English Version
English

آسایش و آرامش در سایه حرمت‌ها

آسایش و آرامش در سایه حرمت‌ها

جلسه هشتم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی ابوریحان با دستور جلسه: «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» به استادی همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر راضیه در روز شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
 

شاکر خداوند و سپاسگزار راهنمای خوبم خانم راضیه هستم که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند.

قبل از هر چیز در ابتدای حرمت کنگره آمده است که کنگره مکان امن و مقدسی است. قطعاً جایی که نفسی احیا شود، دارای قوانین و حرمت‌های ثابت برای رسیدن افراد به آرامش و آسایش باشد، هم مقدس و هم امن است.

قرار است در کنگره ۶۰ در فضایی امن و آرام و بدون هیچ تشنجی به حال خوش برسیم پس به همین منظور جناب آقای مهندس خط‌قرمزهایی را مشخص کردند که باید رعایت شود.

هر شخصی با رعایت‌نکردن آنها ابتدا به خود و بعد به دیگران آسیب می‌رساند. اگر گفته شده در کنگره رابطه کاری و مالی ممنوع است برای این بوده که اگر کسی چیزی بفروشد یا بخرد و در آن مشکلی ایجاد شود یا تعهد مالی به‌موقع پرداخت نشود، ابتدا حس آن فرد نسبت به افراد کنگره و کنگره خراب می‌شود، دیگر نمی‌شود با خیال راحت سفر کرد و رابطه افراد با یکدیگر خدشه‌دار می‌شود.

یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین شروط ایجاد هر سیستم، قانون‌ها هستند که پایه و اساس سازمان‌ها و مجموعه‌ها را به وجود می‌آورند. بدون درنظرگرفتن آنها قطعاً هرج‌ومرج و ناهنجاری‌ها به وجود می‌آید و در نهایت باعث ویرانی آن سیستم می‌شود و جلوی رشد سیستم را می‌گیرد.

ما در کنگره باید بدانیم احترام به قوانین یعنی در امان بودن، امنیت داشتن، به آرامش رسیدن. به‌خاطر اهمیت زیاد حرمت کنگره ۶۰ در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود، علت آن این است که هر شخص اگر آخر جلسه رسید حرمت را بداند و این نشانه اهمیت بالای حرمت است.

همین حرمت‌ها و قوانین است که باعث شده در طول این سال‌ها هیچ مشکلی برای مجموعه کنگره ۶۰ به وجود نیاید و بتواند به‌درستی به کار خود ادامه بدهد، بنابراین هر شخصی با رعایت‌کردن این قوانین به خودش کمک کرده و از حال خوشی در کنگره برخوردار بشود.


رابط خبری: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون دهم)
ویراستاری: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان (لژیون پنجم)
ارسال: همسفر آذر رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .