English Version
English

قوانین حساب شده

قوانین حساب شده

سلام دوستان طیبه هستم مسافر نیکوتین

همه می‌دانیم کلمه حرمت از حریم می‌آید. رعایت حریم در هر چیزی لازم و شرایط خاصی دارد؛ در‌غیر این‌صورت حتما مشکلی در آن زمینه پیش می‌آید؛ مثل رعایت‌نکردن حریم رودخانه که در نهایت بر سر خود ما آوار می‌شود؛ اگر این قوانین نبودند چه مشکلاتی پیش می‌آمد؟ آقای مهندس با تجربه چندین ساله خود این قوانین را ثبت کردند. کنگره ۶۰ مکانی پر جمعیت است؛ ولی تنش و مشکلات در آن بسیار کم است و این را مرهون همین حرمت‌ها هستیم. مکانی که محل ورود انسان‌هایی است که در محیط بیرون بی‌تعادل هستند و با ورود به کنگره ۶۰ به آرامش و تعادل می‌رسند.

خدا را شکر من با کنگره ۶۰ آشنا شدم؛ مکانی که قوانینِ حساب شده دارد و توسط یکی از همین قوانین و حرمت‌ها در اولین جلسه عمومی شرکت کردم؛ آن حرمت دروغ نگفتن بود، با گفتن حقیقت به راهنما و آشنا شدن با لژیون ویلیام وایت سفر خود را شروع کردم؛ اکنون شاهد تبعات مثبت آن در شهر وجودی خود هستم. در جلسه اول آموختم باید صداقت داشت؛ در سایه همان صداقت به حریم شخصی دیگران هم تعرض نکنم و حریم دیگران را رعایت کنم.

سلام دوستان محبوبه هستم مسافر نیکوتین

کنگره ۶۰ مکان امن و مقدسی است؛ این امن بودن به دلیل حرمت‌هایی است که در کنگره ۶۰ رعایت می‌شود. زمان ورود به کنگره ۶۰ شنیدن حرمت برای من جذاب و لذت‌بخش بود؛ متوجه شدم چه تفکر عظیمی در پی هر کدام از این قوانین نهفته است تا کنگره همیشه پایدار و مستدام بماند. کنگره ۶۰ فقط برای درمان است؛ اگر مسائل مالی و ارتباط بیرون از کنگره ۶۰ داشته باشم باعث تخریب می‌شود و به درمان و حال خوش نمی‌رسم. حرمت در همه‌جا لازم است. نگه‌داشتن حرمت دیگران باعث می‌شود تا به خود اجازه قضاوت و غیبت افراد را ندهم و سبب خراب شدن حال آنان نشوم.

در گذشته این تفکر که چرا دیگران به خود اجازه می‌دادند در تمام مسائل زندگی من اظهار نظر کنند؛ فکر من را سخت مشغول کرده بود؛ اما با آموزش‌های کنگره ۶۰ متوجه شدم این خود ما هستیم که با رفتار و کردار‌، حریم را برای دیگران مشخص می‌کنیم؛ به آن‌ها اجازه می‌دهیم تا چه اندازه وارد حریم ما شوند یا به ما آسیب بزنند. بعد از دو سالی که به کنگره ۶۰ می‌آیم بالاخره توانستم بر ترس خودم غلبه کنم؛ نگران قضاوت دیگران نباشم و برای سفر نیکوتین اقدام کنم؛ البته باید در لژیون ویلیام وایت و طول سفر حرمت‌ها را بین راهنما و دیگر اعضا رعایت کنم. ارتباط بیرون از کنگره نداشته‌باشم تا به حال خوش و رهایی برسم.

سلام دوستان یاسمن هستم مسافر نیکوتین

همان‌طور که می‌دانید هدف آقای مهندس از تاسیس کنگره ۶۰ رهایی انسان‌ها از دام اعتیاد است. تاسیس چنین مکانی، برقراری نظم، انضباط و نگه‌داری از این تعداد مصرف‌کننده بی‌‌تعادل در کنار یکدیگر کار راحتی نیست و نیازمند یک‌سری قوانین است. این قوانین و نوشتارها توسط آقای مهندس عنوان و نوشته شده است. یکی از این نوشتارها که از اهمیت بالایی برخوردار است حرمت کنگره ۶۰ است. نوشتار حرمت در جلسات توسط نگهبان دو بار در ابتدا و پایان جلسه خوانده می‌شود. حرمت کنگره ۶۰ چیزی است که کنگره ۶۰ را حفظ کرده و باعث رشد و شکوفایی آن و جمع شدن ما دور هم شده است.

کنگره ۶۰ مکان مقدس و امنی است که یک‌سری حرمت‌ها در خود جای داده و باید آن‌ها حفظ شود. حریم کنگره ۶۰ ما را از آسیب‌ها دور می‌کند؛ اکنون با زیر پا گذاشتن هر یک از این حرمت‌ها در گام اول باعث آسیب رساندن به خود می‌شوم. اولین حرمت و مهمترین آن صداقت و دروغ نگفتن است. آقای مهندس در یکی از سی‌دی‌ها فرمودند: «دروغ، مادر تمام فسادها است». قبل ورود به کنگره ۶۰ و لژیون ویلیام‌ وایت مدام در حال دروغ گفتن بودم؛ از هر فرصتی که پیش می‌آمد؛ استفاده می‌کردم و دروغ به اطرافیان می‌گفتم تا بتوانم سیگار بکشم. زمانی‌که برمی‌گشتم همه متوجه بوی سیگار می‌شدند؛ اما من منکر می‌شدم و می‌گفتم: داخل ماشین سیگار کشیدند و من بو گرفتم.

همه زندگی‌ام به خاطر این‌کار به دروغ، ضدارزش و حال بد تبدیل شده بود. به خود آمده دیدم به خودم و به اطرافیان مدام دروغ می‌گویم و عذاب وجدان گرفته بودم. با گرفتن آموزش‌ها متوجه شدم باید از آن ضدارزش‌ها دوری و به سمت روشنایی و ارزش‌ها حرکت کنم. در اولین قدم سفر ویلیام‌ وایت را آغاز کردم و از این‌که دیگر به خود و اطرافیان آسیب نمی‌رسانم؛ بسیار خوشحال هستم و امیدوارم با رعایت کردن حرمت‌ها همیشه الگوی خوبی باشم.

تایپ و رابط خبری: راهنمای ویلیام‌وایت همسفر نازنین، نمایندگی شفا مشهد
ویراستاری و ارسال: مسافر نیکوتین پریسا رهجوی راهنمای ویلیام‌وایت همسفر فریبا، نمایندگی سهروردی
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶۰
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .