English Version
English

قدرت اصلی در خواسته ها است.

قدرت اصلی در خواسته ها است.

خلاصه سی دی هفتگی « موسی ۲ »: 

سلام دوستان طیبه هستم یک همسفر .

مطلب مهمی که در داستان حضرت موسی وجود داشت، خواسته های نفس بود، یعنی قدرت اصلی در خواسته ها است، در این داستان برای رسیدن به هدف و خواسته ها دو الگو برای ما مطرح شده است، یکی الگوی فرعون به هر قیمتی می خواهد به خواسته اش برسد و دیگری الگوی؛ خداوند با کمترین تنش و تخریب عمل می کند. روش رسیدن به خواسته ها خیلی مهم است، مثلاً شما یک قرص می‌خورید که سردردتان خوب شود، ولی چند مریضی دیگر هم می گیرید، خواسته درست بوده است، ولی روش درست نبوده، از روشی استفاده کردیم که کبد و کلیه از کار می افتد، چند نوع مریضی دیگه هم می گیریم، پس این روش، روش فرعون است، همه چیز را نابود می کنید تا به یک خواسته برسید. خداوند در این داستان می فرماید؛ کسی که برای رسیدن به خواسته اش از هر روشی استفاده می کند، تبهکار است و چیزی ک باعث استفاده از این روش می شود، داشتن تکبر و غرور است. 

طبق کلام خداوند جادو وجود دارد، چون نیروهای منفی و شیطانی وجود دارند و جادو به انسان اثر نمی کند، مگر با اذن خداوند باشد. جادو از طریق القا اثر می کند؛ یعنی خودش کاری را مستقیم انجام نمی‌دهد، بلکه روی ذهن انسان القا می کند و انسان را آماده می کند تا وارد افکار و دنیای منفی شود. 

وقتی قومی در سختی و مشکلات قرار بگیرند خداوند واسطه ای را می فرستد تا این قوم به رهایی برسند. 

آن هایی که فرامین را اجرا می کنند، رستگار می شوند و آن هایی ک می خواهند به هر قیمتی شده به خواسته های خودشان برسند گمراه می شوند. 

وقتی از جهان تاریکی خارج می‌شویم، وارد سفر دوم می شویم، باید مبارزه و تلاش هایمان ادامه داشته باشند و با تلاش و دانایی آن را تکمیل کنیم. اما اگر از رها شدن سرمست شویم و برویم دنبال چیزهایی ک می خواهیم دوباره به حالت اول بر میگردیم.

نویسنده: همسفر طیبه رهجوی راهنما همسفر انسیه ( لژیون چهارم ) 

ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره(لژیون دوم) 

نمایندگی همسفران زال پارس

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .