English Version
English

حرمت کنگره ۶۰ ستون بسیار محکمی است که با تفکر عظیم طراحی شده است

حرمت کنگره ۶۰ ستون بسیار محکمی است که با تفکر عظیم طراحی شده است

سلام دوستان، سمیه هستم، یک همسفر
حرمت کنگره ۶۰ ستون بسیار محکمی است که آقای مهندس با تفکر عظیم خود آن را طراحی کرده‌اند، این ستون بزرگ و عظیم از تک‌تک اعضای کنگره محافظت می‌کند؛ ما به کنگره می‌رویم و آموزش می‌گیریم و این آموزش‌ها را در بیرون از کنگره اجرایی می‌کنیم، حرمت‌های کنگره ۶۰ هم در داخل چهارچوب کنگره و هم در بیرون از کنگره، از ما محافظت می‌کنند.
حرمت‌های کنگره ۶۰ باخرد جهانی مطابقت دارد و من را در مسیر صراط مستقیم محافظت می‌کند و باعث امنیت و آرامش من می‌شود. در ابتدا می‌گوید از دروغ بپرهیزیم زیرا زمانی که در مسیر دروغ قرار می‌گیریم، دروغ‌های پی‌درپی قطار می‌شوند و آرامش روحی و روانی ما را بر هم می‌زنند، انسان دروغ‌گو فراموش‌کار است و ماه هیچ‌گاه پشت ابر نخواهد ماند، بالاخره حرف کذب و دروغ فاش می‌شود و به من ضربه وارد می‌کند و باعث تخریب می‌شود.
در مرحله بعد می‌گوید علیه شخصی سرزنش نکنیم، این به من آموزش می‌دهد که پشت سر کسی صحبت نکنم زیرا این کار باعث جذب انرژی‌های منفی اطرافم می‌شود و مسیر را گم می‌کنم، ندای مثبت درونم کم‌رنگ می‌شود و نتیجه آن، خروج از مسیر آگاهی است.
حرف یکدیگر را قطع نکردن که این ادب را آموزش می‌دهد که در هر مکان و زمانی بدون اجازه سخن نگویم و اجازه دهم صحبت طرف مقابل به اتمام برسد، با این کار، احترام خود را حفظ می‌کنم.
مرحله بعدی، عدم استفاده از الفاظ ناشایست است که به من آموزش می‌دهد در هر حالتی که قرار دارم، عفت کلام خود را حفظ کنم و از الفاظ ناشایست استفاده نکنم، اگر در زمان آرامش نهایت ادب را رعایت کنم، حتماً در موقع عصبانیت نیز این مسئله را رعایت خواهم کرد.
بحث سیاسی نکردن، من سمیه، سیاستمدار نیستم و علم سیاست را نمی‌دانم، بنابراین در این مقوله وارد نمی‌شوم زیرا جز تخریب برای من چیز دیگری ندارد.
در مرحله بعد، آموزش داده می‌شود که در مقابل هر شخصی اگر پولی قرض دادید یا قرض گرفتید، حتماً رسید آن را دریافت کنید و قول و قرار خود را مکتوب کنید تا در آرامش باشید و مورد سوءاستفاده افراد بیمار قرار نگیرید و ضربه نخورید.
سپس آموزش می‌دهد که هرکجا که تصمیم به رفتن دارم، باید مناسب همان مکان و زمان پوشش داشته باشم تا مورداحترام و آرامش قرار بگیرم و شخصیت من در بین مردم حفظ شود.
در کنگره، تلفن دادن و گرفتن ممنوع است، اما در بیرون از کنگره، این آموزش را می‌دهد که برای تماس گرفتن و صحبت کردن ابتدا باید اجازه بگیرم و متوجه این مسئله باشم که آیا فرد مقابل شرایط پاسخگویی دارد یا خیر و انتظار نداشته باشم که طرف مقابل تحت هر شرایطی پاسخگوی تماس من باشد.
در انتها، من را متوجه این موضوع می‌کند که در هر مکانی که قرار می‌گیرم، باوجود امنیت آن مکان، باید از وسایل شخصی وزندگی خودم مراقبت کنم و تحت هیچ شرایطی شخصی را مقصر ندانم. به قول آقای مهندس، پای مرغت را ببند و همسایه‌ات را دزد نکن یا اینکه سهل‌انگاری نکنم و مسئولیت خود را به خداوند نسپارم.؛ در موردحفاظت از زندگی، باید مواظب باشم که زندگی‌ام شیشه‌ای نباشد، یعنی تمام مسائل زندگی‌ام را برای کسی بازگو نکنم زیرا ممکن است آن شخص روزی دشمن سرسخت من شود و باعث سوءاستفاده از من شود.
در پایان، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به‌واسطه یک مصرف‌کننده وارد کنگره شدم و علم زندگی کردن را آموزش گرفتم، این علمی است که در هیچ مکان علمی دیگری به من آموزش داده نشده، جز کنگره که اقیانوسی از علم و دانش است.

نویسنده: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون ششم)

عکاس : همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون پانزدهم)

ویراستاری و ارسال : همسفر مهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون ششم)

همسفران نمایندگی امام قلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .