English Version
English

من در کنگره کسب دانایی میکنم

من در کنگره کسب دانایی میکنم

سومین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد با استادی راهنمای محترم مسافر داریوش، نگهبانی همسفر پوريا و دبیری همسفر مهدی با دستور جلسه "حرمت‌ کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳،  ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان داریوش هستم یک مسافر.
تشکر می‌کنم از نگهبان، ایجنت و آقا مهدی که به من فرصت خدمتگزاری دادند. این دومین باری است که من فرصت حضور در جمع همسفران آقا را دارم و از این بابت بسیار خرسندم. یکی از دلایلی که همسفران را خیلی دوست دارم به خاطر پیوند محبتی است که بین من و شما در طی این سال‌ها برقرارشده و همسفران برای بنده جذابیت ویژه‌ای دارند، من حتی به‌واسطه شما ارتباط خیلی بهتری با مسافران برقرار می‌کنم.
من از سن ۱۲ سالگی مصرف الکل و سیگار را شروع کردم و همین موضوع اولین تجربه‌ی من از تاریکی‌ها بود، ولی تجربه‌ی خوشایندی در سنین جوانی بود. من به‌واسطه مصرف مواد خواه‌وناخواه، چه عمدی و چه غیرعمدی به بدترین شکل ممکن حریم، حرمت، قوانین و ساختارها را شکستم و نکته‌ی مهم این است که بخش‌های زیادی از این کار را نادانسته انجام دادم و اصطلاحاً به ما حرمت‌شکن و بی‌حرمت می‌گویند و دیگر هرچقدر که تلاش کنیم قادر به بازگرداندن احترام ازدست‌رفته خود نخواهیم بود.
انسان‌ها تا زمانی که به کنگره ۶۰ نیایند، راه برگشت به قوانین را پیدا نمی‌کنند و من هم از این قضیه مستثنا نیستم و تا قبل از ورودم به کنگره دائماً در مسیر نزولی و سقوط کامل بودم. من‌بعد از سال‌ها حضور مداوم در کنگره تازه متوجه شدم که کنگره یک کارگاه آموزشی است که من در آن کسب دانایی می‌کنم و سپس در کوره زندگی پخته می‌شوم؛ من در گذشته تلاشم در این بود که دانسته‌هایم را فقط در کنگره اجرایی کنم، ولی درنهایت متوجه شدم که کنگره نیازی به رعایت کردن من ندارد؛ زیرا سیستم کنگره الهی است و خودش از خودش محافظت می‌کند و اصلاً به من فرصت حرمت‌شکنی و خطا نمی‌دهد.

من قبل از ورود به کنگره در هیچ زمینه‌ای در زندگی حدومرز و اندازه‌ی خودم را نمی‌دانستم؛ چه در مصرف مواد، چه در مصرف غذا و چه در خیلی از مسائل روزمره زندگی در اثر ناآگاهی مسئولیت‌های خودم را نمی‌دانستم.
خوشبختانه در کنگره این فرصت به من داده شد که شروع به کسب آموزش کنم و این آموزش‌ها را در زندگی خودم جاری و اجرایی کنم. البته این به این معنی نیست که آلان دیگر من به‌هیچ‌وجه دروغ نمی‌گویم یا خطایی از من سر نمی‌زند، خیر اصلاً این‌طور نیست؛ زیرا من در حال تلاش و تمرین هستم که آن خطاهای قبلی خودم را به‌مرورزمان و با کسب آموزش درست کاهش دهم و از این بابت بسیار خوشحالم.
جدا از همه این موضوعات می‌خواهم یک موضوع بی‌ربط بگویم که به نظرم جالب و عجیب است.
درجایی شنیدم که انسان‌ها را با اعداد و ارقام محاسبه و علامت‌گذاری می‌کنند، این موضوع که می‌خواهم بگویم به‌عنوان آپشن نیست، ولی حس می‌کنم که این اعداد معنی و مفهوم خاصی دارد و برای من بسیار جالب است. من در برج ۴ سال ۱۳۹۱ وارد کنگره شدم، در تاریخ ۱۳۹۸/۴/۴ رها شدم، دو سال پس از رهایی لژیون ۴ شعبه بنیان را به من دادند، امروز مهدی حاجی پور راهنمای لژیون ۴ من را دعوت کرد و درنهایت دو روز دیگر یعنی ۱۴۰۳/۴/۴ من به جایگاه ۴ سال رهایی از دام اعتیاد دست پیدا می‌کنم.

خیلی ممنون که با سکوت خودتان به صحبت‌های بنده گوش دادید.

همچنین یک نفر از اعضای لژیون یکم ورود به سفر دوم جهان‌بینی

مرزبان خبری: همسفر محمد مهدی 

عکاس: همسفر محمد جواد لژیون چهارم 

تایپ: همسفر پوريا لژیون اول 

ویراستاری: همسفر امین لژیون دوم 

ارسال خبر: همسفر محمد مهدی لژیون اول

سایت همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .