی برساند بایستی قوانینی بسیار محکم، روشن و قابل اجرا داشته باشد تا بتواند در این حوزه فعالیت نماید، کنگره‌ی ۶۰ این حریم و مرزها و خطوط قرمز را برای ما در نظر گرفته است و مشخص نموده است که اگر می‌خواهیم با خیال راحت به راه خود ادامه دهیم بایستی آن قوانین را رعایت کنیم در غیر این صورت، دیگر کنگره ۶۰ برای ما کنگره ۶۰ نخواهد بود .

همسفر رویا در مشارکت خود بیان کرد:
با دقت در کل هستی، متوجه می‌شویم همه جهان و زندگی در آن دارای حساب و کتاب و قانون است و هر کس آن‌ها را نادیده بگیرد در درجه اول برای خود و بعد برای دیگران مشکل ایجاد می‌کند. اولین نوشتاری که در کنگره خوانده می‌شود، حرمت کنگره ۶۰ است که در آن بیان می‌شود کنگره مکان امن و مقدس می‌باشد چه چیزی مقدس‌تر از رهایی یک انسان از دام اعتیاد است؟
حفظ آرامش و امنیت این مکان مقدس به عهده من همسفر است تا تمرکز خود را روی درمان و رهایی مسافرم و آموزش خود بگذارم و بتوانم آن‌ها را در زندگی اجرایی کنم. اعضای کنگره در بیرون از کنگره  هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند نه رابطه کاری، نه مالی و نه خانوادگی زیرا برقراری این روابط مخصوصا در سفر اول می‌تواند بسیار آسیب زننده و مخرب باشد.
اعضای کنگره ۶۰ بانهایت ادب و احترام و بدون به کار بردن هیچ لفظ ناشایستی با یکدیگر صحبت می‌کنند، حرف یکدیگر را قطع نمی‌کنند و اکیدٱ از بحث‌های سیاسی اجتناب می‌ورزند.
این افراد بعد از درمان و رهایی از نظر جسم، روان و جهان‌بینی از سالم‌ترین و متعادل‌ترین افراد جامعه هستند. بر همه ما واجب است با رعایت حرمت کنگره در راه پیشرفت اهداف تعیین شده، قدم برداریم زیرا در مکانی جمع شده‌ایم که ما را به رستگاری و کمال انسانی می‌رساند.

نویسندگان و تایپ: همسفران مریم و رویا لژیون راهنما همسفر افسانه ( لژیون سوم)

ویرایش و ارسال: همسفر نسرین

همسفران نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .