English Version
English

رعایت نکردن حرمت‌ها منجر به نابودی خودِ فرد و دیگران می‌شود

رعایت نکردن حرمت‌ها منجر به نابودی خودِ فرد و دیگران می‌شود

مشارکت مکتوب مسافر عباس لژیون بیست‌و‌یکم در رابطه با دستور جلسه هفتگی: " حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع می‌باشد "

سلام دوستان عباس هستم یک مسافر.
خداوند را بابت حضورم در کنگره ۶۰ بسیار سپاسگزارم، از آقای مهندس و خانواده محترم‌شان به خاطر فراهم کردن چنین بستری کمال تشکر را دارم، همچنین از راهنمای بزرگوارم سپاسگزارم.
دستور جلسه هفتگی‌ " حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع می‌باشد ".
برداشتی که می‌توانم بکنم این است که واقعا آقای مهندس سیستمی را طراحی کرده، که همه جوانب آن را در نظر گرفته و این هم از هوش و ذکاوت ایشان نشات می‌گیرد.
بی دلیل نیست که حرمت کنگره در ابتدا و پایان کارگاه‌های آموزشی قرائت می‌شود! این نشان‌دهنده اهمیت حرمت‌ها است و فقط و فقط دلیل این حرمت‌ها وجود مسافران و همسفران هستند تا ایمن و بدون هیچ گونه تنشی بتوانند سفر خودشان را به نحو احسنت تمام کنند.
آقای مهندس هرآن‌چه گفته‌اند به‌جا و زیباست.
اگر این حرمت‌ها توسط هر یک از اعضاء کنگره رعایت نشود گاهی اوقات منجر به نابودی خودِ فرد و دیگران می‌شود.
بر فرض مثال؛ اگر پولی به شخصی قرض بدهد در طی کردن مسیرِ سفر خیانت بزرگی به او کرده! چرا که ممکن است شخص نتواند پول دریافتی را برگرداند و  به دلیل همین حرمت‌شکنی سفرش خراب، از کنکره طرد، و موجب خسارت جبران ناپذیری شده، با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.
و اما چرا رابطه خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟
زیرا خواسته و ناخواسته موجب بروز مشکلاتی خواهد شد و این خود دلیلی است برای ممنوع کردن این‌کار.
چرا کنگره این همه موفقیت در زمینه‌ درمان اعتیاد و علم پزشکی به دست آورده؟
دلیل آن رعایت همین حرمت‌ها و قوانینی است که در آن جاری است در حالی که بسیاری از ان‌.جی‌.او‌ های دیگر به خاطر  روابط خانوادگی باعث شده نه تنها  مشکل حل نشود بلکه ده‌ها معضل بزرگتر از اعتیاد برای‌شان به وجود بیاید.
در پایان به نظر من، هر فردی که برای رهایی از اعتیاد و درمان آن متد، ساختار و قوانین کنگره را پذیرفت  باید به‌طور کامل آن‌ها را رعایت کرده، از راهنمای خود فرمانبرداری کند تا به حال خوش برسد.

تایپ تنظیم و ارسال: مسافر حسن لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .