English Version
English

حفظ حرمت‌ها عامل اصلی نظم و آرامش کنگره

حفظ حرمت‌ها عامل اصلی نظم و آرامش کنگره

حرمت کنگره۶۰ از اهمیت‌ بالایی‌ برخوردار است‌، به‌همین دلیل دوبار در ابتدا و انتهای جلسات خوانده‌ می‌شود‌. حفظ‌ قوانین‌ و مقررات‌ و رعایت حرمت‌ها در کنگره۶۰ جایگاه خاصی‌ دارند و مرز و حرمت بین افراد را مشخص می‌کنند. بنیان‌گذار کنگره۶۰ از همان ابتدای شروع قوانین اصلی که چهارده بند است و در همه جلسات خوانده می‌شود را تنظیم نمودند. کنگره۶۰ یک مرکز درمان اعتیاد است و باید دارای شرایط مناسب‌ و امنیت باشد تا بتواند جلسات‌ و کارگاه‌های آموزشی‌ پرباری‌ داشته‌ باشد و بتوانند در کنار هم با آرامش‌ و آسایش‌ به‌ درمان‌ برسند. به گفته جناب آقای‌مهندس: از ابتدای‌ تاسیس‌ کنگره‌ تا به امروز هیچ‌ درگیری، دعوا یا مشکلی‌ به‌وجود نیامده‌ تا بتواند باعث بهم‌‌خوردن‌ یا تعطیلی جلسات شود.
افرادی که‌ در کنگره هستند بعد از رهایی‌ از دام اعتیاد از سالم‌ترین و متعادل‌ترین‌ افراد هستند. طبق آزمایش‌هایی‌ که صورت گرفته‌ به این نتیجه رسیدند که دلیل این تعادل و سلامت جسمی به‌خاطر روشDST، دارویOT و ورزش بوده است. جناب آقای مهندس طبق‌ تجربیات خودشان که‌ در طول‌ این سال‌ها داشته‌اند این‌ قوانین‌ مهم‌ و ضروری را برای تمام افراد کنگره۶۰ وضع کردند تا‌ افرادی که‌ برای‌ درمان‌ مراجعه‌ می‌کنند بتوانند در این‌ مکان مقدس‌ و امن‌ راحت و با آرامش‌ این سفر را طی نمایند، وقتی‌ وارد سفر دوم شدندبه ادامه‌ آموزش و خدمت‌ بپردازند و با خیال‌ راحت‌ و بدون‌ هیچ‌ ترس‌ و اضطرابی‌ به‌ کنگره‌ بیایند و با کسی‌ حساب نداشته‌ باشند، در غیر این‌‌صورت‌ کنگره۶۰ باقی‌ نخواهد‌ ماند. پس بر تمام اعضا فرض‌ است که این حریم را محترم شمارند تا کنگره‌ همیشه پابرجا باشد و افراد نیازمند به رهایی‌ به حال‌ خوش‌ برسند.

حرمت‌های کنگره ۶۰ که در حال حاضر در دسترس است، حاصل چندین سال تجربیات جناب آقای مهندس و اتفاقاتی که در کنگره افتاده است، می‌باشد. پس لازم است که تک‌تک ما این حرمت‌ها را رعایت کنیم، زیرا هم خودمان به حال خوش می‌رسیم و هم مسافرانمان سفر خوبی خواهند داشت و به آن درجه آگاهی و دانایی که دنبالش هستیم، می‌رسیم.

نویسنده: همسفر منیژه رهجوی راهنما همسفر منیره لژیون (ششم)

ویرایش: راهنمای تازه‌واردین همسفر مریم

ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر خدیجه

همسفران نمایندگی اسلامشهر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .