English Version
English

تداوم ساختار با رعایت قوانین

تداوم ساختار با رعایت قوانین

هر ساختاری دارای حرمت و قوانین خاص خود است که اگر آن‌ها را رعایت نکنند بی‌نظمی به وجود می‌آید و نتیجه بی‌نظمی، تخریب آن سیستم و افراد است.

کنگره ۶۰ مانند هر مکان دیگری دارای حرمت و قوانینی است که با رعایت این قوانین می‌توانیم به درمان، رهایی و حال خوش برسیم.

نوشتار حرمت برای همه‌ افراد کنگره ۶۰ اهمیت خاصی دارد؛ حرمت کنگره دو بار در جلسه خوانده می‌شود که این امر برای درک اهمیت آن موضوع است زیرا کنگره ۶۰ جایگاه بسیار مقدس و امنی می‌باشد.

حرمت کنگره ۶۰ می‌گوید: روابط کاری و مالی‌ داشتن ممنوع است زیرا اگر من پولی به دوستم قرض بدهم ممکن است او نتواند پول را به من برگرداند و برای این که با من رو به‌ رو نشود دیگر به کنگره نمی‌آید و هم چنین در رابطه کاری ممکن است مشکلاتی برای دو طرف پیش بیاید که هر دو از کنگره بروند؛ باید این را بدانیم که در کنگره ۶۰ هدف فقط درمان است نه چیز دیگر.

ما به بهترین شکل می‌توانیم آموزش‌های کنگره ۶۰ را فرا بگیریم و این آموزش‌ها کمک می‌کند تا ما از تاریکی‌ها خارج‌ شده و به سمت روشنایی و صراط مستقیم حرکت کنیم.

کنگره ۶۰ جدیدترین علم جهان‌بینی را در حوزه اعتیاد، درمان آن و برخورداری از یک زندگی سالم را به اعضای آن اهدا می‌‌کند. اعضای کنگره ۶۰ بعد از درمان و رهایی در جسم، روان و جهان‌بینی از سالم‌ترین و متعادل‌ترین انسان‌های جامعه می‌باشند.

در آخر نتیجه می‌گیریم که در هر مکانی باید حرمت‌هایی وضع و رعایت شود تا باعث تداوم آن‌ ساختار باشد و حال ما را روز به‌ روز بهتر کند.

نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون هشتم )

ویرایش: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون هشتم )

ویراستار و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم )

همسفران نمایندگی ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .